Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptydi okt 27, 2015 6:23 pm

Lenessia snoof met gesloten ogen de lucht op. ze rook een onweerstaanbare, heerlijke, zoete geur. bessen! Ze opende haar ogen en draaide om. voorzichtig schuifelde ze naar de opening in de boom waar ze zonet nog in hing. ze zette zich af, en ze vloog rustig rond. de zon was net onder, dus het was niet zo verschrikkelijk licht meer. ze fladderde achter de geur aan, en al snel vond ze wat ze zocht. voor haar groeide een prachtige plant met lekkere, kleine, sappige vruchtjes hangend aan de takken. ze zoemde zachtjes en ze vloog wat lager. snel hapte ze een paar van de kleine vruchtjes van hun takken. hmmm ineens hoorde een zacht geritsel onder zich. snel vloog ze omhoog, en ze ging aan een grote tak hangen, aan een van de oude bomen. ''heyyy, wie ben jij?!'' riep ze vrolijk naar het ritselende ding onder zich.

ooc: eerste post Kitt
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptywo okt 28, 2015 7:18 pm

luid smakkend genoot het katachtige meisje van de bessen. Deze waren haar favoriet, en ze was er al de hele avond van aan het genieten. Ze gooide een paar besjes omhoog en probeerde ze weer te vangen met haar mond. Raak! Tevreden kauwend ging Kitt op de grond zitten, en keek naar boven. De zon was net onder gegaan. Oei, ze zou maar eens terug gaan naar het kamp.. Toen ze weer opstond veroorzaakte ze een beetje geritsel. Vrijwel meteen hoorde ze een hoge en vrolijke stem van boven komen. "heyyy wie ben jij?" Stomverbaasd keek ze omhoog. Waar kwam dat geluid vandaan?! Al snel ontdekten Kitt's scherpe ogen het grote figuurt dat ondersteboven aan een tak hing. Het leek op een vleermuis.. Maar dat vleermuizen konden praten was haar nog niet bekend. "Hoi, ik denk.. Zei ze aarzelend. "Kitt" zei ze kortaf. Na een korte pauze voegde ze er nog "Jij?" aan toe. Ze sprak erg hard, niet wetend wat voor grote oren vleermuizen hadden.


Laatst aangepast door Kitt op wo okt 28, 2015 8:57 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptywo okt 28, 2015 7:29 pm

Len zag dat het een mensje was, of een soort kat.. of een soort.. kat-mens dinges? "Hoi, ik denk.. hoorde Lenessia het kat-meisje roepen. "Kitt" Len flapperde met haar vleugels, wat een coole naam! "Jij?" riep het kat-mens dinges. Lenessia had voor een vleermuis hele scherpe oren, en ze kromt ineen bij de stem van het meisje. ''ik ben Lenessia, maar je mag me Len noemen. wat ben jij voor iets? ik wed dat je een kat-mens dinges bent! há wist ik wel!'' vrolijk liet ze de tak los en vloog ze over het mensje heen. ''ik vind je naam leuk! maar die van mij ook!'' ze lachte op haar eigen manier, het klonk als een soort huh huh huh in haar hoge stem. ze vloog weer naar de tak en ging weer hangen. ''ik weet een mop! wil je hem horen? natuurlijk wel! nou, hier komt 'ie: waarom stak de vleermuis de rivier over?'' ratelde ze door. ondertussen trok ze een beetje met haar oren, hopend dat het kat-mens dingesje niet weer zo hard zou praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptydo okt 29, 2015 8:45 pm

De mega vleermuis was erg opgewonden over Kitt's naam, want ze flapperde wild met haar vleugels. Kitt keek met grote ogen toe. Wat een grote vleugels! Daar zou die vleermuis vast erg hoog mee kunnen vliegen. Bij haar volgende vraag kromp het wezen even in elkaar. Oei.. Nu pas vielen de grote oren Kitt op. Ze wierp even een verontschuldigende blik naar de vleermuis. "Mijn naam is Lenessia, maar je mag me Len noemen. Wat ben jij voor iets?" Kitt opende haar mond om te antwoorden, maar Lenessia onderbrak haar alweer meteen. "Ik wed dat je een kat-mens dinges bent! Há wist ik wel!" Kitt keek even naar haar lichaam. "Tsja, ik denk je kan me zo noemen.." Met een vrolijke gelaatsuitdrukking vloog Len over haar heen. ''ik vind je naam leuk! maar die van mij ook!'' Met een hoge lach draaide de vleermuis zich weer om en ging aan de tak hangen. ''ik weet een mop! wil je hem horen? natuurlijk wel! nou, hier komt 'ie: waarom stak de vleermuis de rivier over?'' Kitt fronste even. "Omdat hij wil naar de overkant?" ze sprak nu wat zachter, het moest natuurlijk vreselijk zijn met gigantische oren als iemand iets riep. Nu ze erover nadacht, ze kon zelfs wel fluisteren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptyvr okt 30, 2015 8:21 am

ineens viel Len stil ''wow..'' mompelde ze. ''jij bent vet goed in moppen!!'' vrolijk vloog ze naar Kitt toe. ''kan jij vliegen? ik wel! wil je een keer vliegen?!'' ze maakte een looping omdat ze het zo'n goed idee vond van zichzelf. ''als je niet kan, maar wel wil vliegen kan je wel een keer op mij vliegen!'' ze at snel nog een besje hmmmm. ''Houd jij ook zo van die bessen? ik wel! maar de lekkerste groeien verder die kant op.'' praatte ze vrolijk door, terwijl ze naar een open plek verderop wees met haar vleugel. ''wil je ze zien? ze zijn vet lekker!!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptyvr okt 30, 2015 9:45 pm

De vleermuis viel even stil na haar antwoord. "Heb ik het goed?" vroeg Kitt een beetje verward. "wow.." antwoorde Len zachtjes. ''jij bent vet goed in moppen!!'' Len liet de tak weer los en vloog weer naar haar toe.''kan jij vliegen? ik wel! wil je een keer vliegen?!'' Kitt knikte. Vliegen leek haar erg mooi. Het meisje keek even omhoog. Het was al bijna donker, maar door haar kattenogen kon ze nog steeds best veel zien. ''als je niet kan, maar wel wil vliegen kan je wel een keer op mij vliegen!'' Kitt richtte haar blik weer naar Len. "Echt waar?!" Ze vergat zich weer in te houden en ze riep het uit. Meteen voelde ze zich alweer schuldig, en ze voegde zachtjes "Shorry.." toe. ''Houd jij ook zo van die bessen? ik wel! maar de lekkerste groeien verder die kant op.'' Oke, maar eerst vliegen! ''wil je ze zien? ze zijn vet lekker!!'' "Maar kunnen we vliegen daarheen dan?"


Laatst aangepast door Kitt op za okt 31, 2015 11:43 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptyvr okt 30, 2015 10:39 pm

''jaaaaaa!'' vrolijk maakte de vleermuis nog een looping. ze vond het meisje aardig, en ze was nog goed in moppen ook! ''ken jij nog een leuke mop?'' vroeg ze vrolijk. ''anders weet ik er nog we een hoor!'' ze slurpte nog wat bessensap op, en ze lande vlak naast Kitt op de grond. haar klauwen sloegen in de dikke laag mos op de bodem van het bos. ze boog zich naar voren zodat het meisje plaats kon nemen. ''als je met je benen om mijn nek gaat zitten dan lukt het vast!'' piepte ze vrolijk, terwijl ze wachtte tot het meisje op haar klom. ''ik heb nog nooit eerder met een passagier gevlogen, jij bent de eerst!''
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptyza okt 31, 2015 11:43 pm

"Nee, shorry." zei Kitt met haar katachtige accent. "Vertel jij nog een?" Ondertussen klom het kleine meisje voorzichtig op de rug van Len, en sloeg haar benen om de vleermuis haar nek. ''ik heb nog nooit eerder met een passagier gevlogen, jij bent de eerst!'' Kitt voelde zich helemaal warm worden vanbinnen. Ze ging vliegen! Ze ging gewoon echt vliegen! "Ik voel vereerd!"


OOC: shorry dat ie zo kort is.. ^^*
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptyzo nov 01, 2015 8:43 am

"Ik voel vereerd!" Len voelde dat het meisje zat, en giechelend likte ze aan haar lippen. ''houd je maar goed vast aan de vacht in mijn nek!'' ze flapperde een paar keer met haar vleugels, en schudde even met haar kop. daarna sprong ze de lucht in. ze sloeg een paar keer met haar vleugels om hoogte te winnen, daarna liet ze zich rustig rondzweven. ''en? wat vind je er van?'' vroeg ze vrolijk aan Kitt. ''recht vooruit zijn de lekkerste besjes!''

ooc: mijne is ook een beetje kort srry
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptydi nov 03, 2015 10:52 pm

''houd je maar goed vast aan de vacht in mijn nek!' Kitt klampte zich vast aan het nekvel van Len, en voelde toen hoe de vleermuis haar vleugels uitsloeg en langzaam opsteeg. Len flapperde eerst met haar vleugels om hoogte te winnen, en Kitt moest echt moeite doen om te blijven zitten. Bijna verloor ze haar evenwicht, maar al snel was ze alweer in balans. "Is prachtig.." antwoordde Kitt op Len's vraag. "Echt prachtig.." herhaalde ze weer terwijl ze naar beneden keek. "Laten we gaan dan nu!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Emptywo nov 04, 2015 12:28 pm

Lenessia giechelde. ''jij praat grappig!'' even was ze stil, terwijl ze om de bessenstruiken heen cirkelde. toen ze vond wat ze zocht, een open plek tussen de struiken, zette ze een landing in. soepel zette ze haar poten op de harde grond. ''hier zijn de lekkerste bessen, overal om je heen!'' met haar lange tong slurpte ze een paar bessen naar binnen, terwijl ze wachtte tot Kitt afsteeg.

ooc: heel kort, srry
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ I could eat all those berries! Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Paintings of the Fangirl Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ
» Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ Lenessia Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: White Territory :: The forest of beauty-
Ga naar: