Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Cursed

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Diabolic Esper
Soulless
Aantal berichten : 642

Character sheet
Age: 24 years
Species: Time Tracer Demon
Partner:: I can see every tear you've cried. I can see all the fears you face. I’ll be right here now and heal the brokenness within. Let me love you 'till the world ends.~Dax ღ
Diabolic Esper
BerichtOnderwerp: Cursed Cursed Emptyvr nov 13, 2015 1:55 pm




Run while you still can.


Met een lichte zucht liet Add zijn vingers langs zijn hals heen glijden. Zijn huid brandde nog na. De huid tintelde wat. Voelde ruw aan door het brandmerk dat een paar uur geleden genadeloos op zijn hals was geplaatst. Niet dat hij het erg vond. Nee ergens vond hij het wel wat hebben. Soulless. Nu hoefde hij zich tenminste niet meer druk te maken om de normen en waarden van een zielkleur. Nu kon hij doen wat hij wou doen en laten. Het enige minpuntje was dat hij nu waarschijnlijk ook meer vijanden dan ooit zou hebben. Maar wat maakte dat uit? Hij kon ze wel aan. Hij was nog niemand tegen gekomen die hem aan kom en ging ook niet wachten op die gene die dat wel kon. Als iemand hem aan zou vallen, dan zou hij diegene hoogst waarschijnlijk ontwijken of in een simpele beweging vermoorden. Zijn eigen handen vies maken zou hij echter niet doen. Nee daarvoor had hij zijn Dynamos. Acht kleine Dynamos die hem op het moment in de lucht hielden. De kleine Dynamos konden ook worden gebruikt om energieballen af te vuren of grote energielazers. Natuurlijk varieerde de aanvallen. De energie werd gevormd tussen de spanningen van dimensies en met behulp van de Elshard kon Add dit vervormen in dus verschillende vormen. Zonder de Elshard zouden zijn Dynamos niet werken en was hij dus niks waard. De Elshard was dus van groot belang voor hem. Hij zocht dan ook ongegeneerd verder naar de overige stukjes. Eén of andere malloot had de Elshard in honderden stukken kapot gemaakt en nu lagen deze verspreid over heel Separa en misschien nog daar buiten. Add had dat dus zijn missie gemaakt. Als hij toch eens al die stukken in zijn macht kon krijgen.. Dan was hij onverslaanbaar. De twee grotere Dynamos hingen naast hem. Ze zouden haast een soort schild vormen als ze breder waren. De twee grotere Dynamos werden gebruikt om hem in de lucht te houden en om me te teleporteren, tijd te reizen en door dimensies heen te reizen. Ook die werden aangedreven door de kracht van de Elshard, oftewel Elrios.
Met een ruk draaide Add zich om. Zijn zintuigen stonden altijd op scherp en nu had hij vernomen dat hij geluid hoorde. Nu was dat niet zo vreemd in een bos als deze, maar hiervan dacht hij dat het voetstappen waren. Welk wezen was zo dom om hem te benaderen? Was het misschien een wezen die hem wou neerhalen voor een geld bedrag? Nu al? Zo snel zou dat nieuws toch niet rond gaan? Daarbij zou dat wezen net zo dom zijn. Een lichte schok ging door hem heen. Zijn ogen laaide lichtjes op. Al met al zal het voor wat plezier zorgen.

[Thomas]

© Sykes

Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas
Aantal berichten : 13
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 21 in this live
Species: 'Son of the devil'
Partner:: Back off you bitch
Thomas
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Cursed Emptyza nov 21, 2015 2:40 pm

Het had hem al met al alsnog een lange tijd gekost om Add te vinden. Aangezien de jongeman om de zoveel tijd weer ergens anders heen wist te teleportelen. Het was om gek van te worden. Nu kon Thomas op aardig hoog tempo reizen, daar niet van. En Separa was zo groot nog niet. Maar een doel dat telkens verdwijnt als je er bijna bent, dat werkt nog al... demotiverend. Gelukkig leek het er nu op dat hij de jongen ook daadwerkelijk zou bereiken. Al was bevond deze zich in een zeer ongepaste omgeving. Ah well, er zal vast wel een reden voor zijn. Het was ook wel hoog nodig om bij te praten. Aangezien hij tot nu toe nog maar bar weinig van Separa snapte. Ten eerste had hij een niet zo heel warm welkom gehad. Hij had geen idee waarom dit zo zou zijn. Maar blijkbaar had men het nodig gevonden om hem tot een bepaald soort te brandmerken. Ach ja. Het zal z'n redenen hebben. Daar zou hij snel genoeg achter komen. Niet veel later kwam hij voor de jongeman tot stilstand. Die, te zien aan zijn houding, ander bezoek verwacht had. "Blijf staan."Snauwde hij. Hij sloeg zij armen over elkaar en keek Add een beetje ongeduldig aan.   "Hoe verwacht je dat ik je op kan zoeken als jij op het laatste moment weg blijft teleporteren." Vroeg hij ietwat bits. Maar ze kende elkaar lang genoeg om van elkaar te weten dat zo'n toontje slechts was om elkaar te sarren. Of om gewoon iets goed duidelijk te krijgen. Daarbij konden ze het wel van elkaar hebben. Er werd dagelijks met veel ergere dingen naar hun hoofd gesmeten. En dat kon hun ook niets schelen. Nee, waarom zou hij zich bekommeren om het gekerm van een of andere sterveling? Als hij dat zou gaan doen zou zijn werk haast onmogelijk worden. Het enige waar hij of gaf was het commentaar van zijn vrienden en dat van Raximé. "Wat is dit voor wereld? Ik snap er bar weinig van tot nu toe."Vroeg hij aan Add. Thomas wist wel zeker dat die er meer van af zou weten. Iemand was namelijk zo stom geweest om de Elshard in stukjes over Separa te verspreiden. En Add kennende zou de jongeman dit landschap dus al geheel binnenstebuiten hebben gekeerd opzoek naar de kleinere stukjes. Hij zou snel genoeg kunnen wennen aan het leven hier. Gewoon, met de juiste gebruiksaanwijzing. En de gene die er zo een kon geven stond recht voor zijn neus.    
Terug naar boven Ga naar beneden
Diabolic Esper
Soulless
Aantal berichten : 642

Character sheet
Age: 24 years
Species: Time Tracer Demon
Partner:: I can see every tear you've cried. I can see all the fears you face. I’ll be right here now and heal the brokenness within. Let me love you 'till the world ends.~Dax ღ
Diabolic Esper
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Cursed Emptyzo nov 22, 2015 5:15 pm




We are those without a soul and without any fucks given.


Add had een grijns op zijn gelaat gezet zodra hij merkte dat nog iemand bij hem in de buurt was. Hij had het idee dat deze persoon hem volgde, maar zodra de persoon dan tevoorschijn kwam, werd duidelijk waarom. "Blijf staan." snauwde hij. Add keek wat verbaasd. Niet zo zeer om de manier waarop het wezen tegen hem sprak, maar meer om het feit dat Add hem natuurlijk herkende. ”Thomas?” herhaalde hij wat ongelovig. Hij had dan ook niet verwacht dat hij zijn vriend nog eens hier zou tegen komen. Echter verscheen er al snel een grijns rond zijn lippen. Ja hij kon het altijd wel, wonderbaarlijk genoeg, goed vinden met Thomas. De jongeman sloeg zijn armen over elkaar en keek Add ongeduldig aan. "Hoe verwacht je dat ik je op kan zoeken als jij op het laatste moment weg blijft teleporteren." vroeg Thomas bits. Add grinnikte eens. ”Well if I knew you were trying to visit me. I would’ve made some tea,” reageerde Add er wat droogjes op. Hoe moest hij nou weer weten dat Thomas hem probeerde te vinden? Goed, deze zoektocht naar de Elshard duurde langer dan verwacht, maar des te meer reden om geen gezellig theekransje te hebben met een vriend. Al moest Add toegeven dat het fijn aanvoelde om eens gewoon te kunnen praten, zonder meteen ‘gevaar’ te lopen. "Wat is dit voor wereld? Ik snap er bar weinig van tot nu toe." Was de volgende vraag. Opnieuw grinnikte Add eens. Hij vloog op zijn acht Dynamos naar Thomas toe. Zijn blik gleed over de jongeman heen, maar zijn ogen bleven op één ding haken. ”I see you got the brand aswell,” mompelde Add en duidde hierop het welbekende brandmerk dat in de hals was gepland. Hij keek Thomas terug in zijn ogen aan. ”It means you’re ‘soulless’,” besloot Add maar uit te leggen. Hij nam weer wat afstand. Hij zette zich met zijn kont neer op zijn Dynamos en zweefde zo in de lucht. ”You’ve got three soulcolors. White, grey and black. White are the ‘good’ ones and black the ‘bad’ ones. However, we are badder than bad. So bad we have this brand. It basically means everyone can kill us. If they succeed they’ll get a price. So you can count on some hunters coming after your ass,” Add grijnsde lichtjes. ”You have a white, black, grey and ‘peace’ territory. As Soulless we aren’t allowed to be in any of them. But obviously I don’t give a shit about it,” Hij grinnikte eens. Hij besloot de saaie uitleg verder maar te laten. Thomas mocht de rest zelf gaan uitzoeken. Was net zo leuk, leek Add. ”However, what are you doing here? Did you miss me so badly you had to find me?”
© Sykes
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas
Aantal berichten : 13
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 21 in this live
Species: 'Son of the devil'
Partner:: Back off you bitch
Thomas
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Cursed Emptyvr dec 04, 2015 7:33 pm

En verbaasde blik werd hem toegeworpen. "Thomas?" Klonk het ongelovig. Hij knikte langzaam en keek Add met vurig sarcasme aan. Thomas, no shit. Wie anders? Hij sloeg zijn armen over elkaar en richtte zijn gouden kijkers op het gezicht van de jongen. "Hoe verwacht je dat ik je op kan zoeken als jij op het laatste moment weg blijft teleporteren."Vroeg hij op een kinderachtig bits toontje. Zo'n typische toon voor hem. Aangezien hij dingen nooit echt serieus nam. Add grinnikte. "Well if I knew you were trying to visit me. I would’ve made some tea," Tja. Hij had zijn vriend moeilijk een brief kunnen schrijven of zo iets dergelijks. Naar een geheel andere dimensie deed men namelijk geen brief op de post. En daarbij was er nog al wat spoed bij komen kijken. "Ah well dan maar zonder deze keer. Op z'n minst wil ik er de volgende keer wel koekjes bij, dan weet je dat alvast."Reageerde hij kalmpjes. Doelende op dat dit geen eenmalig bezoek zou zijn. Nee, hij was van plan te blijven op z'n minst tot dat Olivier uit deze wereld verjaagd zou zijn. Hij kon er op rekenen dat die knul zijn vrienden hier lastig zou gaan vallen. En daar was hij niet van gediend. Toch zou hij eerst enkele antwoorden van Add moeten hebben ontvangen voordat hij zijn vriend zijn plotselinge verschijning kon gaan verklaren. "Wat is dit voor wereld? Ik snap er bar weinig van tot nu toe."Vroeg hij dan ook. Waar hij nog het minst begreep was het brandmerk wat hem vrijwel meteen na zijn eerste verschijning hier was toegediend. Hij wist heus wel dat hij niet het meest betrouwbare persoon uit dit hele land zou zijn, maar was zo'n brandmerk dan niet een beetje ... radicaal? Ondertussen kreeg hij door beteken te worden en ging er even extra mooi voor staan. "I see you got the brand aswell,"Thomas knikte. Hadden ze tenminste al weer iets gemeen. Dan was hij gelukkig niet geheel vervreemd in deze wereld. "It means you’re ‘soulless’"Legde Add hem uit. Thomas bracht een hoog kreetje uit waarna hij in een fancy vloeiende beweging met zijn hand langs het brandmerk ging. "Daddy would be so proud." Zei hij gespeeld ontroerd. Of het echt zo zou zijn, daar hoefde Thomas niet op te rekenen. Raximé had wel wat beters te doen dan zich te ontfermen het zo veelste bij hem geparkeerde buitenbeentje. Nu scheen het wel zo te zijn dat Raximé Thomas ietsje meer mocht dan de andere buitenbeentjes. Maar trots, nee. "You’ve got three soulcolors. White, grey and black. White are the ‘good’ ones and black the ‘bad’ ones. However, we are badder than bad. So bad we have this brand. It basically means everyone can kill us. If they succeed they’ll get a price. So you can count on some hunters coming after your ass,"Legde Add hem verder uit. Thomas grijnsde. "Oh nice, all fun and games!" Reageerde hij sarcastisch enthousiast. Separa, de wereld der vooroordelen dus. Ergens vond hij niet helemaal niet erg hier wat wezens achter zich aan te krijgen die hij zonder enige gevolgen voor hem tegen de vlakte mocht smijten. Maar hij had er ook weer niet altijd zin in. "However, what are you doing here? Did you miss me so badly you had to find me?" Thomas grinnikte even. "Oh dear you have no idea!" Zei hij op zijn over de top toontje. Maar nee. Om eerlijk te zijn was dat niet bepaald de reden. "Nee geen zorgen. Ik ben slechts hier om je te waarschuwen. Tussen die jagers waar je het net al over had zou namelijk nog wel eens een collega van mijn kunnen zitten. Spijtig genoeg kwam ik er rijkelijk laat achter dat hij naar Separa vertrokken was. En de kans is groot dat hij je lastig gaat vallen. Aangezien hij maar al te graag mij dwars zou willen zitten door mijn vriendenkring even wat uit te dunnen."Legde hij uit. Niet dat hij verwachten dat Olivier het van Add zou winnen. Maar er waren wel een aantal dingen die handig waren om te weten voor dat er een gevecht plaats zou vinden. Vandaar dat hij er ook zo'n haast bij had gehad om Add te vinden. "Je zult heus niet van hem verliezen. Maar hij keert net als ik gewoon weer terug naar zijn dood. Dus ik dacht dat het wel handig was als ik je wat tips zou geven. Dan kun je heb binnen tien minuten omleggen in plaats van dat je er een half uur over zou doen. Want al die halve uurtjes bij elkaar kun je beter voor nuttige zaken gebruiken lijkt me."Even wachtte hij af wat Add hier op te zeggen had. Het bleef per slot zijn keus of hij dacht de tips nodig te zullen hebben of niet. Daar zou Thomas zich verder niet mee bemoeien. Hij was niet zo van het discussiëren. Iemand wilde iets wel of niet. Zo simpel was dat. Tijdsverspilling om andere aan zijn kant te krijgen.     
Terug naar boven Ga naar beneden
Diabolic Esper
Soulless
Aantal berichten : 642

Character sheet
Age: 24 years
Species: Time Tracer Demon
Partner:: I can see every tear you've cried. I can see all the fears you face. I’ll be right here now and heal the brokenness within. Let me love you 'till the world ends.~Dax ღ
Diabolic Esper
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Cursed Emptyzo dec 06, 2015 10:51 am




Diabolic Esper


Een oude vriend had hem gevonden. Add had niet veel vrienden. Zeg maar gerust geen tot nauwelijks. Hij zou nooit iemand snel tot een vriend bekronen. Eerder iemand als een slaaf. Maar Thomas had zichzelf in der loop der jaren bewezen. Thomas was één van de weinige waar Add het mee uit kon houden. Een wezen die hem aan sprak en toch niet te veel was. Die er was wanneer hij er moest zijn en hem niet tot last was. Het voelde niet aan als tijd verdoemenis of als een pain in the ass. Het voelde aan als een korte pauze van de hele zoektocht naar de Elshard.
Het feit dat Thomas hetzelfde brandmerk in zijn hals had staan, zei eigenlijk ook al genoeg. Ze zaten vast in hetzelfde gebied. Met dezelfde problemen. Echter had Thomas meer problemen vernomen dan Add. En daar zou Add snel genoeg achter komen.
Add vroeg Thomas wat hij hier deed. Immers was een spontaan bezoekje nooit… spontaan. Thomas moest weten dat Add op een zoektoch was en dat elke seconde telde. Natuurlijk wou Add een paar seconden, desnoods minuten, vrij maken voor zijn vriend, maar dan moest hij wel wat nuttig te melden hebben. Thoams moest dat weten. Dus ging Add er vanuit dat Thomas hem iets te melden had. "Oh dear you have no idea!" klonk het op een toon die enkel Thomas zo wist uit te kramen. Een toon van comedie en ontzag. Eén die Add aan sprak in een zekere zin, maar die hem ook zeker op zijn zenuwen kon werken als er niks zinnigs aan toegevoegd werd. Om die reden greens Add enkel wat. Hij zweeg. Hij wou antwoord hebben. Een serieus antwoord. "Nee geen zorgen. Ik ben slechts hier om je te waarschuwen. Tussen die jagers waar je het net al over had zou namelijk nog wel eens een collega van mijn kunnen zitten. Spijtig genoeg kwam ik er rijkelijk laat achter dat hij naar Separa vertrokken was. En de kans is groot dat hij je lastig gaat vallen. Aangezien hij maar al te graag mij dwars zou willen zitten door mijn vriendenkring even wat uit te dunnen." legde Thomas dan eindelijk uit.
Add trok een wenkbrauw op. Dus tussen die jagers zo er zowaar een tegenstander tussen zitten. Kennelijk was het een tegenstander waar ze iets voor moesten vrezen, anders zou Thomas het niet hebben aangekaart. Daarbij vroeg Add zich af waar Thomas dit wezen van kende. Add zou graag meer informatie erover te weten komen. Hij hield er niet van als er informatie achterwege werd gelaten en hij hield er zeker niet van om voor verrassingen te staan. Al helemaal niet in een gevecht. Echter zweeg Add nog altijd. Opnieuw ging hij er vanuit dat Thomas hem goed genoeg kende om hem meer informatie te geven. In Add’s visie had Thomas dan ook nog geen nuttig punt gemaakt. De informatie was belangrijk, daar niet van, maar in principe kon Add er nog niks mee. Hij zou niet weten hoe deze specifieke bedreiging eruit zou zijn. Hij wist niet eens in hoeverre dit wezen echt tot een bedreiging zou vormen. Dus zweeg hij. De greens was eveneens van zijn gelaat verdwenen. Immers moest het behoorlijk wat zijn dat Thomas hem waarschuwde. Ze wisten beiden dat ze sterk waren.
"Je zult heus niet van hem verliezen. Maar hij keert net als ik gewoon weer terug naar zijn dood. Dus ik dacht dat het wel handig was als ik je wat tips zou geven. Dan kun je heb binnen tien minuten omleggen in plaats van dat je er een half uur over zou doen. Want al die halve uurtjes bij elkaar kun je beter voor nuttige zaken gebruiken lijkt me." zei Thomas. Add knikte eens. De woorden stelde hem in een zekere zin gerust. Niet dat hij vreesde voor zijn leven. Nee hij vreesde meer voor de kostbare tijd die hij nodig had voor zijn zoektocht. Hij sloeg zijn armen over elkaar en zette een stap naar Thomas toe. De grote afstand tussen de twee zou het communiceren niet beter op maken. ”So tell me more about this hunter,” begon Add. Immers wou hij nu wel meer te weten komen. ”And of course you’re more than welcome to give me some tricks on how to take him down. I don’t feel any urge to waste much time on him,” ging Add verder. Hij zou stom zijn om het aanzoek van Thomas te weigeren. Add kon koppig zijn, maar hij had een stel hersenen en hij wist zeker dat hij nu niet dom moest zijn. Hij moest de tips aanvaardde die hem werden gegeven. Natuurlijk was het de vraag nog of Add er iets mee zou doen, maar hij stelde de woorden van Thomas altijd wel op prijs. Hij was één van de weinigen die hem iets kon vertellen en dat de woorden langer dan een fractie van een seconde in zijn hoofd zou blijven hangen.
© Sykes
Terug naar boven Ga naar beneden
Thomas
Aantal berichten : 13
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 21 in this live
Species: 'Son of the devil'
Partner:: Back off you bitch
Thomas
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Cursed Emptydi dec 29, 2015 7:26 pm

Zijn vriend zweeg. Thomas wist dat het maar beter was om zo snel mogelijk met het echte antwoord te komen. Anders stond hij Add z'n tijd nog echt te verspillen ook. En dat moesten ze maar even niet hebben. "Nee geen zorgen. Ik ben slechts hier om je te waarschuwen. Tussen die jagers waar je het net al over had zou namelijk nog wel eens een collega van mijn kunnen zitten. Spijtig genoeg kwam ik er rijkelijk laat achter dat hij naar Separa vertrokken was. En de kans is groot dat hij je lastig gaat vallen. Aangezien hij maar al te graag mij dwars zou willen zitten door mijn vriendenkring even wat uit te dunnen."Legde hij zijn reden van verschijning uit. Niet dat hij verwachten dat Olivier het zou winnen van Add. Nee zeer zeker niet. Alleen het vervelende aan de beste man was dat hij niet echt dood kon. Nou jou, hij kon wel dood. Maar kwam dan na een week of twee gewoon weer terug. Als Olivier dat daadwerkelijk zou blijven herhalen zou hij nog al wat kostbare tijd van Diabolic Esper weten af te pakken. En daarvoor was Thomas hier naartoe gekomen. Er bestond namelijk een oplossing voor dit probleem. En als zijn vriend dat toestond zou hij deze aan hem uitleggen. Zodat Olivier opnieuw geen schijn van kans zou maken. De jongen voor hem had een wenkbrauw opgetrokken. Thomas kon zich wel voorstellen dat de jongeman verbaasd was. Normaal gesproken zaten er geen uitdagingen tussen hun tegenstanders. "Je zult heus niet van hem verliezen. Maar hij keert net als ik gewoon weer terug naar zijn dood. Dus ik dacht dat het wel handig was als ik je wat tips zou geven. Dan kun je heb binnen tien minuten omleggen in plaats van dat je er een half uur over zou doen. Want al die halve uurtjes bij elkaar kun je beter voor nuttige zaken gebruiken lijkt me."Legde hij verder uit. Add knikte eens, sloeg zijn armen over elkaar en kwam een stap dichterbij. Thomas hoopte dat het antwoord ja zou zijn. Hij kon niet wachten Olivier te zullen zien lijden onder deze techniek. De patser zou binnen een minuut of zeven om liggen. "So tell me more about this hunter," Zei Diabolic Esper. Een valse grijns verscheen op Thomas zijn gelaat. Met genoegen zou hij vertellen over Olivier. Met wat voor een triest figuur Add wel niet te maken had. "And of course you’re more than welcome to give me some tricks on how to take him down. I don’t feel any urge to waste much time on him,"Vervolgde zijn vriend. Thomas deed nog een stapje naar voren. Zodat ze op normale gespreksafstand kwamen te staan. "Very well than." Zei hij met een valse blik in zijn ogen. Ja, hem zou het wel lukken om een creatieve beschrijving in elkaar te flansen. "Olivier.. tja.. bruin haar met slag er in, mist een oog en doet alsof hij tot het hoge herenvolk behoord. Valt niet te missen. Hij heeft nog al de neiging mensen die hem niet aan staan op creatieve manieren te laten verdwijnen. Dus je zou hem ook nog kunnen aanklagen dan ben je in een keer van hem af. Hij is goed in trucjes met tijd en is er fan van de gene waartegen hij vecht te confronteren met hun verleden. Maar goed, dat ene uitgestoken oog dus. Dat is een zwakke plaats. Als je hem daar een flinke plak geeft ben je snel van hem af."Een korte en zeer aparte uitleg dus. Maar de jongeman kende hem gelukkig al langer dan vandaag. Hij zou wel weten wat Thomas bedoelde. En zo lang dat maar het geval was zat het wel goed. "Ik zou hem enkele weken in de gaten kunnen houden en bewijzen verzamelen van de verdwijningen die hij hier flikt. Dan zijn we makkelijk van hem af." Stelde hij voor. Want waarom zelf je tijd er in steken als de overheid dat net zo goed kon doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Diabolic Esper
Soulless
Aantal berichten : 642

Character sheet
Age: 24 years
Species: Time Tracer Demon
Partner:: I can see every tear you've cried. I can see all the fears you face. I’ll be right here now and heal the brokenness within. Let me love you 'till the world ends.~Dax ღ
Diabolic Esper
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Cursed Emptyvr jan 01, 2016 2:48 pm




Diabolic Esper


Thomas had wellicht verontrustend nieuws voor hem. Add was niet snel iemand die in paniek raakte en al helemaal niet iemand die snel bang werd, maar als Thomas hem iets wou melden over een potentiële vijand, baadde hem dat in zekere zin zorgen. Thomas wist immers hoe sterk Add was. Hij verzekerde hem er dan ook van dat hij het zou winnen. De nieuwe vijand bleek echter onsterfelijk te zijn. Een hardnekkige ziekte zou je het haast gaan noemen. Add het het niet zo op onsterfelijke wezens. Ze waren als kakkerlakken. Je kon ze niet te pakken krijgen en als je er eens op stapte, schoten ze alsnog onder je schoen vandaan. Dus op welke manier zou Thomas hem aan raden om deze gast aan te pakken. Add had zijn armen over elkaar heen geslagen. Tussen het dollen en de droge opmerkingen door begon hij dan ook serieuzer te worden. Hij zette een stap naar Thomas toe en ging in op zijn voorstel. Een valse grijns verscheen rond de lippen van zijn vriend. "Very well than." Een stap werd in zijn richting gezet. Ze waren in een goed gespreks afstand. Nog een stap erbij en ze zouden in elkaars zangcirkels komen.

"Olivier.. tja.. bruin haar met slag er in, mist een oog en doet alsof hij tot het hoge herenvolk behoord. Valt niet te missen. Hij heeft nog al de neiging mensen die hem niet aan staan op creatieve manieren te laten verdwijnen. Dus je zou hem ook nog kunnen aanklagen dan ben je in een keer van hem af. Hij is goed in trucjes met tijd en is er fan van de gene waartegen hij vecht te confronteren met hun verleden. Maar goed, dat ene uitgestoken oog dus. Dat is een zwakke plaats. Als je hem daar een flinke plak geeft ben je snel van hem af." Add trok een wenkbrauw op. Juist ja. Het was lang geleden sinds hij met Thomas had gepraat, maar zijn creatieve uitleggen waren nog altijd… creatief. Add besloot echter langs de creatieve draai heen te kijken en nam de belangrijkste dingen in zich op. Dus hun vijand kon ook in de tijd reizen? Lichtjes grijnsde Add wat. Dat beloofde genoeg. Misschien wel een volwaardige tegenstander? Jammer genoeg met een duidelijke zwakke plek. Misschien zou Add eerst wat spelen met hem om hem vervolgens onderuit te halen. Een goede tijd doder was het zeker. Add knikte een maal. Om aan te geven dat hij het begreep en dat hij de uitleg waardeerde. In zekere zin was hij blij dat hij toch iemand had waarop hij kon vertrouwen. "Ik zou hem enkele weken in de gaten kunnen houden en bewijzen verzamelen van de verdwijningen die hij hier flikt. Dan zijn we makkelijk van hem af." stelde Thomas vervolgens voor. Add grijnsde wat breder. ”Well that sounds like a good idea,” ging Add erop in. Zijn uitdrukking werd vervolgens wat ernstiger. ”We should definitely get more information about his whereabout and what he’s doing, becides searching for Soulless,” gaf Add aan. ”Otherwise he could ruin the fight,” Hij liet zijn armen weer zakken. ”Have you got any idea where he is now?”
© Sykes
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Cursed Cursed Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Cursed
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: White Territory :: The forest of beauty-
Ga naar: