Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptywo nov 11, 2015 4:17 pm

Bastet liep gewoon langs het meer heel rustig en lekker van de buiten wereld verwijderd en Bastet dacht na. Nu dat het nieuwe systeem is ingesteld ben ik minder machtig als godin van de katten. Ik liep door en aaide mijn favorite kat mouse (ja ze heet mouse). Ik liep verder over het strand en liet mijn kat vissen en zag haar Kijhard door een krab gebeten in haar staart ik schopte de krab en schoot hem de halve oceaan over het is heerlijk om zo machtig te zijn. Ik zag een schaduw achter de rots en liep er maar heen ik bedoel wat kan mij gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saoirse
Aantal berichten : 32
Woonplaats : Epe

Character sheet
Age: 6 years
Species: Selkie
Partner:: The sea
Saoirse
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptyzo nov 15, 2015 12:53 pm

Saorise liep over het strand bij Lobster Lake. ze wist niet precies waarom, maar ze had zin om te zwemmen. voor ze het water in dook zag ze een lange vrouw staan, met een kat. wow, cool! bedacht ze zich. ze liep naar de vrouw toe, vanachter een stel rotsen. ''hoi ik ben Saorise! wie ben jij?'' vroeg ze nieuwsgierig. Ze vond de kat schattig en bukte om hem te aaien. "Hoe heet hij?" vervolgde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydi nov 24, 2015 1:00 pm

Ik ik ben Bastet klein meisje. Ik ben een godin van katten onsterfelijk en gewoon een geweldig persoon. Maar wie ben jij klein meisje. Ach dat maakt niet uit. Deze kat is mouse trouwens je mag hem aaien maar ik denk dat je wel een andere kat wilt of niet nou dat is oké. Bastet roepie wat. Naar de heuvel en ik wachte even een tijdje toen er een hele hoop katten het strandopgang kwamen rennen en het meisje werd overgelopen door alle katten toen de katten naar Bastet aansluiten zag het meije er niet te blij uit ik zei oeps en wil je nog een keuze maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Saoirse
Aantal berichten : 32
Woonplaats : Epe

Character sheet
Age: 6 years
Species: Selkie
Partner:: The sea
Saoirse
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydi nov 24, 2015 1:12 pm

''een godin? cool!'' zei ze vrolijk, maar ze geloofde de vrouw niet echt. toen ineens de grote groep katten aan kwam lopen, geloofde ze haar echter wel. ''wow.. wat een boel katten!'' mompelde ze zachtjes, onder de indruk van de grote aantallen. ''kan jij in een kat veranderen?'' vroeg ze nieuwsgierig. ze wou dat wel eens zien, die kattengodin die een kat was. de katten dromde om haar heen, en ze giechelde vrolijk. ''hallo schatjes, ooh, wat zijn jullie zacht!'' mompelde ze terwijl ze alle katten om haar heen aaide, kriebelde en knuffelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydi dec 01, 2015 9:12 am

:"Ehm nee ik kan niet in een kat veranderen. maar ik kan wel een boel andere koele Dingen zoals katten oproepen met ze praten en ik kan ze laten doen wat ik wil". Bastet pakte een kat op en begon met de kat te aaien en kriebelen en zei :" lief he katten'. Bastet begon terug naar de kust te lopen uit het water :" het zou wel heel cool zijn om in een kat te kunnen veranderen maar daar kunnen we allebij niet voor zorgen hé behalve als jij kan toveren". Ik liep naar haar toe en zei:" ik moet nu weg hoor doei".
Terug naar boven Ga naar beneden
Saoirse
Aantal berichten : 32
Woonplaats : Epe

Character sheet
Age: 6 years
Species: Selkie
Partner:: The sea
Saoirse
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydi dec 01, 2015 3:12 pm

De vrouw legde uit dat ze niet in een kat kon veranderen maar dat dat haar wel cool leek. " het zou wel heel cool zijn om in een kat te kunnen veranderen maar daar kunnen we allebij niet voor zorgen hé behalve als jij kan toveren" Waren haar precieze woorden. De vrouw liep richting het kleine meisje. "ik moet nu weg hoor doei". Saoirse had een idee toen de vrouw wegliep. Ze pakte de dolk die onder haar witte pels verborgen zat, en sprak de naam die erin stond gegraveerd voor. "Victoria"


ooc: victoria mag joinen c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria
Aantal berichten : 58
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: Will tomorrow ever come? Will I make it through the night? Will there ever be a place for the broken in the light?
Species: Elf, and I'm the Dark One
Partner:: Maybe it's a dream; maybe nothing else is real, But it wouldn't mean a thing if I told you how I feel
Victoria
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydi dec 01, 2015 4:01 pm

Victoria zat rustig in haar luxe stoel voor haar haard te lezen. "Victoria" dreunde ineens door haar hoofd. ''wat wil dat rotkind nu weer!'' mompelde ze boos. ze stond op en legde haar boek op de paarse bekleding van de stoel. ze pakte haar zilveren kandelaar met zwarte kaarsen, en wandelde rustig naar de deur. de paarse vlammetjes wierpen griezelige schaduwen op de hoge boekenkasten, maar Victoria lette er niet op. voor ze deur zette ze de kandelaar op de grond. ''If I opened up my eyes there'd be no more going back'' zong ze zacht. ''Cause I'd throw it all away and it all would fade to black'' ze eindigde hardop, en de deur vloog open. een scherpe rukwind trok haar naar buiten en ze werd verzwolgen door een storm, terwijl de deur achter haar dichtklapte.

ze verscheen vanuit het niks, en ze stond op een strand. Victoria draaide zich om naar het kleine meisje. ''you called?'' vroeg ze met een spottend glimlachje. ze had geen zin om dit kleine kind te gehoorzamen, maar ze zou het moeten doen, tot ze haar dolk terug had, dan zou ze dit meisje een leren niet zo luchtig met haar om te gaan. ze sloeg wat zand van haar rok af, en ze keek de lange vrouw tegenover haar Meesteres doordringend aan. ''Bastet, am I right?'' een godin, dat was iets nieuws. ze keek naar alle katten, en glimlachte schuin. ''Darkness has just engulfed the universe we know. The lament that you sing can't reach ears anymore'' ze zong het zachtjes, maar ze wist dat het dreigend klonk. ''We are still far away from reaching peaks of hope. Go ahead, keep shooting, use the flashing bolt!'' bij de laatste woorden sloeg ze plotseling haar handen ineen, en een felle flits van bliksem verlichtte het strand. toen Victoria haar ogen opende waren de helft van de katten verkoold, en de nog levende waren ernstig verbrand. met een vrolijk lachje keek ze weer naar haar Meesteres. ''waar waren we?''
Terug naar boven Ga naar beneden
Saoirse
Aantal berichten : 32
Woonplaats : Epe

Character sheet
Age: 6 years
Species: Selkie
Partner:: The sea
Saoirse
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydi dec 01, 2015 6:01 pm

Victoria verscheen en zong iets in een vreemde taal. Bij het laatste couplet klapte ze hard met haar handen en een felle lichtflits verscheen. In het begin leek er niks te zijn gebeurd. Maar na even goed kijken zag ze overal zwarte gedaantes staan. En toen drong het tot Saoirse door... Ze had minstens de helft van de katten vermoord! Victoria keek naar saoirse, "Waar waren we?" Saoirse was best even boos.  "WAS DAT NOU ECHT NODIG!?" Ging ze tekeer tegen de elf. "MAAK HET ONGEDAAN!!" Ze wist niet of het überhaupt mogelijk was, maar dit vond ze niet kunnen. "Maar waar ik je eigenlijk om riep is dit:" Ze trok het hoofd van de elf naar haar toe en fluisterde wat in haar oor. "Verander bastet in een kat"
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria
Aantal berichten : 58
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: Will tomorrow ever come? Will I make it through the night? Will there ever be a place for the broken in the light?
Species: Elf, and I'm the Dark One
Partner:: Maybe it's a dream; maybe nothing else is real, But it wouldn't mean a thing if I told you how I feel
Victoria
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydi dec 01, 2015 6:22 pm

Victoria

All Magic comes with a Price, are you willing to Pay it?

Het kleine meisje was best boos. "WAS DAT NOU ECHT NODIG!?" Victoria grinnikte, het kleine meisje was best aandoenlijk. "MAAK HET ONGEDAAN!!" ze giechelde vrolijk. "Maar waar ik je eigenlijk om riep is dit:" het kleine meisje pakte Victoria's hoofd en trok het naar zich toe. ''geen hoofd trekken!'' mompelde Victoria nog, maar het meisje begon al te fluisteren. "Verander bastet in een kat" Victoria trok haar hoofd terug en ze keek het meisje verbaasd aan. ''meen je dan nou?'' dit was niet wat ze verwachtte van zo'n kind, maar ach, dit kon nog leuk worden. ''als jij het zegt'' ze draaide haar handen rond elkaar, en spon een soort tunnel van mist. de mist had een soort bijna grijze paarse kleur, en werd steeds dikker. Victoria schudde mat haar rechter hand, en flitsende bliksems verschenen in de tunnel van mist. na een klein poosje knikte ze, en ze gooide de mist naar Bastet. vrolijk keek ze de godin aan, in de hoop snel haar nieuwe vorm te zien, een rode straatkat.
♦.♦
Terug naar boven Ga naar beneden
Gast
Gast
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydo dec 03, 2015 12:31 pm

Het meisje Soarise riep een naam Victoria of zo toen er op eens een elf naast het meisje lande ik nam aan dat dat Victoria was. Bastet wou zich voorstellen aan de vrouw maar toen Blies ze ineens al mijn katten op. Het meisje riep waar was dat voor nodig . Ik riep ook:" Ja waarom blaas je mijn katten op!!! Ik keek in het rond en zag dat ongeveer de helft opgeblazen was. Toen het kleine meisje ineens het hoofd van Victoria en bazelde wat in haar oor. Toen ik opeens aan me werd getrokken toen na een stofwolk ik weer kon zien was ik een kat! Soarise riep ik boos :"wat heb je gedaan.! Toen ik op haar af vloog en uit wou halen viel ik op de grond. Ik haat did lichaam. Ik probeerde haar aan te vallen did keer lukte het en vloog ik op het meisje af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Emptydo dec 03, 2015 12:32 pm

Verkeerde account did zei b
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria) Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Am i a cat ? ( alleen voor Bastet, siraha en Victoria)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» ☠Victoria☠
» RPG guide voor nieuwelingen!
» I'll close my eyes {Open voor iedereen
» Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Grey Territory :: Lobster Lake-
Ga naar: