| De naam van het karakter boven mij! | |
|
|
Auteur | Bericht |
---|
Aantal berichten : 492 Woonplaats : Haarlem Character sheetAge: 18 years I've survivedSpecies: Shapeshifter Partner:: ? | Onderwerp: De naam van het karakter boven mij! vr aug 28, 2015 9:09 pm | |
| De bedoeling van dit topic is dat je kijkt naar de naam van het account boven je, waar doet dit je aan denken?
bijvoorbeeld: 'Mindo doet me denken aan een (peper)muntje' - Francis 'Francis doet me denken aan Frankrijk' - Laura. etc. etc.
Begin maar bij mij! c:
|
|
| |
Aantal berichten : 110 Woonplaats : In een Gelders dorpje Character sheetAge: 17 yearsSpecies: WitchPartner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! di sep 08, 2015 9:11 pm | |
| Mindo doet me denken aan munt (het kruid) |
|
| |
Aantal berichten : 116 Character sheetAge: 14Species: Shapeshifter, zienerPartner:: try > fail | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! di sep 08, 2015 9:32 pm | |
| Callem doet me denken aan the hungergames... dono why :3 |
|
| |
Aantal berichten : 110 Woonplaats : In een Gelders dorpje Character sheetAge: 17 yearsSpecies: WitchPartner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! di sep 08, 2015 10:30 pm | |
| Norya doet me denken aan Noorwegen :3
(waarschijnlijk van omdat Panem ^^) |
|
| |
| Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! wo sep 09, 2015 7:00 am | |
| Callem doet me denken aan Gollum.
My precious! |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! wo sep 09, 2015 1:08 pm | |
| Muziek ondertiteling : Lyrics |
|
| |
Aantal berichten : 110 Woonplaats : In een Gelders dorpje Character sheetAge: 17 yearsSpecies: WitchPartner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! wo sep 09, 2015 4:31 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! wo sep 09, 2015 4:38 pm | |
| ^ Dat is zo waar xD
Calm , rust |
|
| |
Aantal berichten : 116 Character sheetAge: 14Species: Shapeshifter, zienerPartner:: try > fail | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! wo sep 09, 2015 6:50 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 35 Woonplaats : Stadje in Overijssel Character sheetAge: 25 yearsSpecies: ElfPartner:: The beginning of love is to let those we love be perfectly themselves, and not to twist them to fit our own image. Otherwise we love only the reflection of ourselves we find in them | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 10, 2015 6:35 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 110 Woonplaats : In een Gelders dorpje Character sheetAge: 17 yearsSpecies: WitchPartner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 10, 2015 6:39 pm | |
| Een bepaald karakter uit LotR Cx |
|
| |
Aantal berichten : 492 Woonplaats : Haarlem Character sheetAge: 18 years I've survivedSpecies: Shapeshifter Partner:: ? | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 10, 2015 6:48 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 35 Woonplaats : Stadje in Overijssel Character sheetAge: 25 yearsSpecies: ElfPartner:: The beginning of love is to let those we love be perfectly themselves, and not to twist them to fit our own image. Otherwise we love only the reflection of ourselves we find in them | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 10, 2015 6:49 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 10, 2015 7:00 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 28 Woonplaats : In my jar of dirt Character sheetAge: As old as the seven seasSpecies: Human - PiratePartner:: The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand? Aye cap'n. Good. | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 10, 2015 7:16 pm | |
| Dextro van die energy boost dingen |
|
| |
Aantal berichten : 116 Character sheetAge: 14Species: Shapeshifter, zienerPartner:: try > fail | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 10, 2015 7:17 pm | |
| |
|
| |
| Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! vr sep 11, 2015 5:43 pm | |
| Een karakter uit een of ander boek maar ik weet niet meer welke xD |
|
| |
Aantal berichten : 110 Woonplaats : In een Gelders dorpje Character sheetAge: 17 yearsSpecies: WitchPartner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! vr sep 11, 2015 6:07 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 24 Character sheetAge: 17 Human yearsSpecies: CentaurPartner:: You can't love me | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! vr sep 11, 2015 8:09 pm | |
| Calum van de band 5sos |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! za sep 12, 2015 9:39 am | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 116 Character sheetAge: 14Species: Shapeshifter, zienerPartner:: try > fail | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! za sep 12, 2015 12:39 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 24 Character sheetAge: 17 Human yearsSpecies: CentaurPartner:: You can't love me | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! za sep 12, 2015 7:10 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 116 Character sheetAge: 14Species: Shapeshifter, zienerPartner:: try > fail | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! zo sep 13, 2015 10:15 am | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 614 Woonplaats : Oosterblokker Character sheetAge: 18 Years Species: Shapeshifter: Panpas vosPartner:: I don't remember.. | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! do sep 24, 2015 2:22 pm | |
| |
|
| |
Aantal berichten : 41 Character sheetAge: 20Species: ElfPartner:: In the forest under the oaktree | Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! di okt 06, 2015 4:06 pm | |
| 'Pax', het Latijnse woord voor vrede |
|
| |
| Onderwerp: Re: De naam van het karakter boven mij! | |
| |
|
| |
|