Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden

Wat gaat er met Separa gebeuren?
Separa moet blijven bestaan en een opfris beurt krijgen
Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Vote_lcap86%Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Vote_rcap
 86% [ 6 ]
Separa heeft zijn tijd gehad en moet sluiten
Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Vote_lcap14%Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Vote_rcap
 14% [ 1 ]
Iets anders (plaats een reactie)
Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Vote_lcap0%Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Vote_rcap
 0% [ 0 ]
Totaal aantal stemmen : 7
 

AuteurBericht
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Emptydo mei 05, 2016 11:08 pm

Iedereen zal wel een beetje gemerkt hebben dat Separa de laatste tijd wat minder aandacht heeft gekregen; er zijn wat dingen verstoft, mensen zijn inactief geworden, dingen in het team zijn veranderd en andere dingen kloppen gewoon niet meer.
Nu zitten daar heel veel redenen achter, voornamelijk binnen het team is het een beetje een rommeltje geweest.
Ik ben nu de enige die nog in het team zit. Dorian, Safiena, Rose en alle anderen hebben andere dingen aan hun hoofd en hebben daarom geen tijd/energie meer voor het forum. Dat is begrijpelijk.
Alleen nu ligt de toekomst van Separa dus een beetje in mijn handen en sta ik voor een keuze; Ofwel Separa laten sluiten, ofwel Separa een nieuwe start te geven.
Ik ben bereid om Separa een hele opfris beurt te geven, met misschien een nieuwe lay-out, nieuwe evenementen, nieuwe mensen in het team, alles up-to-date brengen enzovoort, enzovoort. Het enige is, dat kost heel veel tijd en energie. Nu ben ik dus bereid dat te doen, maar de vraag is, zien jullie, de leden, daar nog wel wat in? Want als jullie het eigenlijk wel gezien hebben op het forum, dan is er voor mij geen reden Separa te verbeteren. Als dit het geval is, zal het sluiten.
Ik hoor graag jullie meningen, voel je vrij om zo eerlijk mogelijk te zijn (: Mocht je voorstellen/ideeën/kritiek hebben, gooi het er allemaal uit, ik hoor het heel graag!


-Elena uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Emptyvr jun 10, 2016 8:52 pm

ik heb door mijn opname geen tijd gehad om op Separa te komen of om zelfs maar op mn lievelingsRPGforum te komen. Maar ik vind dit echt een leuke RPG en leuk onderwerp, dit was er nog niet. Ik heb heel lang gezocht achter een forum om een draak te bespelen. Dit is de enige die ik ken die toch redelijk actief was toen ik hier zat. Zou jammer zijn te sluiten, enkel moet je misschien meer reclame maken? Eens delen op fb of andere social media, een klein plaatje met link onderaan andere sites etc? Dat meer mensen er weet van hebben. Ik moet wel zeggen dat ik tot midden juli geen tijd zal hebben om echt te reageren op post dus ik begin ook geen nieuwe topics. Wel wil ik graag later terugkomen naar hier als het nog bestaat :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Admin || Soulless
Aantal berichten : 102
Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe

Character sheet
Age: Older than your whole family tree
Species: Primordial Demon [Chaos & Destruction]
Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Darayvian
BerichtOnderwerp: Re: Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Emptyvr jun 10, 2016 11:31 pm

Het besluit is ondertussen al genomen om door te gaan met Separa. Zowel Elena als ik zijn nu bezig met het opfrissen van de lay-out en andere zaken. Daarna willen we weer gaan promoten en hopen we dat het weer lekker actief word. Als het goed is zal Separa dus nog gewoon bestaan tegen de tijd dat je weer terugkomt ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Aankomende veranderingen Separa
» Door leden verzonnen soorten
» Separa's Landkaart
» recensie over Separa
» Toekomstig separa

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Newspaper :: Nieuws-
Ga naar: