Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Feel the death (+Kai)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jay
Aantal berichten : 75

Character sheet
Age: 19 years
Species: Icewizard
Partner:: Will you be my snowflake and fall for me?
Jay
BerichtOnderwerp: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyvr nov 27, 2015 6:59 pm

Deze plek was echt naar. Alles hier was dood. En als er iets is waar Jay een hekel aan had, dan was het de dood. Zo keek hij liever niet naar lijken of dode dieren. En zelfs niet naar de natuur. Dus was dit geen geweldige plek voor hem. Hij was te ver het bos in gelopen en had toen dit afgebrande bos gevonden. Het had gewoon zijn nieuwsgierigheid getrokken en daarom was hij nu op deze plek. Blue bewoog wat zenuwachtig heen en weer op zijn hoofd. Jay's hand raakte een van de bomen aan welke ruw onder zijn hand voelde. Toen hij zijn hand terugtrok bleef er een zwarte kleur op zitten. Hij veegde zijn hand af aan zijn broek en liep toen weer verder. Bij elke stap die hij zette kraakte de verdorde takken onder zijn voeten. Even bleef Jay stilstaan, wachtend op de komende stilte. Echter horde hij nog steeds het knakken van takjes. Dat was niet van hem afkomstig, dat wist hij zeker. Vlug keek hij achterom om daar een vreemde aan te treffen. 'Hoi.' begroette Jay de jongen kort terwijl hij deze aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Aantal berichten : 24

Character sheet
Age: 19
Species: Cyborg
Partner:: i am not ment to love
Kai
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyvr nov 27, 2015 8:28 pm

Licht scheen schuin omlaag langs een boom. Kai opende 1 oog, om hem meten weer te sluiten voor het invallende licht. ‘Waar… waar ben ik?’ mompelde hij. Met zijn hand voor zijn ogen kroop hij rechtop. Hij probeerde op te staan maar zijn lichaam werkte niet mee. Hij keek met nog wazige ogen naar zijn benen en zag er wat gloeien. Ai. Dacht hij meteen al. Dat kon niet goed zijn. Toen hij weer wat helderder keek merkte hij ook dat in 1 van zijn ogen een kras zat. ‘wat.. is er gebeurt.’ Mompelde hij weer. Nu pas viel het op dat zijn benen aan het gloeien waren van de hitte. En er bovendien vervormd uitzagen. Geen wonder dat ik niet kon staan. Peinsde hij. Even testte hij of de rest van zijn lichaam het wel deed en wankelde overeind vanuit zijn mos bedje. Na 1 stap geprobeerd te lopen viel hij al om. Zijn benen waren te misvormd.. ‘dit is bullshit.’ Zei hij nu luchtig. Hij testte of zijn boosters het nog deden. Hij zette ze op volle stand en brandde zijn benen tot een nog hoger hitte niveau. Nu was het titanium zo heet dat het makkelijk gevormd kon worden en Kai maakte daar handig gebruik van om zijn benen weer terug te buigen. Zo. Dat moet het wel doen. Dacht hij. Nu keek hij pas wat meer om zich heen. Na een halve minuut analyseren begreep hij dat hij in een compleet verbrand bos was… nu stond hij ook daadwerkelijk op en begon rond te lopen. Maar hij had nog geen 10 stappen gezet of hij merkte een ander levend wezen op. Met grote snelheid ging hij op het geluid af en bleef naast een half afgebrande boom staan kijken naar een jongen. Zijn armen begonnen op te gloeien terwijl hij zijn armen oplaadde voor een grote vuur explosie recht op de jongen af. Deze leek ook hem opgemerkt te hebben en zei heel droog: ‘’Hoi.’’ Kai was wat van zijn stuk gebracht en liet zijn arm weer zakken. 'waar ben ik.' bracht hij na een tijdje op om te zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Aantal berichten : 75

Character sheet
Age: 19 years
Species: Icewizard
Partner:: Will you be my snowflake and fall for me?
Jay
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptydo dec 03, 2015 4:13 pm

Jay was niet alleen geweest. Plots had daar een andere jongen gestaan. Ook leek er van zijn armen licht te komen. Dat kon niet goed zijn. Echter voordat Jay het had opgemerkt had hij de ander al gedag gezegd. De arm zakte weer omlaag en het bleef even stil. 'waar ben ik.' vroeg de andere jongen. Die vraag had Jay even niet zien aankomen. Meestal zeggen andere gedag terug of weten ze op zijn minst waar ze zich bevinden. 'Je bent in The Burned Region. Een plek waar het bos verbrand is.' legde hij uit, niet zeker wetend of de ander dit wel bedoelde. Hij kon zich ook afvragen in welk land hij zich bevond. Dat was niet echt duidelijk. Zou de jongen dan wel weten hoe hij hier kwam en waar hij vandaan kwam? Jay besloot wijselijk zijn mond te houden en wachtte maar op de jongen om iets te zeggen. Als hij niet goed geantwoord had dan kon hij specifieker zijn. Hij wilde de jongen niet overhoop gooien met vragen, zoals hij wel vaker deed door zijn veel te nieuwsgierige karakter.

eindelijk gepost sorry ;p
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Aantal berichten : 24

Character sheet
Age: 19
Species: Cyborg
Partner:: i am not ment to love
Kai
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyvr dec 04, 2015 12:39 pm

Toen hij constateerde dat het wezen voor hem niet gevaarlijk zou zijn, liet hij zijn armen weer zakken en ontladen. Na een kleine stilte vroeg Kai: ‘waar ben ik?’ hij had echt geen idee waar hij was. Welke plek, welke staat, of überhaupt welk land. De jongen gaf wat aarzelend antwoord. ''Je bent in The Burned Region. Een plek waar het bos verbrand is.'' Kai liet het even inzinken. Hij kon zich niks herinneren van een verbrand bos. Hoe kwam hij hier? Daar kom ik later wel achter. Peinsde hij. Hij bekeek de jongen tegenover zich nu eens goed en besloot dat hij te vertrouwen viel. ‘wat is je naam?’ vervolgde hij. ‘En waar kan ik rustig mezelf controleren?’ zei hij daar snel na. Hij had meer tijd nodig om zichzelf op te knappen. Zichzelf repareren kon hij wel. Maar zijn benen perfectioneren zou nog wel even duren. En hij was wat dat betreft echt een perfectionist. Na even te hebben geluisterd hoorde hij een vreemd geluid uit een bosje komen en in een vloeiende beweging draaide hij een kwartslag, laadde zijn arm op, en schoot het bosje met een hoop lawaai in 1 keer aan flarden. Totdat er alleen nog een klein verkoold stammetje over was en een konijntje met een half verbrand staartje. Toen Kai merkte dat de vijand nog niet dood was herlaadde hij meteen en stond weer op het punt verder te schieten. Het was het enige levende bosje in deze omgeving geweest bedacht Kai zich later.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Aantal berichten : 75

Character sheet
Age: 19 years
Species: Icewizard
Partner:: Will you be my snowflake and fall for me?
Jay
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyvr dec 04, 2015 5:06 pm

De jongen keek Jay even aan voordat hij weer verder begon met spreken. ‘wat is je naam?’ vroeg hij en vervolgde: ‘En waar kan ik rustig mezelf controleren?’ Jay keek hem met een lichte verbazing aan. Controleren? Wat bedoelde hij daar nou mee. Alhoewel... De jongen zag er nou niet echt menselijk uit mijn zijn soort van robotarm. Misschien had hij het daar over. 'Mijn naam is Jay, en wat is jouw naam?' vroeg Jay vriendelijk als altijd. Vreemde of bekende, vriendelijk was hij altijd. Al had hij ook zo zijn uitzonderingen. 'En ik weet niet precies wat jij onder controleren verstaat?' vervolgde hij aarzelend. Wat was hij dan allemaal van plan? Al wist Jay zeker dat hij zichzelf hier niet 'rustig kon controleren' zoals de ander het noemde.
Plots had er een geluid geklonken en Jay had zich er niks van aangetrokken. De jongen tegenover hem wel. Hij tilde zijn arm omhoog en richtte op het stel nog levende bosjes. Plots schoot hij iets wat hijzelf niet goed kon plaatsen. Nu was het bosje ook dood net zoals de rest van het bos. Fijn, het enige levende was nu ook gewoon dood. Met ongeloof keek hij nu naar het... Het stammetje. Oh, en naar het konijn met een nu verbrande staart. Arm beestje. Vlug pakte Jay Blue van zijn schouder en stopte de vogel in de zak van zijn sweater. Hij wilde Blue in ieder geval op een soort veilige plek hebben. 'Wat doe je? Arm konijntje! Die moet nu pijnlijden omdat jij hem hebt verbrand.' zei Jay met gemengde stem van medelijden en beschuldiging. En die jongen voor hem had het konijntje pijn bezorgd, en het enige leven in dit dode bos verbrand! 'Daarbij heb je het enige levende van dit dode bos verbrand!' ging hij verder met beschuldigen. Toen de jongen weer verder richtte om het konijn neer te knallen greep Jay in. Hij rende op de jongen af om diens arm te verplaatsen zodat hij op de lucht richtte in plaats van op dat arme beestje wat nu verder hupste. 'Ben je wel goed bij je hoofd?!' riep Jay uit terwijl hij de jongen zijn arm probeerde weg te duwen. Hij was nu niet erg vrolijk en vriendelijk meer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Aantal berichten : 24

Character sheet
Age: 19
Species: Cyborg
Partner:: i am not ment to love
Kai
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyza dec 05, 2015 1:39 pm

Weer keek de jongen hem met verbazing aan. Zo raar was het toch niet om te vragen wat iemands naam was en waar je jezelf kon controleren? ‘'Mijn naam is Jay, en wat is jouw naam?'’ gaf de jongen uiteindelijk als antwoord. Nog voordat Kai antwoord kon geven vervolgde de jongen tegenover hem. 'En ik weet niet precies wat jij onder controleren verstaat?' Kai besloot maar bij de eerste vraag te beginnen. ‘Kai.’ Zei hij kort. Hij wilde nog meer zeggen maar wist niks. Hoe kan ik nou alles zijn vergeten peinsde hij even. Niet al te lang want hij moest antwoord geven op wat hij onder controleren verstond. Maar nog voordat hij antwoord kon geven voelde hij gevaar aankomen. In een vloeiende beweging draaide hij een kwartslag en binnen een hartslag was zijn arm opgeladen en een volle lading schoten trof het bosje. Toen de rook optrok was er niet veel meer van over een verkoolt stammetje. Met daarachter… een wezen genaamd een konijn. Het zat van schrik op de grond te bibberen en van het staartje was niet veel meer over. ‘'Wat doe je? Arm konijntje!’’ schreeuwde de jongen naast hem. Terwijl hij herlaadde keek hij opzij naar de jongen die onbegrijpelijk tegen hem schreeuwde. ‘’Die moet nu pijnlijden omdat jij hem hebt verbrand.'’ Wat is er mis met hem. Dacht Kai. Dat beest is een vijand. ‘hij sloop naar ons toe.’ Zei Kai alleen maar. ‘'Daarbij heb je het enige levende van dit dode bos verbra…’’ kai lette al niet meer op. Hij zag het beestje weer in beweging komen en tilde zijn arm op om het beest af te maken. Nog voordat hij het eindschot kon vuren, sprong de jongen tegen hem op en probeerde tevergeefs zijn arm weg te duwen. ‘’ben je wel goed bij je hoofd!’’ schreeuwde de jongen verder. Kai keek de jongen even stil aan. Waarna hij hem vervolgens met een simpele ruk van zijn arm terug gooide naar de plaats waar hij eerst stond. ‘dat beest had ons wel kunnen do.. kijk wat je nu hebt gedaan, nu is hij ontsnapt.’ Zei Kai bloedserieus. Het konijntje was weggesprongen en niet meer terug te vinden. ‘Waarom hielp je de tegenstander?’ vroeg Kai tegen de jongen op de grond. Hij wist zeker dat het wezen van plan was geweest vanachter het bosje hun te bespringen en in koude bloeden te vermoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Aantal berichten : 75

Character sheet
Age: 19 years
Species: Icewizard
Partner:: Will you be my snowflake and fall for me?
Jay
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyza dec 05, 2015 1:54 pm

‘Kai.’ had de jongen zichzelf kort voorgesteld. Jay wachtte op antwoordt van zijn tweede vraag alleen die kwam nooit. Nee, Kai was afgeleid door een onbekend geluid. Hij richtte zijn arm op een stel levende bosjes en voordat Jay hem kon tegenhouden was het al te laat. Er bleef alleen nog een zielig stammetje over met daarachter een arm konijntje wiens staart bijna was vergaan tot as. Jay vond dat niet kunnen en dat liet hij duidelijk weten ook. ‘'Wat doe je? Arm konijntje!’’ riep hij uit tegen Kai. Deze jongen was onbegrijpelijk. 'Daarbij heb je het enige levende van dit dode bos verbrand!' ging hij verder, maar hij werd gewoon genegeerd. ‘hij sloop naar ons toe.' zei Kai alleen. 'Niet waar, hij zat daar alleen. Een konijn doet niks hoor.' zei Jay een beetje van zijn stuk gebracht. Had deze jongen nog nooit van een konijn gehoord? Ondertussen ging hij gewoon verder. Zijn arm richtte zich op het arme konijntje. Jay greep naar zijn arm in de hoop deze weg te duwen. Kai keek hem niet begrijpend aan en met een simpele ruk viel hij alweer van de arm af. Great, dit ging niet werken. Echter was het konijntje al weg. [ ‘dat beest had ons wel kunnen do.. kijk wat je nu hebt gedaan, nu is hij ontsnapt.’ Jay keek hem niet begrijpend aan. 'Konijnen doden geen mensen. Daar zijn ze te zwak voor.' legde hij uit. Kai snapte blijkbaar niks van konijnen. Hoe kon hij het überhaupt denken? Zag zo een fluffy beestje er nou uit om een mens te gaan vermoorden? Hij zelf dacht van niet. 'Jij hebt nooit een konijn gezien of wel?' vroeg Jay voor de zekerheid. Misschien kwam Kai van een totaal andere planeet en was het normaal daar om konijnen te doden omdat ze serieus mensen konden verwonden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kai
Aantal berichten : 24

Character sheet
Age: 19
Species: Cyborg
Partner:: i am not ment to love
Kai
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyza dec 05, 2015 9:33 pm

'Hij sloop naar ons toe.' zei kai goudeerlijk. hij had zeker geweten dat als hij niet had ingegrepen hij hun koelbloedig had vermoord. ''Niet waar, hij zat daar alleen. Een konijn doet niks hoor.'' zei de jongen tegenover hem. Kai geloofde er geen hol van en hij bracht zijn arm weer omhoog om het konijn dood te maken. de ander besloot het te verijdelen en sprong op om Kai's arm weg te duwen. ''Ben je wel goed in je hoofd!'' schreeuwde Jay in zijn oren. even keek Kai geïriteerd opzij waarna hij met een simpele zwaai Jay weer terug gooide naar zijn eerste sta plek en die vervolgens op de grond viel. ‘dat beest had ons wel kunnen do.. kijk wat je nu hebt gedaan, nu is hij ontsnapt.’ zei Kai ontdaan toen hij het konijn was kwijtgeraakt. geweldig. nu was het moord wezen ontsnapt. allemaal dankzij deze jongen Jay. ''Konijnen doden geen mensen. Daar zijn ze te zwak voor.'' zei Jay op een rustige toon. even viel er een kleine stilte en toen andwoorde Kai op een bijna kinderlijke vraagtoon 'niet?' hij had het zo zeker geweten. ''Jij hebt nooit een konijn gezien of wel?'' vervolgde Jay. daar wist Kai even niks op te zeggen. 'nou..' begon hij. 'ik heb erover gehoord maar had de intentie dat het gevaarlijk was.' besloot hij te zeggen. deze jongen wist dus meer dan hij dacht. hij wist dat konijnen niet gevaarlijk waren. uit het niks kreeg Kai een beetje ontzag voor de kleinere jongen. nu hij toch hier op deze onbekende plek was.. kon hij er maar het meeste over te weten komen. misschien kwam hij er dan ook achter waar hij vandaan kwam en wat zijn doel was. hij wist dat hij was uitgerust met wapens die makkelijk een heel land zouden kunnen verwoesten. ergens wist hij ook dat hij met gemak een gebied van ongeveer 700 bij 700 vierkante meter in de hens kon zetten, met iets genaamd incernate. en hij kon zelfs met een procedure een nog krachtigere versie daarvan gebruiken maar dat zou hem volledig uitputten. Kai was even stil terwijl hij nadacht over dit alles. deze jongen leek heel wijs te zijn. misschien kon hij nog dingen leren van hem. hij kon een bondgenoot worden. ja, Kai had besloten. hij draaide zich weer om naar Jay, en hielp hem overeind. meteen daarna stak hij zijn hand uit en vroeg heel direct: 'ik sta erop dat wij een alliantie sluiten.' dit zou voordelig zijn voor hem. hij zou meer over deze wereld te weten komen en een bondgenoot hebben om op te vertrouwen. bovendien moest hij ook snel meer te weten komen over dat soul color gebeuren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jay
Aantal berichten : 75

Character sheet
Age: 19 years
Species: Icewizard
Partner:: Will you be my snowflake and fall for me?
Jay
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Emptyzo dec 06, 2015 8:05 pm

'niet?' vroeg Kai op een bijna kinderlijke toon toen Jay hem uitlegde dat konijnen niet gevaarlijk waren. Jay schudde met zijn hoofd. ''Jij hebt nooit een konijn gezien of wel?'' vroeg hij vervolgens, voor de zekerheid. 'nou..' begon Kai en Jay keek hem afwachtend aan, benieuwd wat hij te zeggen had. Waarschijnlijk niet veel. 'ik heb erover gehoord maar had de intentie dat het gevaarlijk was.' Hij wist dus alleen wat een konijn was en hoe het er uit zag. Hij had maar gewoon aangenomen dat het gevaarlijk was. Jay schudde kort met zijn hoofd voordat hij Kai weer aankeek, die leek na te denken over iets. Jay bedacht zich nu pas dat hij de hele tijd op de grond was blijven zitten. Voordat hij overeind kon komen reikte Kai zijn hand naar hem uit en trok hem overeind. Vervolgens stak hij zijn hand weer uit. 'ik sta erop dat wij een alliantie sluiten.' voegde hij er dit keer aan toe. Een alliantie? Ze waren nu dus bondgenoten! Of eigenlijk vond hij vrienden een toepasselijker woord. Een glimlach verscheen op zijn gezicht en met licht enthousiasme pakte hij de hand van Kai vast. 'Mee eens,' voegde hij er aan toe.

ik vind dit een mooi einde voor een topic xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Feel the death (+Kai) Feel the death (+Kai) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Feel the death (+Kai)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: White Territory :: The forest of beauty :: Burned Region-
Ga naar: