Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Autumn is my least favourite season

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende
AuteurBericht
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyma okt 19, 2015 11:11 pm

Ze was simpelweg wat goederen aan het verhandelen toen opeens de hemel openbrak. Met haar scherpere zintuigen had ze al eerder door gehad dat het binnenkort zou regenen, echter had het meisje niet verwacht dat opeens pijpenstelen zou regenen.
Haastig handelde ze iets af met iemand en zette de capuchon van haar gewaad op, waardoor ze toch nog een beetje bescherming tegen de regen had. Om haar heen begonnen alle wezens al naar hun warme huizen te vluchten en binnen no-time waren de straten leeg. Jammer voor haar was haar huis wel enkele uren reizen hiervandaan, wat tot gevolg had dat ze hier nog wel even vast zou zitten totdat die rot regen op zou houden. In haar dierlijke vorm veranderen was geen optie, immers had ze teveel spullen bij zich. Geïrriteerd grommend zocht Mindo uiteindelijk maar toevlucht bij een eenzame boom. Het gaf niet veel beschutting, maar het was beter dan niets.
Het meisje veegde een aantal regendruppels van haar jas af en keek naar de donkere hemel, hopend dat de regen snel zou stoppen.


-eerste post Lyall
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptywo okt 21, 2015 11:21 pm

Lyall had zitten denken over een bijna onmogelijke opdracht totdat het opeens met pijpenstelen uit de lucht begon te regenen. 'Heh verdorie' dacht Lyall geergerd. Dax zijn huis was veel te ver weg van hier en om alweer door de regen nat te worden had hij ook geen zin in. Dan maar wachten er zit niks anders op. Opeens kwam er uit het niets een meisje een paar centimeter voor hem staan en ze veegde een paar druppels van haar jas op hem af. Lyall zat stomverbaast toe te kijken. Dat hij van nature minder snel werd opgemerkt en hij soms als geest werd gezien wist hij. Maar dat iemand zo dicht voor hem ging staan en hem nog niet zag was nieuw. Hij kuchte zachtjes en deed een stap van de boom en het meisje vandaan. 'Er staat hier nog iemand...' zei Lyall op zijn typische half vragende half cynische toontje. Hij bekeek het meisje eens goed met zijn scherpe blauwe ogen en besloot dat het meisje rond zijn leefteid was en redelijk knap. Om een koude stilte te voorkomen zei hij maar luchtig. 'Altijd heerlijk als de wolken opeens openbreken.' Terwijl hij een sarcastisch gebaar naar de lucht maakte. Zou ze geschrokken andwoorden of rustig? Lyall wist het niet~
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptydo okt 22, 2015 11:21 am

Mindo was te druk bezig met stilletjes zeuren op de regen, waardoor ze niet eens door had dat ze niet de enige was die de boom als schuilplaats had gekozen. Er klonk zacht gekuch en plots zag ze de jongen die op nog geen halve meter afstand van d'r stond. Ze maakte een klein sprongetje van schrik en stapte achteruit. Hoe kon ze hem nu niet hebben gezien. 'Er staat hier nog iemand...' Sprak de vreemdeling half cynisch half vragend. "Ja, dat zie ik nu ook. Je was me niet opgevallen,"vertelde ze ietwat droog met een halve frons op haar gelaat. Was er iets mis met haar ogen misschien? Hm.
Ze nam de vreemdeling goed in haar op. Het leek erop alsof hij rond haar leeftijd was, misschien iets ouder. Opvallend waren zijn scherpe blauwe ogen en de twee oren die op zijn hoofd stonden ook kon ze een staart onderscheiden. Ergens deed het haar denken aan Dax, zou hij ook een shifter zijn?
'Altijd heerlijk als de wolken opeens openbreken.' De jongen maakte een sarcastisch gebaar naar de lucht. Mindo grinnikte zachtjes en sloeg haar wollen mantel wat strakker om zichzelf heen. Ze had geen zin om kou te vatten enkel door die rot regen. "Heerlijk."Sprak ze sarcastisch. Haar blik gleed af naar de pikzwarte hemel en ze zuchtte. "En het lijkt erop dat het voorlopig nog wel even door gaat."Zuchtte ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptydo okt 22, 2015 11:58 am

"Ja dat zie ik nu ook, je was me niet opgevallen." Zei het meisje fronsend. Toen hij over het weer begon andwoorde het meisje even sarcastisch als hem: "heerlijk. En het lijkt erop dat het voorlopig nog wel even zo doorgaat." 'We zien het vanzelf.' Andwoorde Lyall luchtig. 'Wat is je naam?' Vroeg hij uit  nieuwschierigheid. Normaal had hij het niet op chitchat met random mensen maar dit meisje, leek hem wel interesant. Hij zag haar naar zijn oren en staart kijken en schaamde zich een beetje. Het was nooit leuk als mensen keken naar je foutgeshifte delen. Hij probeerde zijn staart een beetje te verbergen achter zich en hij haalde zijn oren wat omlaag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyza okt 24, 2015 11:58 pm

'We zien het vanzelf.' Sprak de vreemdeling luchtig. Mindo deelde zijn vage optimisme niet, de lucht was donker van de regenwolken en in de verte klonk al wat donder. Ze zuchtte vermoeid, het zou waarschijnlijk al redelijk laat zijn tegen de tijd dat het weer opklaarde. ze had weinig zin om dan nog zo lang naar huis te lopen. Ergens een Herberg zoeken zou een optie zijn, maar ze wist niet of ze daar haar geld voor over had.
'Wat is je naam?' Ze draaide zich om en keek hem weer aan. "Mindo, aangenaam."Ze vertelde er niet bij dat ze van Zwart was. Immers vond ze dat nutteloze informatie, als je het haar vroeg zou je niet aan gekeken moeten worden op de zielkleur die je had.
Pas nu viel haar op dat hij twee oren en een staart had. Mindo keek er ietwat nieuwsgierig naar, iets wat de jongen duidelijk opviel. Hij leek zich te schamen en deed een poging zijn staart te verbergen. Mindo kon een zacht gegrinnik niet onderdrukken. "Schaam je je daar voor?"Vroeg Mindo hem met een geamuseerd grijnsje op haar gezicht. Er waren zoveel dingen war je je voor kon schamen, en van al die dingen schaamde hij zich om zijn oren en staart. Mindo kon daar niet bepaald bij. Met een beetje moeite wist ze haar eigen oren naar dierlijke oren te veranderen, zodat zij nu vossen oren op haar hoofd had. Ze was ertoe in staat bepaalde delen van haar lichaam te shiften, iets waar ze nu gebruik van maakte. Een staart deed ze maar niet, daar was haar broek niet voor gemaakt.
"Niets om je voor te schamen, toch?" Ze grijnsde haar tanden bloot. "Ben je ook een shifter?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyzo okt 25, 2015 9:31 pm

Het meisje voor hem reageerde langzaam op zijn vraag naar haar naam maar draaide zich meteen om en zei: ‘’Mindo, aangenaam.’’ Lyall was toch wel erg nieuwschierig naar haar soul color want normaal zei iemand het er meteen bij en dat deed Mindo hier niet, nouja checken kon geen kwaad. Hij shifte 1 oog naar zijn Direwolf vorm en las haar ziel. ‘zwart dus.’ mompelde hij. Het was niet zijn bedoeling geweest om het hardop te mompelen maar altijd als hij iets naar zijn Direwolf vorm shifte werd hij onverstandiger. ‘’schaam je je ervoor?’’ vroeg Mindo wat hem betreft met veel teveel leedvermaak. ‘tsja.’ lachte Lyall maar wat aan. ‘dat heeft met mn verleden te maken dat ik het verschuil, niet eens zozeer het feit dat ik me ervoor schaam.’ Nadat hij had geantwoord groeide er iets door Mindo’s hoofd heen. Vossen oren? Lyall grijnsde een beetje. zon gebaar had hij niet verwacht van een black soul color persoon. ‘’Niets om je voor te schamen, toch?’’ grijnsde Mindo nog breder dan hem. Lyall begon dit meisje met de minuut meer en meer te mogen. ‘’ook een shifter?’’ die vraag was nogal onnodig geweest om het feit dat hij zo mislukt was als het maar kon zijn met zijn oren en staart in mensenvorm. Lyall antwoorde heel droogjes: ‘Neuh deze oren en staart heb ik voor de sier gekocht omdat ze zo mooi en schattig zijn.’ Vooral dat laatste woord schattig droop van het cynisme. Man wat haatte hij het als iemand hem schattig noemde. Hij zou ze wel eens in een gevecht laten zien hoe schattig hij was. ‘Waar moet jij heen na deze bui?’ vroeg Lyall na een hele kleine stilte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyzo okt 25, 2015 10:50 pm

"Tja" lachte de jongen maar wat op haar vraag. Nieuwsgierig keek Mindo hem aan, wachtend op een verder antwoord. Die kreeg ze ook. "Dat heeft met m'n verleden te maken, dat ik het verschuil, niet eens zozeer het feit dat ik me er voor schaam.." Ze wilde hem vragen wat er dan in zijn verleden was gebeurd, waardoor hij zich er voor schaamde, maar ze hield zich in. Het leek haar niet echt een onderwerp waar de jongen, die zijn naam nog niet had verteld, graag over praatte.
Ze liet haar oren verranderen in dierlijke oren, zodat zij nu gelijk was aan hem. Met een grijns op haar gezicht vroeg ze hem wat daar nu aan te schamen viel. Het antwoord was een grijns van zijn kant.
Mindo wiebelde even met haar oren, eigenlijk voelde het wel fijn zo, met haar die vossen oren op haar hoofd. Nu kon ze alles een stuk beter horen. De enige reden dat ze ze normaal niet liet staan, was het feit dat ze op zou vallen. Gezien ze een dief was, was dat niet bepaald handig.
Ze vroeg de jongen of hij ook een shifter was. Misschien niet de slimste vraag, gezien zijn oren en staart het redelijk duidelijk maakten. Maar hey, wist zij veel. Er liepen zoveel wezens rond hier, misschien was hij wel een wezen met enkel een staart en oren.
"Neuh, deze oren en staart hem ik voor de sier gekocht omdat ze zo mooi en schattig zijn." Was zijn duidelijk sarcastische antwoord. Pretlichtjes dansten in Mindo's ogen. "Ah, ik zie het. Je bent inderdaad erg schattig." Ze knipoogde naar hem en keek hem met een smalende grijns aan. De jongen was toch wel ruim een kop groter dan haar, misschien was het niet helemaal aan haar hem schattig te noemen. Maar ach, ze deed het toch.
"Maar waar moet je heen na deze bui?" Vroeg hij haar. Mindo haalde haar schouders op. "Naar huis, eigenlijk. Alleen dat is nog wel een 1 of 2 uur hier vandaan, dus misschien zoek ik wel een herberg op hier in de buurt. En jij? Of ben je van plan onder deze boom te gaan kamperen?" Ze grinnikte zachtjes en keek hem weer aan. "Je had jezelf nog niet voorgesteld" hint hint.


-telefoon post :')
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyma okt 26, 2015 9:36 pm

Ze grijnsden elkaar even aan. Na haar vraag zei Lyall best sarcastisch: ‘Neuh, deze oren en staart hem ik voor de sier gekocht omdat ze zo mooi en schattig zijn.’ "Ah, ik zie het. Je bent inderdaad erg schattig." Ait, dat antwoord viel te verwachten dacht Lyall. Met de minuut mocht hij deze Mindo meer. Hij was duidelijk langer sterker, en minstens even snel, als het niet sneller was. Lyall had al vroeg geleerd dat je beter snel kon zijn dan sterk. Dus had hij daar altijd op getraind en rekening mee gehouden. Zo snel mogelijk zijn. "Naar huis, eigenlijk. Alleen dat is nog wel een 1 of 2 uur hier vandaan, dus misschien zoek ik wel een herberg op hier in de buurt.’’ Was het antwoord van het meisje met haar nu verschenen vossenoren. ‘’En jij? Of ben je van plan onder deze boom te gaan kamperen?" tsja, dat wist Lyall eigenlijk ook niet. ‘ergens waar een haard en eten is.’ Was zijn antwoord. "Je had jezelf nog niet voorgesteld?" vroeg het meisje. Ja dat wist Lyall, en toen ze het na een tijdje nog niet had gevraagd had hij gehoopt dat ze het ook niet meer zou vragen, hij hield er niet van zijn naam weg te geven. Al leek het nu wel eerlijk aangezien ze meteen haar naam had verteld. Besides, ze zag er niet gevaarlijk uit. Snel en onopvallend. Een beetje als hem. Waarschijnlijk een dief. ‘moet ik me dan perse voorstellen?’ vroeg Lyall met een grijns. ‘nou vooruit dan. Mijn naam is: Lyallo degroné da auditoré. Nou haat ik die naam dus word ik door iedereen maar gewoon Lyall genoemd, dus we houden het maar op Lyall.’ Hij hoopte haar een beetje in de war te hebben gebracht door zijn volledige sjieke naam van zijn ouders te gebruiken. Terwijl hij haar nog aankeek ging hij tegen de dikke boom aanleunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptydi okt 27, 2015 6:22 pm

Nieuwsgierig keek ze jongen aan, zich afvragend waar hij de nacht door zou brengen. Hoewel Mindo het niet zeker wist, leek het haar dat hij het ook niet erg ruim had met geld. Hij was iniedergeval niet rijk, zo zag hij er niet uit. Dat nam meteen ook de mogelijkheid dat hij een Witte was weg, als zijn staart en oren dat al niet deden. Ze had tot ze 15 was tussen de Witten gewoond en wist hoe ze in elkaar staken. Een 'mislukte' shifter zoals deze jongen zouden ze niet accepteren.
Maar goed, misschien wist deze jongen wel een goede herberg waar ze goedkoop kon overnachten. ‘Ergens waar een haard en eten is.'Was zijn antwoord. Tja, dat was lekker makkelijk gezegd. Het probleem was dat een haard en eten vaak lastig te vinden was, althans, voor haar dan. Misschien zat het ook wel anders bij hem.
Mindo vroeg hem naar zijn naam, iets waar hij niet graag antwoord op leek te geven. ‘moet ik me dan perse voorstellen?’Ze grijnsde breed naar hem. "Ik heb de mijne toch ook verteld? Zou wel zo netjes zijn, niet?"Vroeg ze hem geamuseerd, ze mocht hem wel. Die grote mond en zijn sarcasme stond haar wel aan. ‘Nou vooruit dan. Mijn naam is: Lyallo degroné da auditoré. Nou haat ik die naam dus word ik door iedereen maar gewoon Lyall genoemd, dus we houden het maar op Lyall.’ Mindo knipperde even met haar ogen. Ze keek toe hoe hij tegen de muur ging leunen. "Lyall, dus."Herhaalde ze meer tegen zichzelf. "Ik snap dat je jezelf zo noemt, veel beter dan zo'n lange bullshit naam."Zachtjes grinnikte ze. Zijzelf had ook zo'n naam, veels te lang en veels te duur. Dat kreeg je als je uit een Wit gezin kwam. Bij die gedachte rees een vraag bij haar op, zou hij misschien ook in Wit geboren zijn? "Je lijkt wel een Witte, met zo'n belachelijke naam."Ze hoopte er met haar woorden achter te komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptywo okt 28, 2015 7:04 pm

Haar grijns werd breed toen hij cynisch vroeg of hij zn naam echt moest vertellen. ‘’ik heb de mijne toch ook verteld? Zou wel zo netjes zijn niet.’’ Nou vooruit dan dacht hij. Hij vertelde zijn volledige naam en herinnerde zich waarom hij die zo erg haatte. ‘’Lyall dus.’’ Hij knikte, yup hij was door bekenden zo al zijn hele leven genoemd, en zo te zien zou deze Mindo dat ook voortaan doen. ‘’ik snap wel dat je jezelf zo noemt, veel beter dan zon lange bullshit naam.’’ Zei het meisje. ‘Ja precies’ lachte Lyall haar toe. Dat was precies wat hij dus ook dacht. ‘’Je lijkt wel een witte met zon belachelijke naam.’’ Daar raakte ze ongemerkt een pijnlijk puntje en het lachen werd direct onderbroken door een gepijnigde blik. Zij kon natuurlijk ook niet weten dat ze een pijnlijk puntje had geraakt maar Lyall herinnerde zich nog goed dat net toen hij een vriend in white had, hij werd verbannen naar grey omdat zijn shift maar een beetje mislukte. Sindsdien wou hij altijd al wraak tegen de whites. Maar ergens van binnen was hij nog steeds een white en dat maakte de wraak bijna onmogelijk. Nachten lang had Lyall hierover zitten peinzen en hij was er nog steeds niet over uit. Er viel een kleine stilte sinds Lyall was gestopt met lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptywo okt 28, 2015 8:09 pm

Antwoord op haar vraag kreeg ze niet echt. Het was duidelijk dat ze de verkeerde vraag had gesteld, en nu ze erover nadacht was dat misschien ook wel niet zo raar. Misschien had de jongen wel familie of vrienden in Wit. Heck, misschien was hij wel van Wit! Ze betwijfelde dat laatste, maar je kon het nooit zeker weten.
Het was een slechte eigenschap van haar, ze was nogal impulsief. Daardoor floepte ze er wel eens dingen uit waar ze later spijt van kreeg, ze ook nu. De glimlach op de jongen's gezicht was plots weg en er lag een gepijnigde blik in zijn ogen. Een korte stilte viel en Mindo wist niet zeker of ze die moest verbreken. "Ehh, je bent toch niet van Wit?"Vroeg ze ietwat onzeker. Snel schudde ze haar hoofd. "Sorry, eh...Verkeerde vraag, laat maar, ander onderwerp?" Vroeg ze aarzelend, een schaapachtige grijns op haar gelaat. Ze mocht deze jongen wel, en wilde deze kans niet verpesten, maar ze had geen idee hoe ze uit deze vervelende situatie moest komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptywo okt 28, 2015 8:47 pm

Lyall zag dat Mindo een betje in paniek raakte toen ze zag dat hij opeens compleet van stemming was veranderd. ‘’eh, je bent toch niet van white? Sorry ehh... verkeerde vraag, laat maar, ander onderwerp?’’ hij hoorde haar hakkelen en vond het een beetje zielig worden. Hij schraapte is zn keel en begon toen met een kleine glimlach op zn gezicht. ‘nee ik ben geen white, niet meer sinds ik ben verbannen. En hell yeah wat ben ik daar blij mee. Die arrogante bastards met hun sjieke namen en vooroordelen over anderen. Ik ben veel blijer als grey zijnde. Tis alleen. Ik heb iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen….’ Er viel een kleine stilte. ‘hoe zal ik het zeggen.’ Begon hij weer. ‘ik heb toen ik in white zat soort van een van mijn beste vrienden moeten vermoorden om weg te kunnen komen. Of.. laat ik het anders zeggen. Ik heb daar een persoon vermoord die mijn beste vriend hoorde te zijn maar hij had me verraade. Ik dacht hem te kunnen vertrouwen maar had het mis. Daarom is errr white een pijnlijk puntje bij me hehe.’ Lyall lachte het een beetje van zich af. ‘maar ander onderwerp zei je? Alright om welke reden ben jij tot black soul color verkozen?’ pas nadat hij de opmerking of vraag had gesteld bedacht hij zich dat ze dat nog niet had verteld en hij dus iets had gevraagt van wat hij onmogelijk zou kunnen weten. Nouja. Dacht hij. ‘als ze er een vraag over stelt vertel ik haar wel over mijn blik.’ Dacht Lyall simpel. Hij had niet het gevoel dat dit meisje hem zou verraade. Daar was ze eigenlijk te aardig voor. Nou herinnerde hij zich een ander persoon die zich aardig voordeed….
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptywo okt 28, 2015 9:14 pm

Gelukkig schraapte de jongen zijn keel, waarna hij verder ging met een kleine glimlach. ‘nee ik ben geen white, niet meer sinds ik ben verbannen. En hell yeah wat ben ik daar blij mee. Die arrogante bastards met hun sjieke namen en vooroordelen over anderen. Ik ben veel blijer als grey zijnde. Tis alleen. Ik heb iets gedaan wat ik beter niet had kunnen doen….’ Een kleine stilte viel en het leek alsof Lyall het moeilijk had. Zou hij iets gaan opbiechten ofzo? ‘hoe zal ik het zeggen.’ Kennelijk wel. Nieuwsgierig keek Mindo hem aan. ‘ik heb toen ik in white zat soort van een van mijn beste vrienden moeten vermoorden om weg te kunnen komen. Of.. laat ik het anders zeggen. Ik heb daar een persoon vermoord die mijn beste vriend hoorde te zijn maar hij had me verraade. Ik dacht hem te kunnen vertrouwen maar had het mis. Daarom is errr white een pijnlijk puntje bij me hehe.’ Lyall probeerde het weg te lachen, alsof het maar een dom dingetje uit zijn verleden was met geen invloed meer op zijn normale leven. Mindo wiebelde even wat geschokt met haar oren, niet precies weten hoe ze hierop moest reageren. Zijzelf was zeker geen goed persoon, ze stal dingen en had een goed aantal mensen verwond... Maar vermoorden? Ze liet haar ogen over de jongeman gaan, maar vanaf zijn uiterlijk was onmogelijk te bedenken dat hij een moordenaar is, of was. Tenminste dat leek haar zo. Ze was even ijzig stil, niet zeker wetend of ze hem moest geloven of niet. Toen vulde er een bittere gedachte haar hoofd. Ach, wat maakte het ook uit. Deze jongen leek niet fout te zijn, als hij iemand had vermoord, had diegene het er waarschijnlijk naar gemaakt. Bovendien, wat maakte het nog uit. Zoveel mensen werden vermoord dezer dagen. Het enige was dat ze nu wel beter zou opletten in zijn aanwezigheid. Ze beet op haar lip en keek hem aan. "Waarom vertel je me dit, eigenlijk?"vroeg ze ietwat weifelend. "Ik bedoel, het is niet zo dat je dit aan iedereens neus gaat hangen.." Ze keek weg. "Voor hetzelfde geld was ik iemand die je aan zou geven." De mogelijkheid was er, zij zou het niet doen, simpelweg omdat het haar zaken niet waren, maar ze had het even goed wel kunnen doen. Dat was niet te ruiken.
De jongen leek erg graag het onderwerp te willen veranderen, wat ze niet al te gek vond. ‘maar ander onderwerp zei je? Alright om welke reden ben jij tot black soul color verkozen?’ Verrast keek ze hem aan. Maar ze had helemaal niet gezegd dat ze van zwart was? Ze vernauwde haar ogen ietwat wantrouwend. "Ik had niet gezegd dat ik van Zwart was?" Ach, wat maakte het ook uit. De jongen had zojuist een moord opgebiecht, dus was het wel zo... Netjes om ook haar verhaal te vertellen. Het meisje haalde haar schouders op. "Ik ben ook in Wit geboren, maar van jongs af aan voelde ik me er niet thuis, ik was veels te wild en ongehoorzaam. Mijn ouders dachten dat ze dat wel uit me konden krijgen, maar ze hadden het mis."Ze lachte schampertjes
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptywo okt 28, 2015 9:34 pm

Hij zag het meisje tegenover zich wat stiller worden toen hij klaar was met zijn verhaal en voelde ook al de vraag aankomen. "Waarom vertel je me dit, eigenlijk? Ik bedoel, het is niet zo dat je dit aan iedereens neus gaat hangen.. Voor hetzelfde geld was ik iemand die je aan zou geven." ‘ja dat had gekund.’ gaf Lyall toe.. ik vind je daar nou alleen net niet het typje voor om dat te doen. Hij zag haar moeilijk kijken en dacht is hevig na wat hij nu moest zeggen. Het gebeurde niet vaak dat hij even sprakeloos was. Normaal wist hij altijd wat te zeggen. Het was alleen zo lastig te verklaren hoe hij had besloten een groot geheim van hem aan haar te vertellen. Een raar gevoel kwam in me op dacht Lyall. Hij zei dat hij van onderwerp wou veranderen en deed dat meteen door te vragen hoe ze bij black was beland. Het meisje tegenover hem kreeg ogen zo groot als thee schoteltjes en hij kon ongeveer wel raden wat er door haar heen ging. ‘straks, straks vertel ik het wel.’ Dacht hij vanbinnen. ‘’ik had niet gezegd dat ik van zwart was?’’ vroeg ze op een argwanende toon. Blijkbaar ging ze dr niet verder op in want ze begon meteen haar verhaal. "Ik ben ook in Wit geboren, maar van jongs af aan voelde ik me er niet thuis, ik was veels te wild en ongehoorzaam. Mijn ouders dachten dat ze dat wel uit me konden krijgen, maar ze hadden het mis." En ze lachte het schamper weg. Ja een typische black dus. Dacht Lyall grinnikend. Was het maar bij hem zo gemakkelijk gegaan. Hij besloot maar recht toe recht aan te zijn met wat hij vervolgens zou zeggen. ‘ik zag je net wel verbaast kijken toen ik zei dat je uit black kwam heh?’ hij grinnikte erbij om haar iets gemakkelijker te laten voelen. Ik zal je niet vragend achterlaten hoe ik het wist. Mijn dierlijke ogen hebben de gave om recht door iemand heen te kijken en te zien wat de ander werkelijk is. Ik zag bij jouw dat het zwart was, wel wazig zwart maar dat je een black soul color hebt is zeker. STOMKOP dacht hij in zichzelf, je hebt net je beste en meest gevaarlijke wapen verraden. Waarom, waarom doe je dit Lyall. Hij wist het zelf ook niet meer. Nouja. Om maar zo snel mogelijk zijn beschaamdheid een beetje weg te werken begon hij erover dat hij zich ook nooit thuis voelde bij white en dat hij meer over de grens in het grijze gebied was. Dan echt thuis bij de whites…
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptydo okt 29, 2015 10:12 pm

Kennelijk had de jongen aan haar gezien dat ze dit niet zou doorlullen. Al vroeg ze zich wel af hoe hij dat deed, voor zover zij wist zag ze er nu niet bepaald zo liefelijk uit. Nouja, ze was klein en zou een lief gezichtje kunnen hebben, maar er lag een bittere trek op haar lippen. Aan haar onopvallende kleding en alles zou je met een beetje moeite kunnen afleiden dat ze een dief was. Maar kennelijk had de jongen door die façade heen gezien.
Ze vroeg zich af hoe hij wist dat ze van Zwart was, maar vroeg er niet naar. Ieder had zijn geheimen. Mindo vertelde hem waarom ze in Zwart zat, zoals hij had gevraagd. Als antwoord grinnikte hij. Ze lachte schampertjes terug. Het meisje dacht niet graag terug aan die tijd. In het begin was alles oke geweest, ze had het niet bepaald fijn gehad thuis, maar ze had een familie.
De tijd na de test was het zwaarst voor haar geweest. Ze was volledig aan haar lot overgelaten, gelukkig was het nu ietwat beter. Immers kon ze nu voor zichzelf opkomen, ze zou niet meer sterven van de honger. Dat was een kleine verbetering.
‘ik zag je net wel verbaast kijken toen ik zei dat je uit black kwam heh?’ Hij grinnikte bij zijn woorden. Mindo glimlachte terug en knikte. Jup, dat had hij goed gezien. Ze was blij dat hij erover begon, het had haar behoorlijk nieuwsgierig gemaakt. Was het zo duidelijk aan haar te zien soms?
"Mijn dierlijke ogen hebben de gave om recht door iemand heen te kijken en te zien wat de ander werkelijk is. Ik zag bij jouw dat het zwart was, wel wazig zwart maar dat je een black soul color hebt is zeker. " legde de jongen uit. Die woorden verbaasde haar ietwat, hij had een gave die bij zijn dierlijke vorm hoorde? Zijzelf had dat niet, het enige wat ze kon was haar dierlijke zintuigen gebruiken in haar menselijke vorm, waardoor ze beter kon ruiken, horen en zien, maar daar bleef het bij.
Daarnaast was er nog hetgeen wat hij erbij zei. Ze was dus daadwerkelijk zwart... Het was iets waar ze een tijd aan had getwijfeld, of ze hier wel thuis hoorde. Kennelijk wel, dus. Of ze blij was met deze ontdekking wist ze niet zeker.
De jongen leek spijt te hebben van zijn woorden, want hij ging snel weer verder met praten over zijn verleden tussen de Witten. Hij verwarde Mindo een beetje, maar waarschijnlijk was dat wederzijds. Ah wel, het maakte hem enkel interresanter.
Ze grinnikte zachtjes bij zijn woorden. "Ik had hetzelfde, ik wilde altijd buiten spelen en de buurt terroriseren. Ik heb behoorlijk wat afvalbakken en dergelijken opgeblazen. Of iemands schone witte was beschoten met besjes en zo. Dat waren nog eens tijden." Ze grinnikte bij die gedachtes. Ze was geen makkelijk kind geweest, dat mocht duidelijk zijn.
Haar blik dwaalde even af naar een café dat niet erg ver van de boom stond. Ze stopte haar hand even in haar zak, waardoor ze erachter kwam dat ze nog genoeg geld op zak had voor een of twee drankjes. "Zullen we anders dat café in gaan? Is wat warmer dan onder deze boom, lijkt je niet?" Ze keek hem aan, een kleine grijns op haar gezicht. "Ik trakteer op het eerste drankje."

-tablet post

Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyvr okt 30, 2015 5:55 pm

Nadat hij zijn speciale gave had verteld keek ze een beetje verbaast. Tsja je hoort natuurlijk niet elke dag dat iemand je ziel kan zien. Dacht hij. Het zat hem nog steeds dwars dat haar ziel kleur zo anders was dan de gemiddelde soul color. Je kon niet zeggen dat het compleet black was, maar het was toch wel weer black. Het was gewoon al met al.. raar. Nouja daar was later tijd om over na te denken. Toen begon hij weer over dat hij bij de witten zat. Hij raakte zelf even in de war van de verleden tijd en het nu. Stop nou is met zoveel van de hak op de tak springen Lyall. Toen hij vertelde hoe hij was als klein kind begon het meisje tegenover hem zacht te grinniken. "Ik had hetzelfde, ik wilde altijd buiten spelen en de buurt terroriseren. Ik heb behoorlijk wat afvalbakken en dergelijken opgeblazen. Of iemands schone witte was beschoten met besjes en zo. Dat waren nog eens tijden." Zei het meisje. Wow dacht Lyall in zichzelf. Ze leek echt veel op mij in m’n jeugd. Hij vond die gedachte wel grappig. Ze voelde in haar zak en even gingen Lyall’s zintuigen weer op scherp. Hij had vaak gehad dat eerst iemand ging praten en daarna een mes uit zijn zak haalde. Nah waar maakte hij zich druk om. Mindo zou dat niet doen. Hij hoorde wat geld klingelen in haar zak en vroeg zich af waarvoor ze schatte hoeveel ze had. "Zullen we anders dat café in gaan? Is wat warmer dan onder deze boom, lijkt je niet?" die vraag kwam compleet onverwacht en Lyall was even verbijsterd over de vraag en wat hij moest antwoorden. ‘Ehh ja sure, das inderdaad een stuk beter dan hier.’ Zei Lyall met een lachje. Misschien konden ze nog wat meer praten over wat dan ook hoopte Lyall. Hij vond het hartstikke gezellig met deze Mindo. ‘laten we dan maar snel gaan voordat de bui weer heftiger word.’ Grijnsde Lyall. ‘wedstrijdje anders? Wie er het eerste is.’ En zodra hij uitgesproken was transformeerde hij in zijn strijdlustige Direwolf vorm. Hij keek haar is aan vanaf zijn nu lagere niveau en knikte aanmoedigend met zijn kop. Niks mis met een wedstrijdje. Toch?
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyvr okt 30, 2015 10:25 pm

De jongen leek even verbijsterd over haar vraag, wat misschien niet zo gek was. Maar ach, Mindo vond deze jongen wel.. Interessant, en het leek tot nu toe wederzijds te zijn. Dus waarom zouden ze hun gesprek gewoon niet vervolgen in een bar? Het was een stuk gezelliger en warmer dan onder deze stomme boom. Er begonnen ook al regendruppels door de bladeren heen te lekken.
‘Ehh ja sure, das inderdaad een stuk beter dan hier.’Stemde Lyall gelukkig in met een lachje. Mindo grijnsde terug, dat was mooi. ‘laten we dan maar snel gaan voordat de bui weer heftiger word.’Er leek een ietwat uitdagende blik in zijn hel blauwe ogen te komen. ‘wedstrijdje anders? Wie er het eerste is.’ Zonder verder nog iets te zeggen verranderde de jongen in een enorme wolf. Geen normale wolf, nee, eerder een Direwolf. Een indrukwekkend beest.
Mindo kreeg een brede grijns op haar gelaat. "Ik ben altijd in voor een wedstrijdje." Ook zij veranderde zich in haar dierlijke vorm; een wezen wat leek op een mengeling van een coyote en een vos. Ze was overduidelijk een stuk kleiner, maar dat zou haar ook een stuk sneller kunnen maken, wat nu goed te gebruiken viel. Zonder nog iets te zeggen spurtte ze weg richting de bar. Misschien niet helemaal een eerlijke start, maar ach, wat was er nu leuk aan om altijd eerlijk te spelen?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyvr okt 30, 2015 11:58 pm

Hij zag de coyote voor zich uit sprintten en was even verrast. Toen grijnsde hij en sprintte hij haar achterna. Hij wist dat hij op lange afstand sneller was dus hij trok een zo recht mogelijke lijn. Mooi hij had een paar meter voorsprong toen er een random stier voor hem stond. ‘nee heh’ gromde hij. Hij verloor weer een paar meter. ‘nah DANGIT!’ hij was nog 3 meter voor de bar toen zijn tegenstander hem inhaalde en won. ‘Goed gedaan.’ zij hij dan maar met een glimlach. ‘eerlijk gewonnen.’ Gromde hij nog voordat hij terug shifte naar zijn mensen vorm. Gelukkig voor hem ging het deze keer wel goed en bleven alleen zijn oren zitten. ‘Ach die maken niet zoveel uit.’ dacht hij. In ieder geval niet als ik bij haar ben. Hij schudde zich even uit van alle druppels regen die nog in zijn haar waren blijven zitten. Hij keek naar het meisje tegenover hem en hield de deur voor haar open, daarbij maakte hij ook nog een overdreven buigen en met een stem die droop van het cynisme zei hij: ‘na u.’ Lyall bedacht alvast waar ze het straks mischien over konden hebben als ze wat warms te drinken in hun maag hadden. Het zou vast niet bij 1 drankje blijven maar gelukkig had hij ook nog wat geld op zak, zodat hij mooi op een 2e drankje kon tracteren. Mooi. Dacht hij redelijk opgewekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyza okt 31, 2015 11:55 am

De direwolf rende achter meteen achter haar aan. In een rechte lijn renden ze richting de bar. Even leek ze te winnen, maar de Lyall was sneller dan ze dacht. Hij haalde haar in en had zo'n drie meter voorsprong. Mindo zette nog meer kracht en wist dichterbij te komen, maar inhalen lukte niet echt meer. Hmpf.
Ze bleek echter geluk te hebben, plots liep er een stier over de weg. Waar deze vandaan kwam wist ze niet, maar het werkte in haar voordeel! Mindo wist de stier te ontwijken en hoefde geen snelheid te minderen, dat gold niet voor Lyall. Hij verloor een paar meters en daardoor kon Mindo winnen. Lichtelijk hijgend bleef ze staan, terwijl ze geamuseerd naar Lyall keek. ‘Goed gedaan.’ zei hij met een glimlach. Mindo keek hem geamuseerd aan. ‘eerlijk gewonnen.’ Zachtjes grinnikte ze. "Niet echt, als dat beest er niet had gestaan had jij gewonnen." Gaf ze eerlijk toe.
Lyall veranderde terug in zijn menselijke vorm. Enkel zijn oren bleven echter zitten, maar Mindo had het idee gekregen dat dat altijd het geval zou blijven. Ook zij veranderde terug in het meisje dat ze was, en liet net zoals hem haar oren staan. Het was eigenlijk wel fijner met die dingen op haar kop. Het maakte haar gehoor veel beter. Alleen trok het zoveel aandacht, dat was een minpuntje. Maar momenteel maakte dat niet zoveel uit.
Mindo veegde wat regen druppels van haar mantel af. Ze was een beetje nat geworden, maar het was niet erg. De warmte van de bar zou het wel drogen.
Lyall deed de deur open voor haar, waarbij hij een overdreven buiging maakte. ‘na u.'Sprak hij met een stem vol cynisme. Mindo keek hem met pret lichtjes in haar ogen aan maakte ook een korte buiging. "Ik voel me vereerd,"Sprak ze al even sarcastisch als hij, met lichte spot. Ze stapte naar binnen en liep naar de bar toe, er vanuit gaand dat Lyall hetzelfde zou doen. "Ik trakteer het eerste drankje."Ze rommelde wat in haar zak en haalde daar wat munten uit. "Waar heb je zin in?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyza okt 31, 2015 5:52 pm

‘eerlijk gewonnen.’ Zei Lyall. "Niet echt, als dat beest er niet had gestaan had jij gewonnen." Waarop Lyall lachend antwoord gaf. ‘tsja dat is ook wel een beetje waar.’ Hij transformeerde terug en zijn oren bleven staan. Hmm atleast is m’n staart wel weg. Dacht hij redelijk vrolijk. Mindo shifte ook terug en haar oren bleven ook staan. Ook verkeerd geshift of expres? Dacht Lyall. Ach het maakte hem niet uit. Het waren kleine dingetjes maar Lyall mocht haar door die dingetjes steeds meer. Hij opende de deur en zei vol cynisme: ‘na u.’ waarop zei antwoordde: "Ik voel me vereerd," wat al even sarcastisch klonk als zijn opmerking. Ze gingen allebei aan een tafel zitten en Mindo zei: ‘’ik trakteer op het eerste drankje.’’ ‘en ik op de tweede.’ Zei Lyall. ‘’waar heb je zin in.’’ Vroeg het meisje. ‘nou.’ Begon Lyall. ‘ik heb wel zin in wat warme Mede, na die koude regen.’ Hij glimlachte erbij. Hij maakte een gebaar naar de barman zodat hij kon vragen om zijn Mede. Waarschijnlijk had Mindo ook al een keuze gemaakt van wat ze zou willen. Althans dat zou logisch zijn. Toen de barman er was vroeg Lyall meteen om de Mede want dat duurde lang om warm te maken. Terwijl hij even weg was om zijn gevraagde drankje te maken, zei Lyall tegen Mindo: ‘ja dat was een goed idee om hier wat te gaan drinken. Ik kan de Mede nu al proeven.’ Vervolgde hij met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyzo nov 01, 2015 3:18 pm

Het moment dat het tweetal de kroeg binnen stapten werden ze verwelkomt door een wal van alcohol en een gevoel van aangename warmte. Overal werd druk gesproken of gelachen. De kroeg was redelijk vol, waarschijnlijk hadden meerdere wezens het idee gekregen om hier te gaan schuilen voor de regen. Mindo hield niet van drukte, maar nu vond ze het wel prima. Het betekende dat niemand echt op hen zou letten.
Beiden gingen aan een tafel zitten, waar Mindo hem duidelijk maakte dat ze trakteerde. ‘en ik op de tweede.’ Mindo grinnikte bij zijn woorden. Des te beter, al had ze niet het plan dronken te worden. Ze had namelijk de eigenschap om vanalles eruit te flappen als ze wat alcohol op had. Ook dingen die eigenlijk te persoonlijk of geheim waren. Probleem was dat ze erg van alcoholische dranken hield.
Ze vroeg hem wat hij wilde, op die vraag leek hij niet lang na te hoeven denken. ‘nou.’Begon hij. ‘ik heb wel zin in wat warme Mede, na die koude regen.’ De jongeman wenkte de barman en vroeg om zijn mede. "Eh, doe mij maar hetzelfde."Vertelde ze de barman. Ze had nog niet eerder mede gedronken, uitproberen zou geen kwaad kunnen. ‘ja dat was een goed idee om hier wat te gaan drinken. Ik kan de Mede nu al proeven.’ Vervolgde de jongen met een grijns. Mindo keek hem met een kleine glimlach aan, waarbij ze ietwat achteruit leunde en wat gemakkelijker ging zitten in de stoel. "Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit mede gedronken." Grinnikte ze. "Wat zit er in?"Vroeg ze, maar ze bedacht zich al snel. "Ach ja, wat maakte het ook uit. Ik hoop dat het iniedergeval het geld waard is."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyzo nov 01, 2015 8:15 pm

Lyall vond het altijd heerlijk als de kroeg lekker vol was. Niet omdat hij van de zogezegde gezelligheid hield of van de mensen. Maar omdat hij minder zou opvallen dan hij normaal al deed. Nadat ze aan een tafel gingen zitten bestelde hij de Mede en blijkbaar wilde Mindo hetzelfde. ‘ik kan de Mede nu al proeven.’ Zei hij ook blij. "Om eerlijk te zijn, heb ik nog nooit mede gedronken." Grinnikte het meisje tegenover hem. ‘niet? Dan heb je echt wat gemist zeg.’ Grinnikte hij terug. ‘’wat zit erin?’’ vroeg ze. Net toen Lyall ademhaalde om het te zeggen zei ze al: "Ach ja, wat maakte het ook uit. Ik hoop dat het in ieder geval het geld waard is." ‘dat is het zeker.’ Zei Lyall grijnzend. Al vanaf het eerste slokje krijg je een glimlach op je gezicht van de warme honing.’ Sinds zijn ontmoeting met die Ciara persoon wist hij dat Mede echt lekker was. Vooral na een tijd te zijn verkleumt onder een boom terwijl een klein sprintje van die boom af dit cafe was geweest. Toch dom dat ze er niet eerder heen waren gegaan. Dacht hij achteraf. Of misschien was het toch de goede keus geweest. Voor hetzelfde geld waren ze anders nu niet samen wat gaan drinken. ‘Dat zonde zijn.’ Mompelde hij in zich zelf, zo zacht dat niemand behalve hem het verstaan zou kunnen hebben. ‘ah. Daar komt de goede man met onze heerlijke Mede.’ Grinnikte Lyall tegen de barman. De kleine maar toch forse man keek meteen naar Lyall om het geld te krijgen voor de grote pullen Mede. ‘De eerste ronde is voor de dame hier.’ Zei Lyall met pretlichtjes in zijn ogen. De 2e mag je mij afrekenen beste man.’ Hij keek de 2 nog een beetje vreemd aan. Nouja het zei zo. Dacht Lyall luchtig. Hij nam een grote slok en voelde de honing en alcohol door zijn keel stromen en een warm gevoel achterlaten. ‘hmm niet verkeerd. K heb slechtere mede gedronken. Ook tenminste niet zo sterk dat je meteen stikt.’ Vervolgde hij daarna terwijl hij grinnikte. Hij keek eens in de ogen van het meisje tegenover hem. Zich afvragend welke kleuren die waren. Na een paar seconden merkte hij dat hij zat te staren en keek maar snel weg en nam nog een slok Mede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyzo nov 01, 2015 8:51 pm

‘dat is het zeker.’Maakte Lyall haar al grijnzend duidelijk. "Al vanaf het eerste slokje krijg je een glimlach op je gezicht van de warme honing.’ Mindo grijnsde breed. "Dat klinkt inderdaad erg goed." Ze liet haar ogen naar de bar afglijden. Ze verlangde wel naar iets lekkers en warms. Bovendien werd ze nu wel nieuwsgierig naar hoe mede smaakte, hopelijk zo goed als Lyall het beschreef.
Gelukkig liet hun drankjes niet lang op zich wachten, de barman, die een beetje stevig en klein was, kwam aan lopen. Lyall had dit ook opgemerkt. ‘ah. Daar komt de goede man met onze heerlijke Mede.’ Grinnikte de jongen. Mindo keek nieuwsgierig toe hoe de drankjes voor hun neuzen werden neer gezet. Een glimlach kwam op haar gezicht bij de geur, damn, dat rook goed. ‘De eerste ronde is voor de dame hier. De 2e mag je mij afrekenen beste man.’’ Ah ja, betalen natuurlijk. Mindo grijnsde ietwat schaapachtig en frommelde in haar zak, waarna ze het juiste aantal munten aan de man gaf. Deze pakte ze ietwat hardhandig aan en liep al weer weg. Mindo keek hem na. "Wat een humeurtje"Mompelde ze droogjes.
Lyall had het drankje al aan zijn lippen gezet en dronk er gulzig van. Mindo pakte haar mok op en snoof de geur nogmaals op. Ze nam voorzichtig een slok van het spul, en voelde het drankje haar keel verwarmen. De honing en alcohol waren duidelijk te proeven... Het was heerlijk!
‘hmm niet verkeerd. K heb slechtere mede gedronken. Ook tenminste niet zo sterk dat je meteen stikt.' Ze lachte en verslikte zich bijna in de mede. Ze slikte het nog net door, waarna ze even hoestte. Lachend vervolgde ze; "Nuja, ik stik er toch wel in."Grapte ze waarna ze nogmaals een slok nam. Het viel haar plots op dat Lyall haar een beetje aan leek te staren. Een ietwat ongemakkelijke blos kwam op haar wangen. Ze hoopte dat Lyall die niet had gezien, of dacht dat het door de alcohol kwam. "Het is inderdaad lekker spul. Zeker het geld waard!"Probeerde ze snel weer een gesprek aan te koppelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyzo nov 01, 2015 9:52 pm

na zijn misschien beetje overdreven opmerking over hoe goed het was zei het meisje: "Dat klinkt inderdaad erg goed." De barman leek wat uit zijn humeur en na het betalen maakte Mindo er ook een opmerking over. ‘’wat een humeur.’’ Tsja, niet iedereen zit lekker in diens vrije tijd lekker wat warms te drinken heh?’ was zijn reactie daarop terwijl hij haar met een lachje op zijn gezicht aankeek. Hij zag haar glimlachen na haar eerste slok en wist dat zij ht ook lekker vond. ‘hmm niet verkeerd. K heb slechtere mede gedronken. Ook tenminste niet zo sterk dat je meteen stikt.' Zei hij daarna met een grijns. Het meisje lachte en verslikte zich in de drank wat er nogal komisch uitzag. Hij hoorde een luid slik geluid en daarna hoestte ze ngo om het restant Mede uit haar kil te halen. Al met al was het heel grappig om aan te zien. "Naja, ik stik er toch wel in." Lyall schoot in de lach en zei: ‘ja dat zag ik ja, misschien moet ik maar niet zulke gevaarlijke woorden zeggen of er stikt nog echt iemand haha.’ Nadat ze allebei weer wat waren bekomen van het lachen. Begon Lyall Mindo per ongeluk een beetje aan te staren terwijl hij zich afvroeg welke kleur haar ogen waren. tsja het nadeel van mijn normale ogen, jammer dat ze kleurenblind zijn. Mindo had het opgemerkt dat hij zat te staren en ze kreeg ene heel leuk blosje op haar wangen. "Het is inderdaad lekker spul. Zeker het geld waard." Zei ze snel daarna. En voordat Lyall er bij nadacht zei hij: ‘het ziet er leuk uit als je bloost.’ Daar was het. Iets wat hij recht uit zijn hart had gezegd. Nadat het tot hem doordrong wat hij had gezegd. Kreeg hij wat kleur op zijn gezicht. Je kon het nauwelijks zien maar voor hem voelde het alsof hij brandde als de hel vanbinnen. Het liefst was hij in de grond gezakt. Het enige waar hij toen nog aandacht was: oh god, ben ik verlieft? Wat is dit gevoel. Ik heb dit nog nooit eerder gevoeld. Wat doe ik.. help. Hij staarde nadat hij het volledig had beseft weer heel snel naar zijn mok.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Emptyma nov 02, 2015 9:30 pm

Wat heerlijk charmant weer, ze sproeide bijna wat van de mede over de tafel. Waarom moest ze zich net nu weer verslikken? Ah wel, de jongen leek het niet bijzonder erg te vinden. Ze maakte er een grappende opmerking over, waardoor Lyall hard moest lachen. ‘ja dat zag ik ja, misschien moet ik maar niet zulke gevaarlijke woorden zeggen of er stikt nog echt iemand haha.’Ze lachte met hem mee. Tja, dat zou nog eens wat zijn. Mensen vermoorden met woorden, zou nog eens van pas komen!
Mindo voelde zichzelf ontspannen, de stres van de afgelopen dagen leken een beetje weg te vloeien. De alcohol zorgde daar deels voor, maar ook Lyalls aanwezigheid. Hij had humor en was gewoon een aangenaam persoon om in de buurt van et zijn. En zeker niet on aantrekkelijk.
Het viel Mindo op dat hij naar haar leek te staren, wat er voor zorgde dat er een lichte blos kwam op haar wangen. Haastig veranderde ze van onderwerp, hopelijk dat het Lyall niet was opgevallen. Helaas was dat niet het gevoel. ‘het ziet er leuk uit als je bloost.’ Mindo kon wel door de grond zakken. Nog meer bloed steeg naar haar hoofd, en bij de jongen bleek dat hetzelfde geval te zijn. Mindo was nu absoluut niet romantisch ingesteld en had die vervelden gevoelens en gedachtes altijd weggepropt, omdat ze het onzin vond. Afgezien van een aantal vervelende jongens van vroeger had nog niemand een poging tot flirten gedaan bij haar. Ze had dan ook absoluut geen idee hoe ze moest reageren. "Ehh.. Bedankt. Jij ook." Kwam er uit haar mond voordat ze er erg in had. Ah, wat een bullshit! Was ze haar zinnigheid verloren? Ze besloot de drank de schuld te geven, dat was de makkelijkste oplossing.
Er viel een korte, nogal ongemakkelijke stilte waarin Mindo geen idee had wat ze moest zeggen. Uiteindelijk begon ze wat ongemakkelijk te lachen. "Wat een onzin dit, sorry... Ik eh... Tja.. Ben niet zo goed in.. Dit soort dingen?"Schaapachtig grijnsde ze naar hem. Waar kwam deze onzekerheid vandaan? Normaal was ze hard en stond ze zeker in haar schoenen. Wat was dit voor onzin?
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn is my least favourite season
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: City of Peace :: Core peace Center-
Ga naar: