|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 04, 2016 12:19 pm | |
| Thank you! I'm glad to be back as well. I hope that i made a good choice whit it xD |
|
| |
Aantal berichten : 331 Woonplaats : Utrecht Character sheetAge: 18 WintersSpecies: Shapeshifter (Direwolf}Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~ | Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 04, 2016 1:15 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 04, 2016 1:19 pm | |
| Thank you! c: Ik hoop echt dat het nog wat word met Separa. Ik had eigenlijk al opgegeven (had ik niet moeten doen D:) Maar mijn verknochtheid aan deze site is te groot om het los te laten x3 |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic za jun 04, 2016 8:04 pm | |
| - Dax schreef:
- Thank you! c:
Ik hoop echt dat het nog wat word met Separa. Ik had eigenlijk al opgegeven (had ik niet moeten doen D:) Maar mijn verknochtheid aan deze site is te groot om het los te laten x3 Elena en ik zijn hard aan het werk dus ik hoop ook dat het nog wat gaat worden. In ieder geval is het nog actief en dat zegt al heel wat :') Maar ik ben wel echt blij je weer terug te zien tho ^^ |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05, 2016 12:15 pm | |
| het lijkt me wel wat om mee te werken. mits jullie dat zien zitten natuurlijk x3 |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05, 2016 1:07 pm | |
| Zal Elena eens een berichtje sturen en kijken of er iets is wat je kan doen ^^ |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: Het onzin topic zo jun 05, 2016 1:08 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 22 Woonplaats : Gallifrey Character sheetAge: 16 Summers long I've ventured this worldSpecies: HuldraPartner:: I know I'm pretty, but, shut up! | Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06, 2016 5:40 pm | |
| hulluww humansz^^ meike gaat proberen actief te worden xD wil iemand een topicje met Sylph? |
|
| |
Aantal berichten : 12 Character sheetAge: 16, soon to be 17Species: i am part shifter and something else that i can not sayPartner:: can you give me my voice back? | Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06, 2016 7:33 pm | |
| hey guys, so i'm kinda changing Alex a bit but the thing is, i can't make a new ava and os becaus ei'm on a new pc and don't have any editing software, so i was wondering if anyone wanted and could make me a setje??? |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06, 2016 7:55 pm | |
| I can. Ik ben er niet bijster goed in. Maar ik kan iniedergeval een os voor je maken. |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic ma jun 06, 2016 10:34 pm | |
| Oh shit, that reminds me.. Ik zou voor Oli nog een setje maken. Woops ^^'7 Wil je die nog Dorian?
\\ Meike, Ik zou wel willen.. Maar al met al heb ik nu een beetje te veel topics x3 Ander keertje? |
|
| |
Aantal berichten : 1 Woonplaats : in je hol Character sheetAge: oldSpecies: GemPartner:: x | Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 07, 2016 4:45 pm | |
| heyyyyyyyyyy guys, i'm back
|
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 07, 2016 7:08 pm | |
| Welkom terug |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 07, 2016 8:53 pm | |
| Ik herken je niet (misschien niet vreemd want ben inactief geweest hier) maar welkom terug! ^^ Leuk je (weer) te zien :3 |
|
| |
Aantal berichten : 47 Character sheetAge: 22 in live nr:endlessSpecies: God of time between the pages Partner:: I am allergic for that kind of rubbish | Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 08, 2016 10:56 am | |
| ^ zal ik nog bij ons topic posten? |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 08, 2016 11:38 am | |
| Als je wil :3 Wel excuses als Dar een beetje vaag is xD Sinds we dat topic zijn begonnen is ie wat veranderd En waarschijnlijk gaat ie nog meer veranderen als ik em verder uitwerk |
|
| |
Aantal berichten : 47 Character sheetAge: 22 in live nr:endlessSpecies: God of time between the pages Partner:: I am allergic for that kind of rubbish | Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 08, 2016 1:51 pm | |
| Sure & geen probleem ^^ Wanneer denk je de layout klaar te hebben btw? |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 08, 2016 5:13 pm | |
| Geen idee om eerlijk te zijn. Had gehoopt em grote deels af te hebben twee weken terug, maar shit gebeurde en Elena en ik hebben sinds dien nog niet echt een moment gehad om verder te gaan. Hoop em zo snel mogelijk af te hebben maar ik kan niet zeggen wanneer dat zal zijn |
|
| |
Aantal berichten : 125 Woonplaats : België, Antwerpen Character sheetAge: 9 yearsSpecies: DragonPartner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart. | Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 10, 2016 8:56 pm | |
| he dorian, we need to talk xD Ik mag van mn mam een jongen zijn als ik uit mijn opname ben xD ze noemen me nu al gast en hij en hem enzo.
kom nog eens piepen :') |
|
| |
Aantal berichten : 18 Character sheetAge: 17Species: ShapeshifterPartner:: When the night turns to day, I will rise! | Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 15, 2016 3:10 pm | |
| @Leo: Ohh, dat is nice!
Ik wil hier ook weer actief wordennnn |
|
| |
Aantal berichten : 22 Woonplaats : Gallifrey Character sheetAge: 16 Summers long I've ventured this worldSpecies: HuldraPartner:: I know I'm pretty, but, shut up! | Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 15, 2016 8:46 pm | |
| - Adriana schreef:
- Ik wil hier ook weer actief wordennnn
Me too, wil je een topicje met Sylph? puppy eyes |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic wo jun 15, 2016 8:53 pm | |
| Ik denk dat ik Elena maar eens een schop onder haar derrière ga geven zodat stuff af komt *yay* en dan zelf maar weer eens gaan posten |
|
| |
Aantal berichten : 18 Character sheetAge: 17Species: ShapeshifterPartner:: When the night turns to day, I will rise! | Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 17, 2016 10:56 am | |
| - Sylphide schreef:
- Adriana schreef:
- Ik wil hier ook weer actief wordennnn
Me too, wil je een topicje met Sylph? puppy eyes Is goed, zou jij willen maken? Ik moet namelijk ook nog op een ander topic posten hier!! o3o |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: Het onzin topic vr jun 17, 2016 2:47 pm | |
| @Jückle: That is awesome! Heb je skype? Of anders via pb op WC? Ik zal hier voor lange tijd inactief zijn. Sorry guys. |
|
| |
Aantal berichten : 102 Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe Character sheetAge: Older than your whole family treeSpecies: Primordial Demon [Chaos & Destruction]Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone. | Onderwerp: Re: Het onzin topic di jun 21, 2016 11:12 pm | |
| It's so quiet here right now~ |
|
| |
| Onderwerp: Re: Het onzin topic | |
| |
|
| |
|