Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Can i have food

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Can i have food Can i have food  Emptydo nov 05, 2015 8:14 pm

Can i have food

Ik ben een cat en wil eten
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Re: Can i have food Can i have food  Emptydo nov 05, 2015 8:21 pm

Ik liep over straat en was hongerig dus ik wou naar een huis om om eten te zeuren. Ik liep baar het eerste huis en probeerde aan te bellen maar de bel zat te hoog dus ik kon er niet bij. Heuh zo irritant als mensen hoge bellen hebben. Ik probeerde een kost te vinden om op te gaan staan maar dat werkte ook niet. Dus ik liep de straat uit en probeerde een lagere bel te vinden. Ik liep verder toen ik een oude vijand tegen kwam een man en ik heb ooit zijn vlees gestolen hij rende achter me aan en ik rende meteen weg ik banjerde door de straten en knalde kij hard tegen een doos aan (want nu zijn er wel dozen). De mande pakte me vast van achteren en schrok me helemaal dood en Krabde hem in zijn gezicht. De man leek nog bozer dus rende ik weg ik klom op een vuilnis bak en sprong een dak op en liep tegen een schoorsteen aan echt pech ik klom in de schoorsteen kijken of ik hier geluk kon vonden. Ik belande op een openbaart en dat deed dus echt pijn wie stopt er nu weer vuur onder een schoorsteen. Ik keek naar binnen en zag een man en keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Can i have food Can i have food  Emptyzo nov 08, 2015 5:15 pm

Lyall had lekker zitten genieten van zijn avond eten toen ongeveer iedereen in de bar naar buiten keek. er was veel onrust op het plein en blijkbaar was er een kat weer bezig geweest met bedelen of had wat gestolen van een koopman. hij zag een kale man achter een rode kater aanzitten die onder luid gekrijs wegvluchte van de man die duidelijk boos was op de kat. 'arme kat.' zuchtte Lyall. hij kende de man maar al te goed en wist hoe wraakzuchtig hij was. hij en 2 mannen die naast hem zaten hoorden bij het plafond wat gestommel. *BOEM*. een stofwolk rolde uit de openhaard en er zat een rode kater half zwart van het roet. Lyall en de kat keken elkaar recht aan en hallo zei na wat verbazing: 'hallo daar lil fella, naar beneden gedonderd?' dat gebeurde ook niet vaak. een kat die zo stom en onhandig was om door een schoorsteen naar binnen te donderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Re: Can i have food Can i have food  Emptydi nov 10, 2015 9:05 am

Toen bastet op de grond lag zij de man hallo there little fella ofzo Bastet verstond het niet zo goed. Ik schudde het roet van me af keek hem aan en zij :" Hallo ehm waar ben ik en ben ik hier veilig ik had wat eten gepakt van een gemene man en je die vond dat niet leuk. Maar mooi huisje heb je hier kan ik hier nog ff blijven totdat ie is uitgeraasd". Ik kan jagen en helpen met ehm wat je wilt wat ik moet doen. Wie ben je eigenlijk eh zijn jullie ?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Can i have food Can i have food  Emptydo nov 12, 2015 9:36 am

De kat keek net als hun een beetje verbaast. Lyall keek zn drinkmaatjes even aan en alle 3 haalden ze hun schouders op. De kat praatte?! "Hallo ehm. Waar ben ik? En ben ik hier veilig? Ik had wat eten gepakt en die vond het niet leuk. Maar.." blablabla dacht Lyall. Hij kon het geraaskal van de kat niet meer bijhouden. Toen het geratel van de kat over was gaf Lyall maar andwoord op zijn eerste vraag. 'Je bent in de stamkroeg, enneh ik denk dat je hier veilig bent?' Lyall wist het ook niet meer. "Wie ben je eigenlijk ehh zijn jullie?" Vroeg de kat weer op datzelfde hele snelle toontje. 'Well' begon Lyall. 'Ik ben Lyall, en dit zijn Bronn(NPC), en dit is Ace (NPC). we gaan zo weer weg maar je mag denk ik wel hier tijdelijk wonen als je de barman belooft ongedierte weg te jagen. Heb je een dak en warmte eeen ook nog eens eten?' Na dit voorstel te hebbe neergegooid draaide hij zich al half om om het aan de barman te gaan vragen. Waarschijnlijk zei hij wel ja als zijn stamgast Lyall het vroeg. Hij kwam hier al jaren tenslotte.


Ps. Als je nog hulp nodig hebt om in 3e persoon verlede tijd te postten. Je kan het altijd aan de wat ervarenere posters vragen. Die zullen je vast wel willen helpen ^^ maar het werkt niet echt als je in ik vorm blijft postten. Dan krijg je hele rare topics enzo Wink.
Terug naar boven Ga naar beneden
Bastet
Aantal berichten : 21
Woonplaats : hattem

Character sheet
Age: couple of 5000 years
Species: God trapt in cat form :'3
Partner:: x
Bastet
BerichtOnderwerp: Re: Can i have food Can i have food  Emptydi nov 24, 2015 1:09 pm

je zou hier kunnen werken?de gedachte werk en insecten vangen deed me niet goed maar hier blijven eten krijgen was beter. Ik liep naar de bar en sprong er op ik keek de barman aan. Bastet zij :"ik wil hier best werken maar ehh ik ben nog niet zo getrained met dit lichaam daarom viel ik ook door de schoorsteen". Ik zag een lekkere stukje vis liggen hmmmm dacht ik, ik liep erheen en moest gewoon wat eten ik had zo'n honger en toen ik wat at leek de barman niet blij. Volgensmij was ik niet aangenomen. Nou ja doei dan en liep op mijn hoede een straatje Bastet en ging slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Can i have food Can i have food  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Can i have food
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: City of Peace :: Core peace Center-
Ga naar: