Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Het Afwezigheids topic

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Callem
Ex Teamlid
Aantal berichten : 110
Woonplaats : In een Gelders dorpje

Character sheet
Age: 17 years
Species: Witch
Partner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it
Callem
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheids topic Het Afwezigheids topic  - Pagina 2 Emptywo jan 20, 2016 5:00 pm

De toetsweek is vandaag begonnen, en ik had een slechte start, dus dat betekent dat ik nu voor alles een voldoende moet halen, wil ik die ene over kunnen doen.
Ik ben dus inactief tot en met volgende week woensdag ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheids topic Het Afwezigheids topic  - Pagina 2 Emptydo feb 11, 2016 11:01 pm

Het is weer zover, ik heb een toets week. Vanaf nu tot aan de vakantie (twee weken) zal ik amper tot niet online komen en minder posten.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheids topic Het Afwezigheids topic  - Pagina 2 Emptyzo maa 06, 2016 8:06 pm

De komende drie weken zal ik alles voor school moeten geven. Ik post nog wel. En ga gewoon mijn lijstje af dus iedereen komt vanzelf aan de beurt. Alleen het gaat even duren. Ik doe wat ik kan maar zal niet elke dag online kunnen zijn.

Dit geld voor: Dax - Olivier - Thomas - Edward - Taru
Terug naar boven Ga naar beneden
Darayvian
Admin || Soulless
Aantal berichten : 102
Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe

Character sheet
Age: Older than your whole family tree
Species: Primordial Demon [Chaos & Destruction]
Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Darayvian
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheids topic Het Afwezigheids topic  - Pagina 2 Emptyzo apr 17, 2016 12:39 pm

Zit op het moment niet zo lekker in m'n vel en heb het idee dat ik de komende dagen last ga krijgen van depressie, dus ik meld me heel even afwezig voor een paar dagen. Excuses als je nog altijd op een bericht of iets van mij verwacht, maar de kans is klein dat ik zal posten de komende dagen.

Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheids topic Het Afwezigheids topic  - Pagina 2 Emptydi apr 19, 2016 1:41 pm

Zo als jullie wel gemerkt hebben ben ik de laatste tijd echt weinig actief. Dit komt onder andere door examens. Dus ergens na mei zien jullie me wel weer verschijnen xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Ex Teamlid
Aantal berichten : 357
Woonplaats : Viking land

Character sheet
Age: 23
Species: Shapeshifter ( Fire Lion)
Partner:: There is just one person that destoys the walls around my heart, and will be able to steal it
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheids topic Het Afwezigheids topic  - Pagina 2 Emptywo mei 18, 2016 9:07 pm

Sindskort rij ik op de vrachtwagen en zijn mijn werk jaren begonnen. Bij deze heb ik dan ook de keuze gemaakt volledig te stoppen met schrijven, oftewel RPG'en. Ik heb geen tijd en geen motivatie meer om door te gaan.
Wens jullie allen het beste.
Adios~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Het Afwezigheids topic Het Afwezigheids topic  - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Het Afwezigheids topic
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2
Soortgelijke onderwerpen
-
» Het na 12e topic
» Het wat-luiser-jij-nu topic
» Het bedankt topic
» Het onzin topic
» Het onzin topic

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Game :: Introduction-
Ga naar: