Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Roosvarken/Pinkpig

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Roosvarken/Pinkpig Roosvarken/Pinkpig Emptyma apr 11, 2016 12:54 pm

Er is hier nog geen photo topic ofzo dus dan stel ik hem hier voor ;,)

Dit is roosvarken,
Een dier?
Een bijnaam voor een vriend?
Nee een knuffel!
Sommige onder jullie kennen misschien reborns, die babypopppen die heeeel realistisch zijn. Nu ik heb geen reborns van 200/300 euro. Ik heb een knuffel van 15 euro uit de fun. Ik kreeg hem toen ik 4 was van een vriendin op mijn verjaardag, zij had net een zelfde maar dan nog wat dikker en boller. Ik hou enorm van Roosvarken en hoop hem nooit kwijt te spelen of wat dan ook. Hij is mijn beste vriend, mijn baby, mijn alles. Roosvarke is nu bijna 12 jaar en gaat al 11 jaar lang gezellig overal mee naartoe. Feestjes, ziekenhuis, opname, school,.. Alleen zit hij op school in mijn rugzak en durf ik hem nooit mee te nemen naar meetingen. Dan wacht hij wel geduldig in de auto op mij. Ondertussen heeft Rtoosvarken een facebook pagina: https://m.facebook.com/Pinkpig-the-plush-1002875119806996/?ref=bookmarks.

En enkele kleren, waarvan enkele zelf gemaakt en andere op jongere leeftijd gekocht.

Photos:
Terug naar boven Ga naar beneden
Roosvarken/Pinkpig
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Off Game :: Introduction :: Real Life-
Ga naar: