Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Door leden verzonnen soorten

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Pterra
Aantal berichten : 83

Character sheet
Age: 34 Sauruma-jaren, omgerekend zou dat ongeveer 17 mensenjaren zijn
Species: Sauruma
Partner:: Uh.....
Pterra
BerichtOnderwerp: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Emptywo okt 07, 2015 9:06 am

Ik heb dus een eigen species bedacht genaamd Sauruma. Ik wil hier eigenlijk een topic met informatie voor aanmaken, maar weet niet precies waar ik dat zou kunnen doen. Is er toevallig een plek op dit forum waar info over door leden verzonnen soorten geplaatst kan worden?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614

Character sheet
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Emptywo okt 07, 2015 9:15 am

Dat was er inderdaad nog niet. Maar aangezien er waarschijnlijk meer mensen zijn/komen met zelf bedachte soorten is dat inderdaad wel zo handig. Ik zal er vanmiddag een plaats voor maken ^^7
Pterra

Character sheet
Pterra
BerichtOnderwerp: Re: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Emptyza okt 17, 2015 1:10 pm

Is het board voor dit er al? Of heb ik er gewoon al de tijd enorm overheen gekeken?
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614

Character sheet
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Emptyza okt 17, 2015 1:22 pm

sorry ^^"
ik heb het nu gefikst. Het staat in het handboek
Pterra

Character sheet
Pterra
BerichtOnderwerp: Re: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Emptyza okt 17, 2015 1:26 pm

Oké, bedankt ^-^
jikke$$$
Aantal berichten : 2

Character sheet
Partner::
BerichtOnderwerp: Re: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Emptyma nov 02, 2015 3:00 pm

hoe krijg je een avetar confused confused confused
Callie
Ex Teamlid
Aantal berichten : 135

Character sheet
Species: Half-elf
Partner:: Gimme that can't sleep love~
Callie
BerichtOnderwerp: Re: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Emptydi nov 03, 2015 1:50 pm

Hoi, jikke$$$.

Allereerst, dit is niet helemaal de juiste plek om daar naar te vragen. Je kunt bijvoorbeeld een eigen topic aanmaken in hetzelfde board als waar dit topic in staat met daarin de vraag, maar je kunt ook een admin een PM sturen om het te vragen.

En om je vraag te beantwoorden: Een avatar stel je in door in de menubalk (de rij met witte woorden onder de banner (het grote plaatje bovenaan de pagina)) op "Profiel" te klikken en dan op "Avatar" in de rij met opties. Avatars op dit forum zijn altijd een plaatje van hoe je karakter er uit ziet en mogen maximaal 150 pixels breed en 200 pixels hoog zijn.

Reacties op dit bericht A.U.B. via PM naar mij doorsturen en niet in dit topic plaatsen.

MVG, Callie
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Door leden verzonnen soorten Door leden verzonnen soorten Empty

Door leden verzonnen soorten
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Silvertribe - leden gezocht!
» Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Questions & Ideas :: Questions-
Ga naar: