Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Autumn is my least favourite season

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : Vorige  1, 2
AuteurBericht
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyma nov 02, 2015 10:09 pm

Lyall voelde zich buitengewoon relaxed bij Mindo in de buurt. Hij was bij niemand relaxed, maar Mindo leek zo anders dan de rest. Na zijn blunder van een opmerking werd Mindo alleen maar nog roder. Fijn nu waren ze allebei zo rood als een tomaat. Of althans voor zichzelf was hij rood. Anderen zouden het als niet meer dan een klein blosje gezien hebben. Maar Lyall brandde van binnen. Zo te zien waren ze allebei slecht in het liefdes gebeuren. Tenminste Lyall ging ervan uit dat dit gevoel liefde was. Hij had dit nog nooit eerder gevoeld. En het voelde zo… raar… maar ook fijn.. het was onbeschrijfbaar. Mindo antwoorde onverwachts na zijn opmerking. Haar reactie leek uren te duren maar in werkelijkheid waren het maar een paar seconden. "Ehh.. Bedankt. Jij ook." Er viel een stilte en beiden wisten ze niet wat te zeggen. "Wat een onzin dit, sorry... Ik eh... Tja.. Ben niet zo goed in.. Dit soort dingen?" na dit gezegd te hebben lachte ze een beetje ongemakkelijk tegen hem. ‘err, dan denk ik dat we ehhh.. nog  wat gemeen hebben…’ ook Lyall lachte wat ongemakkelijk. Misschien was dit nog een fout maar hij waagde het erop. ‘het is gewoon zo.. ehh.. dat ik dit nog nooit ehh… eerder heb gevoeld…. Wat ik nu voel bedoel ik… of wat ik van je denk…. Ofzo.’ Hij hakkelde maar wat voort en wist echt niet wat hij moest zeggen. Hij wist het gewoon niet meer. Ze waren blijkbaar allebei slecht met dit soort dingen en wisten gewoon niet wat te doen. Dit was niet normaal voor Lyall. Hij was de man die altijd wist wat te doen of wat te zeggen en keek hem nu nou. Rood, onzeker, verlegen. Dit was gewoon een ander persoon wat daar aan tafel zat. Ik heb gewoon nog nooit op deze manier naar een meisje gekeken. Dacht Lyall in zich zelf. hij wou nog een slok Mede drinken om zich minder ongemakkelijk te voelen maar merkte dat hij op was, dus hij stond wat ongemakkelijk met een lege pul in zijn hand. Hij zette hem maar weer neer en keek een beetje besluiteloos rond. ‘duuuuuuuss.’ Begon Lyall na een tijdje. ‘zou je nog een keer willen afspreken.. ik bedoel niet meteen hierna maar. Ooit.. ergens….. snel?’
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2015 3:38 pm

Ietwat onhandig pakte ze haar mok weer vast, waarna ze snel weer een slok nam om te voorkomen dat ze Lyall weer aan moest kijken. Ze kon niet zo goed verklaren waarom er zoveel bloed naar haar wangen steeg, of waarom haar hart opeens een slag over leek te slaan. Ze vond het dom, onzinnig en het paste ook helemaal niet bij haar. Maar dat bleek wederzijds te zijn. ‘err, dan denk ik dat we ehhh.. nog wat gemeen hebben…’ ze grinnikte nog steeds wat ongemakkelijk maar wel geamuseerd. Lyall had het ook niet makkelijk. ‘het is gewoon zo.. ehh.. dat ik dit nog nooit ehh… eerder heb gevoeld…. Wat ik nu voel bedoel ik… of wat ik van je denk…. Ofzo.’ hakkelde hij voort. Mindo's ogen verwijdde zich ietwat, zich afvragend of hij het daadwerkelijk over het gevoel 'liefde' had. Was dit verliefd zijn te noemen? Of was het simpelweg iets wat de drank bij hen naar boven riep? Ze wist het niet, maar ze besloot het een kans te geven. Wat hadden ze te verliezen?
Er viel een ietwat ongemakkelijke stilte, waarin Mindo haar mede opdronk. Lyall leek ook niet precies te weten wat te doen, hij pakte zijn mok op alleen maar om erachter te komen dat zijn mede op was. Hij zette hem weer neer en keek besluiteloos om zich heen. Een brede glimlach vormde zich om haar gezicht, eigenlijk was hij wel heel erg schattig. ‘duuuuuuuss.’Begon de jongen. ‘zou je nog een keer willen afspreken.. ik bedoel niet meteen hierna maar. Ooit.. ergens….. snel?’ Mindo knipperde een aantal keer met haar ogen. "Eh, ja, ik bedoel, dat lijkt me leuk!"Hakkelde ze voordat ze er erg in had. Haar blik gleed af naar hun lege glazen. "Maar eerst, ben je me nog een tweede glas mede te goed." Met een vonkeling in haar ogen keek ze weer naar Lyall.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptywo nov 04, 2015 4:05 pm

Mindo leek wat verbijsterd na zijn gehakkel over wat hij dacht en hij begreep dat volkomen. Hij zou hetzelfde kijken als iemand zo dom tegen hem sprak. ‘duuuuuuuss, ‘zou je nog een keer willen afspreken.. ik bedoel niet meteen hierna maar. Ooit.. ergens….. snel?’ zo dat was eruit. Hij ontspande zich weer een beetje. nu kon er niks meer fout gaan. Of ze zou nee zeggen en dan zou dit rare gedoe over zijn en kon hij weer zichzelf zijn. Of ze zei ja en hij hoefde zich pas weer zorgen te maken als ze de volgende keer afspraken. Zelf dacht hij dat het, het eerste werd want wie wilt er nou met on nerveus type als hem nog een keer afspreken. "Eh, ja, ik bedoel, dat lijkt me leuk!" waat! Ze had ja gezegd? Lyall wou dan net een andere plek voorstellen totdat hij zich bedacht dat hij nog een glas drinken had aangeboden aan Mindo. Zijzelf leek het ook niet te zijn vergeten want ze zei ook terecht: ‘’Maar eerst, ben je me nog een tweede glas mede te goed." Lyall grijnsde weer, deze keer zonder verlegen te zijn. Phew het awkward momentje was over. Dacht hij opgelucht. ‘Jazeker. Je dacht toch niet dat ik dat was vergeten.’ vroeg hij met een honend lachje. Kijk zo kende hij zichzelf weer. Rustig, cynisch en nadenkend. Hij floot naar de barman die zo te zien op het punt had gestaan een geld buidel van iemand te jatten en hij riep: ‘hé barman, nog een rondje voor ons, deze keer wel op mijn kostten. Zoals belooft heh.’ Zei hij met een klein lachje en een fonkeling in zijn ogen tegen het meisje wat blijkbaar ook interesse had in hem. Stiekem hoopte hij dat ze nog wel even zouden doordrinken na de 2e pul Mede. Gewoon voor de gezelligheid natuurlijk. Het werd ook al wat later maar hé, in principe hadden ze nog de hele nacht om weer naar huis te gaan en hun eigen zaakjes weer te regelen. Nadat hun pullen weer waren bijgevuld nam Lyall weer een slok. ‘hmm, hijs niet zuinig geweest met de alcohol die hierin zit.’ Mompelde Lyall voor zich uit. Lyall vroeg zich opeens af uit interesse wat Mindo eigenlijk normaal deed als ze aan geld wilde komen dus hij vroeg het ook maar. En Mindo, wat zijn jouw dagelijkse bezigheden om een zakcentje te verdienen.’’ vroeg hij dan ook met een grijns op zijn gezicht. De alcohol begon al een beetje naar zijn hoofd te stijgen maar het zou nog wel een aantal pullen bier duren voordat hij dronken begon te worden. Het had toch zo zijn voordelen om groot te zijn. Kan je tegen lekker veel drank voordat je dronken word. Hij wachtte rustig tot Mindo antwoord zou geven
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2015 9:39 pm

Gelukkig leek dat akward momentje over te zijn toen ze over het tweede glas begon. Het was niet dat ze het niet... Fijn vond, alleen had ze simpelweg geen idee hoe ze hier nu weer mee om moest gaan, of wat ze er in godensnaam van moest denken.
‘Jazeker. Je dacht toch niet dat ik dat was vergeten.’ Hij lachte honend en Mindo grinnikte met hem mee. Ze voelde de alcohol al een beetje naar haar kop stijgen, het gaf haar een warm roezig gevoel. Dit zou alleen nog maar erger worden bij nog een glas, maar eens in de zoveel tijd zou dat toch wel eens mogen? Ah wel, ze vond van wel, al helemaal met Lyall. Al betwijfelde ze of het bij een tweede glas zou blijven. Het vervelende was, dat ze niet bijzonder goed tegen alcohol kon, en het nogal snel naar haar kop steeg. Afijn.
Lyall wende zich tot de barman en riep door de kroeg:‘hé barman, nog een rondje voor ons, deze keer wel op mijn kostten. Zoals belooft heh.’ Vertelde de jongen met een klein lachje op zijn gelaat. Het viel Mindo op dat de barman ook aan het stelen was van z'n klanten, hmm, uit gewoonte liet ze haar hand in haar zak glijden. Daar zaten de overige muntstukken nog die ze vandaag had weten te bemachtigen, mooi, die waren nog niet gejat.
Hun pullen werden bijgevuld en Mindo nam gulzig nog een spul van de warme, zoete drank. ‘hmm, hijs niet zuinig geweest met de alcohol die hierin zit.’ Daar had Lyall volledig gelijk in, zodra ze een aantal slokken had doorgeslikt, voelde ze de alcohol lichtelijk in haar keel branden. "God, dat kan je wel zeggen."Mompelde ze, waarna ze zachtjes grinnikte. "Niet dat ik het erg vind, tho."Ze goot nog meer van het drankje naar binnen, ah, het was goed spul. "En Mindo, wat zijn jouw dagelijkse bezigheden om een zakcentje te verdienen.’ Mindo's gezicht vertrok ietwat bij die vraag. Daar had ze het nu liever niet over. Haar ogen bekeken Lyall even onderzoekend. Hij had haar ook een van zijn diepere geheimen verteld, dan had hij eigenlijk ook wel het recht om de waarheid te weten. "Nou eh."Ietwat beschaamd sloeg ze haar ogen neer. Het was absoluut niet iets waar ze trots op was. "Nuja, ik verhandel goederen die ik vind of, tja, wegneem van andere mensen." Bracht ze uit. 'Wegnemen' klonk wat netter dan 'stelen', al kwam het op hetzelfde neer. "Bovendien wil ik nog wel eens dingen... Lenen, zonder toestemming. En zonder het terug te geven." Dat was dus precies het probleem van alcohol, het zorgde ervoor dat ze snel dingen weggaf, en dingen nogal, tja, bijzonder ging verwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydo nov 05, 2015 11:16 pm

Lyall zag met een grijns toe hoe Mindo even haar zak checkte of de barman daar niet van had gejat. En zei: 'geen zorgen hoor. Ik let wel op of hij niet wat meer geld neemt dan hem toebehoort.' Bovendien. Hij is niet zo handig dus zou je het meteen doorhebben. Dacht Lyall met nog steeds het grijnsje op zijn gezicht. Nadat hun Mede was bijgevuld maakte Lyall een opmerking over het alcohol percentage en Mindo was het er volledig mee eens. ''Nou heh." Zei ze dan ook met een beetjezuur gezicht. 'En mindo. Wat zijn jouw dagelijkse bezigheden om een zakcentje te verdienen.' Vroeg Lyall uut interese. Hij kon haar andwoord eigenlijk al raden maar wou het toch uit haar mond horen. "Nuja,ik verhandel goederen die ik vind of tja, wegneem van andere mensen." Ze zei het allemaal heel beschaamd maar Lyall vond het wel leuk. Hij grijnsde haar dan ook bemoedigend toe toen ze doorvertelde. "Bovendien, wil ik nog wel eens dingen.... lenen, zonder toestemming.en zonder het terug te geven." Het meisje keek er heel beschaamd bij en Lyall snapte dat opzich ook wel. Hij hoopte dat zijn volgende opmerking goed zou vallen. 'Nou, Mindo. Toevallig leent deze jongeman hier ook soms zonder te vragen of terug te geven.' Zijn grijns werd breder. 'Het enige verschil is. Is dat ik dat doe in opdracht van iemand, en niet om zelf te verkopen. Maar voor de rest is het in principe hetzelfde.' Nonchalant haalde hij zijn schouders op om te laten zien dat hij het no big deal vond. Hij wenkte de barman weer voor een nieuwe bijvul. Man die vorige pul was sterk. Dacht Lyall. Hij was al bijna aangeschoten na zijn 2e pul Mede. Hij moest wel in de gaten houden dat hij niet zover heen zou gaan dat hij niet meer naar huis zou kunnen, want dan had hij een probleem. Natuurlijk zou hij Mindo ook nog thuis moeten brengen maar dat zou lastig gaan als hij zelf niet meer normaal kon denken. Hij proefde weer van zijn nieuwe Mede. 'Hmm' mompelde hij weer. 'Deze keer is hij half koud, maar wel weer minder sterk. Hopenlijk word de volgende weer zo goed als de eerste.' zei hij lachend tegen het meisje tegenover hem wat ook al een klein blosje kreeg van de drank. Nee onder nog wat drank zoude ze allebei niet uitkomen deze avond.



Telefoon post. Sorry als het er wat falend of raar uitziet :')
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyvr nov 06, 2015 6:13 pm

Lyall had door dat ze haar zakken checkte. 'geen zorgen hoor. Ik let wel op of hij niet wat meer geld neemt dan hem toebehoort.' Vertelde hij met een grijns. Mindo keek hem met glimmende ogen aan. "Bedankt. Mocht 'ie het toch proberen, met z'n tweeën kunnen we hem vast wel aan."Ze grinnikte zachtjes, haar woorden waren grappend uitgesproken, ze meende het niet. Al lag er toch wel iets van waarheid in, ze zou dat niet zomaar laten gebeuren. Ze was veel kleiner en ieliger dan die barman, maar ze was sneller en had een goed stel hersenen, al begonnen die al minder te functioneren door de drank. Hmm.
Lyall vroeg waar ze zoal haar geld vandaan haalde, waarop Mindo ietwat beschaamd uitlegde dat ze een dief was. Nuja, ze had het wat mooier verwoord, maar het kwam op hetzelfde neer. Haar mok dronk ze leeg, om te voorkomen dat ze Lyall aan hoefde te kijken. De jongen leek echter door te hebben dat ze er alles behalve trots op was. 'Nou, Mindo. Toevallig leent deze jongeman hier ook soms zonder te vragen of terug te geven.' Ze keek wat verbaasd en nieuwsgierig op. Werkelijk waar? Kennelijk hadden ze nog meer in gemeen dan ze eerst had gedacht. De grijns op de jongen's gezicht werd nog breder. 'Het enige verschil is. Is dat ik dat doe in opdracht van iemand, en niet om zelf te verkopen. Maar voor de rest is het in principe hetzelfde.' Ze kreeg een opgelaten glimlach op haar gezicht, het leek de jongen echt geen reet te boeien. Dat was mooi.
"In opdracht? Dus je steelt zeg maar, bijvoorbeeld, iets belangrijks en geeft dat aan je opdrachtgever. En dan krijg je geld?" Vroeg ze nieuwsgierig, met één wenkbrauw opgetrokken. Dat klonk eigenlijk ook zo gek nog niet, al had ze niet zo op het uitvoeren van andermans orders.
Lyall leek nog niet genoeg te hebben gehad en wenkte de man om zijn glas vol te schenken. Mindo twijfelde even, maar kreeg toen ook nog een pul mede in ruil voor wat munten. Maar dit zou de laatste zijn, vertelde ze zichzelf. 'Hmm' mompelde de jongen nadat hij een slok nam. 'Deze keer is hij half koud, maar wel weer minder sterk. Hopenlijk word de volgende weer zo goed als de eerste.'Vertelde hij lachend. Mindo lachte ook en nam een slok van het drankje, waarna ze tegen hem sprak: "Hoeveel mede ben je nog van plan te hebben?"Vroeg ze grinnikend. "Ik voel de alcohol nu al naar m'n kop stijgen."
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyvr nov 06, 2015 7:44 pm

‘’Bedankt, mocht hij het toch proberen, dan kunnen we hem vast wel aan.’’ Zei het meisje tegenover hem met een glinstering in haar ogen. ‘Hah die man daar?’ lachte Lyall. ‘Die kan ik aan met 1 hand op mn rug en het ander uit de kom.’ Normaal was Lyall totaal geen opschepper maar teveel Mede liet je soms gekke dingen zeggen of doen. Het leek het meisje te verbazen toen hij vertelde dat hij ook wat minder.. legale baantjes had, waardoor Lyall het nog leuker vond om met haar te praten. Ze stelde een vraag over zijn soort van werk en vroeg: "In opdracht? Dus je steelt zeg maar, bijvoorbeeld, iets belangrijks en geeft dat aan je opdrachtgever. En dan krijg je geld?" Lyall grijnsde erbij toen ze het zo voor hem neerlegde en zei. ‘botweg gezegd wel ja. Het komt er in ieder geval op neer.’ Mindo leek nog even te twijfelen of ze nog een pul Mede zou nemen. Lyall probeerde haar over te halen en zei: nah kom op joh. Is toch lekker gezellig. Trouwens morgen valt er toch niks ‘te werken’ want het word morgen koud en iedereen zal binnenblijven.’ Vertelde hij met een knipoog. Hij wilde nog niet dat Mindo weg zou gaan. Hij was nou net een beetje blij met het gezelschap en anders zou hij weer een tijd alleen zijn. Eigenlijk was Lyall een best treurig geval in dat opzicht. Hij probeerde met iemand te drinken omdat hij anders alleen zou zijn. Toen hij duidelijk zijn mening had verteld over de Mede vroeg Mindo lachend aan hem hoeveel hij nog van plan was te gaan drinken. ‘ach het antwoord daarop is simpel zei hij met een lach en met sterretjes in zijn ogen. Totdat ik de perfecte Mede heb gehad en ik tevreden ben. Of..’ vervolgde hij. ‘tot mijn geld op is.’ Hij grijnsde haar aan terwijl hij dit zei. Het meisje zei toen met een grijns terug. ‘’de alcohol begint nu al naar mijn kop te stijgen.’’ Lyall moest daarom lachen en zei toen; ‘tsja bij mij ook maar in jouw gezelschap vind ik dat zo verkeerd nog niet.’ De waarheid begon er makkelijker en makkelijker bij hem uit te komen dacht hij een beetje bang voor wat hij misschien nog meer zou zeggen. Ach wat maakt het uit. Ik kan bij haar in de buurt alles zeggen dacht hij daarna toch weer, terwijl hij ongemerkt wat dof tegen haar glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyvr nov 06, 2015 9:04 pm

‘Hah die man daar?’ lachte Lyall. ‘Die kan ik aan met 1 hand op mn rug en het ander uit de kom.’ Mindo maakte een 'tssk' geluidje bij zijn opschepperige woorden en rolde plagend met haar ogen, waarna ze Lyall met een big smile aankeek.
Ze hadden het even over wat ze deden om aan geld te komen, waaruit bleek dat ze beiden dieven waren. Eigenlijk zou het Mindo niets moeten verbazen, hij had er wel de bouw voor. Bovendien was hij een grijze, al hoefde dat natuurlijk niet alles te zeggen. Mindo vroeg hem wat zijn 'werk' nu precies inhoud, waarop hij antwoordde; ‘botweg gezegd wel ja. Het komt er in ieder geval op neer.' Mindo grinnikte zachtjes en twijfelde of ze nog een pul mede zou nemen. De barman vulde Lyall's beker al aan. 'nah kom op joh. Is toch lekker gezellig. Trouwens morgen valt er toch niks ‘te werken’ want het word morgen koud en iedereen zal binnenblijven.’ Ze keek hem met een kleine grijns op haar gelaat aan. "Oké dan, nog één."Vertelde ze meer zichzelf dan Lyall, waarna de barman braaf haar beker vulde en ruil voor wat munten. Lyall maakte nog een opmerking over de mede, wat haar liet lachen. "Hoeveel mede ben je nog van plan te hebben?Vroeg ze hem al lachend. ‘ach het antwoord daarop is simpel" Lichtjes dansten in zijn blauwe ogen. 'Totdat ik de perfecte Mede heb gehad en ik tevreden ben. Of..’ Even was hij stil, bijna alsof hij de spanning wilde opbouwen. ‘tot mijn geld op is.’ Mindo grinnikte opgelaten. Als Lyall zijn woorden na zou komen, was hij helemaal zot aan het einde van deze avond... En waarschijnlijk zou haar hetzelfde lot ondergaan. Mindo vertelde hem dat de alcohol nu al naar haar kop begon te stijgen, wat Lyall liet lachen. ‘tsja bij mij ook maar in jouw gezelschap vind ik dat zo verkeerd nog niet.’ Sprak hij. Mindo bracht een soort giechelend geluid uit, een geluid dat veels te meisjesachtig was voor haar. "Ah wel, dat zie ik als een compliment." Pretlichtjes vonkelden in haar ogen. "Als je echter blijft wachten op de beste mede, zitten we hier nog wel even. De eerste was oké, dit is troep." Om haar woorden kracht bij te zetten zette ze de mok weer op tafel. Ah wel, het viel eigenlijk wel mee. Maar overdrijven op zijn tijd kon niet zoveel kwaad, right?
De barman leek daar echter een beetje anders over te denken, dat vertelde zijn norse gezicht wel.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2015 12:01 am

‘’oké dan, nog een.’’ Zei het meisje toen hij haar probeerde over te halen. Mooi dat was gelukt. Na zijn uitspraak lachte ze hem toe en hij lachte terug. Dit was het beste idee ooit van hem geweest om precies vandaag de onderdelen van zijn job af te leveren. Na zijn antwoord op haar vraag hoeveel hij nog zou drinken grinnikte Mindo. ‘tsja bij mij ook maar in jouw gezelschap vind ik dat zo verkeerd nog niet.’ Mindo moest daar om giechelen. Ah dat is dus de meisjes kant van Mindo. Dacht Lyall geamuseerd. ‘’oh well, ik zie dat als een compliment.’’ Zei ze daarna. "Als je echter blijft wachten op de beste mede, zitten we hier nog wel even. De eerste was oké, dit is troep." Daarna stootte het meisje haar pul op de tafel om haar woorden kracht bij te zetten. En Lyall deed hetzelfde. ‘je hebt gelijk, maar toch wil ik nog een pul. Dus hij riep weer de barman en samen dronken ze nog een paar uurtjes door tot het over middernacht was….. en het geld van Lyall op was. Spijtig genoeg misten ze nog een paar koperstukken voor de laatste 2 pullen die ze hadden besteld. Normaal zou Lyall zich er makkelijk hebben uitgekletst maar nu waren ze allebei lam als wat. Mindo nog wat erger dan Lyall. Maar voor Lyall’s doen was hij ver heen. ‘hé luister vriend. Blijf van ons af. Nou en dat we wat missen, we hebben al.. een fortuin besteed aan jouw vieze Mede.’ Hij stommelde wat naar achter van de bar vandaan en trok Mindo met zich mee richting de uitgang. Lyall trapte per ongeluk een kruk opzij terwijl hij Mindo met zich meetrok. Hij fluisterde tegen Mindo, of althans hij dacht dat hij dat deed. In werkelijkheid schreeuwde hij ongeveer tegen Mindo. ‘Op 3 rennen we weg.’ De Barman zei niet veel maar wat hij wilde doen was wel duidelijk. Blijkbaar had hij ergens een mes liggen of iets in die trant want hij haalde een in doek gewikkeld voorwerp van onder zijn bar vandaan om daarna op hun af te komen. ‘3!!’ schreeuwde Lyall terwijl hij door de opening stormde. Daarna was er een lange open vlakte waar hij normaal binnen een paar seconden zou kunnen verdwijnen maar hij wankelde nu teveel heen en weer. Hij viel bijna om en lachte zich er kapot om. Mindo stond wat achter hem. Toen hij weer zijn evenwicht had gevonde zei hij: ‘hé Mindo. Ik weet wel een plek waar we even kunnen uitrusten… en veilig zijn voor die freak daar.’ Hij wees naar de boze man met het mes in zijn handen die niet buiten zijn bar stond. Lyall had ergens net buiten het core peace center, iets het bos in. Daar had je een heel mooie rots waar je wel even op kon uitrusten om te bekomen van een goede partij drinken. Hij begon er al heen te lopen toen er opeens een andere gast voor hem stond en tegen hem opbotste. ‘’hé kijk uit klootzak.’’ Riep de dude met een dubbele tong van waarschijnlijk ook alcohol. Lyall torende boven hem uit toen hij recht ging staan en riep honend. ‘wie noem jij een klootzak joh, op je woorden letten als je zwak bent kleintje.’ Normaal zou Lyall gevechten vermijden maar zijn wolven kant begon op te spelen na de botsing en die kon hij niet terug dringen. De dude trok Lyall naar zich toe maar hield er kennelijk geen rekening mee dat Lyall veel langer was. Ergens achter in Lyalls achterhoofd wist hij dat hij niet moest vechten hier omdat dat strikt verboden was maar ach, wat kon het kwaad. Hij strekte zijn arm uit en shifte zijn arm in een half poot, half arm achtig iets en zette zijn klauwen in de ander zijn nek. Natuurlijk niet diep genoeg om iemand te vermoorden maar wel om de ander eens flink te laten schrikken. Maar dit was niet genoeg voor Lyall, hoe wou hem een hardere les leren. Hij pakte de ander op en smeet hem een paar meter verderop tegen een muur. Met een rode waas voor zijn ogen begon hij op de tegen de muur gedreven tegenstander in te rammen. Pas nadat hij een rib voelde verplaatsen vond hij het genoeg en liep hij weg. Hij keek Mindo even beschaamd aan nadat hij weer was gekalmeerd maar riep al snel: ‘we moeten wel snel naar de plek want anders is het te laat. Oh en maak je geen zorgen om die gast. Hij is oke. Hij zal alleen wat buikpijn hebben de volgende morgen.’ Hij wou op tijd naar de plek gaan want dan scheen de maan heel mooi over de super gladde stenen en dat had een mooi effect op de vallei. ‘kom je mee?’ vroeg hij toen met een dubbele tong en een heel erg smekend gezicht. ‘dan breng ik je daarna thuis, waar dat ook moge zijn.’ Vervolgde hij met een grijns.

pss veel powerplay, maar met toestemming van Elena c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2015 12:19 pm

Lyall volgde haar voorbeeld en zette ook zijn pul met een lichte klap op de tafel. ‘je hebt gelijk, maar toch wil ik nog een pul.' Hij riep de barman al en liet zijn pul weer vol schenken. Mindo keek toe hoe de mede in zijn pul terecht kwam en hunkerde eigenlijk naar nog een glas, maar ze wist dat het dan alleen maar erger zou worden. De verleiding was echter wel behoorlijk groot, en uiteindelijk besloot ze er aan toe te geven. Ze nam nog een pul, en nog een en bij de vijfde besloot ze dat het toch al te laat was. Het tweetal dronk nog enkele uren door, totdat ze behoorlijk lam waren. Een dikke mist hing in Mindo's kop, en opeens was alles grappig. Ze was wel eens eerder dronken geweest, maar zo erg als dit tot op heden nog niet.
Uiteindelijk was het geld van beiden op, jammer voor hen, miste ze echter een paar muntstukken om de laatste pullen mede te betalen. Dat vond de barman niet al te leuk. Mindo stond naast Lyall en keek met een wat stomme grijns op naar de barman. ‘hé luister vriend. Blijf van ons af. Nou en dat we wat missen, we hebben al.. een fortuin besteed aan jouw vieze Mede.’ Lyall trok haar mee naar de uitgang, maar beiden konden moeilijk normaal lopen. Mindo struikelde bijna en wist zich nog net aan een van de tafels overeind te hijsen. Lyall had het inmiddels al een kruk omgegooid. "Hey, luister dude. Laat ons gewoon gaan, het zijn maar een paar muntstukken. Geen rede om meteen zo heethoofdig te zijn, eh?" Bracht ze uit, maar haar grinnikende woorden vielen niet bepaald goed bij de barman. ‘Op 3 rennen we weg.’ Lyall's bedoeling was om te fluisteren, maar dat leek hem niet helemaal te lukken. Mindo knikte bij zijn woorden, al vroeg ze zich af of ze nog wel goed recht kon lopen, laat staan rennen.
De barman leek nog steeds niet de humor van de situatie in te zijn, sterker nog, hij had een scherp voorwerp gepakt dat veel weg had van een mes en leek van plan die te gebruiken. Normaal had Mindo zich zorgen gemaakt en er voor gezorgd dat ze zo snel mogelijk weg kwam, maar op dit moment vond ze alles bijzonder grappig.
Lyall schreeuwde het teken en beide renden ze naar buiten, wat er nogal komisch uit moest zien, gezien geen van de twee nog volledig recht kon lopen. Mindo lachte zich een ongeluk terwijl ze samen met Lyall de vlakte over rende. De man leek nog niet van plan achter hen aan te komen. Mindo draaide zich om en stak haar tong plagend naar de grote barman uit, als zou die het waarschijnlijk niet zien door de duisternis. ‘hé Mindo. Ik weet wel een plek waar we even kunnen uitrusten… en veilig zijn voor die freak daar.’ Mindo lachte opnieuw. "Dat zou wel mooi zijn, ik kan amper nog recht lopen."Vertelde ze met een stem dik van de alcohol. Ja, ze was behoorlijk ver heen. Goed nadenken zat er al niet meer in. Ze liepen verder, waarschijnlijk op weg naar dat plaatsje. Lyall botste echter tegen een voorbijganger op, die hem luid uitschold. ‘’hé kijk uit klootzak.’’Sprak hij met een dubbele tong, waarschijnlijk had hij ook een glaasje teveel op. ‘wie noem jij een klootzak joh, op je woorden letten als je zwak bent kleintje.’ Voordat ze het wist waren de twee in een gevecht verzeild geraakt, eentje die Lyall duidelijk aan het winnen was. Mindo zuchtte verveeld en rolde met haar ogen. Jongens ook altijd.
Ze probeerde Lyall aan zijn mouw te trekken, wetend dat ze hier niet mochten vechten. "Dude, stop, straks krijgen we nog meer mensen op ons dak." Maar haar woorden leken niet veel uit te halen. Lyall tilde de man op en gooide hem weg, zijn arm was veranderd in een enorme wolven poot. Daarna besloot hij dat het nog niet klaar was en bleef hem keer op keer rammen. Mindo sjorde aan zijn mouw maar het haalde weinig uit. Er begonnen al een paar mensen uit hun huizen te komen, die het geweld aanschouwden. Dadelijk werden ze nog de cel in gegooid! Ah wel, was vast gezellig.
Er klonk een naar, krakend geluid afkomstig van de man zijn botten. Lyall stopte en keek Mindo ietwat beschaamd aan. 'we moeten wel snel naar de plek want anders is het te laat. Oh en maak je geen zorgen om die gast. Hij is oke. Hij zal alleen wat buikpijn hebben de volgende morgen.’ Ze barstte in lachen uit. "Beetje buikpijn? Man, je hebt minstens een rib gebroken. Ik vraag me wakker of hij morgen überhaupt wel wakker wordt." Grinnikte ze. Het maakte haar niet veel uit, had die gozer maar Lyall niet uit moeten schelden. ‘kom je mee?’Vroeg Lyall met een smekend gezicht wat er veels te schattig uit zag. Mindo's grijns werd allen maar breder. ‘dan breng ik je daarna thuis, waar dat ook moge zijn.’ Vervolgde hij. "Ik zou niets liever willen! Maar we moeten nu wel weg hier."Er keken inmiddels behoorlijk wat mensen naar hun. De herrie had hen waarschijnlijk gewekt, oeps. "Waar is dat 'plaatsje'?'Vroeg ze terwijl ze opnieuw om zich heen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2015 5:59 pm

Terwijl hij nog een uithaal deed naar de onbekende persoon die hem had uitgescholden hoorde hij Mindo zeggen: "Dude, stop, straks krijgen we nog meer mensen op ons dak." ‘ja jaa.’ Gromde Lyall met een vervormde grom, die meer dierlijk klonk dan menselijk. Nadat hij de persoon als een zak aardappelen had neergesmeten brak hij blijkbaar ook nog de stakker zijn rib, wat werd duidelijk gemaakt met een harde krak. Lyall vond het wel goed zo en shifte weer naar zijn normale zelf. 'we moeten wel snel naar de plek want anders is het te laat. Oh en maak je geen zorgen om die gast. Hij is oke. Hij zal alleen wat buikpijn hebben de volgende morgen.’ Kennelijk vatte Mindo het heel anders op want ze barste in lachen uit en zei. "Beetje buikpijn? Man, je hebt minstens een rib gebroken. Ik vraag me wakker of hij morgen überhaupt wel wakker wordt." Zo leren mensen van hun fouten. Dacht Lyall nog een beetje wraakzinnig toen hij nog een blik wierp op de kreunende persoon tegen de muur. Lyall wilde zo snel mogelijk weg hier. Om de reden dat elk moment er mensen zouden kunnen komen die hun zouden kunnen aangeven. Maar ook omdat anders het mooie moment van het plekje weg zou zijn. Het shiften en het gevecht hadden Lyall weer iets helderder gemaakt. Niet veel maar toch wel wat. Normaal lopen ging gelukkig weer. ‘kom je mee?’ vroeg Lyall op een smekende toon aan Mindo zodat ze misschien nog op tijd zouden kunnen komen bij het plekje. Mindo grijnsde hard toen hij het vroeg dus hij nam aan dat dat een ja was. Hij vervolgde: ‘dan breng ik je daarna thuis, waar dat ook moge zijn.’ "Ik zou niets liever willen! Maar we moeten nu wel weg hier." Was haar antwoord hierop. Mooi. Dacht Lyall in zichzelf terwijl hij met een glimlach haar wenkte om hem te volgen. Hem was al opgevallen dat er meer mensen op het vechtpartijtje waren afgekomen. Gelukkig was zijn specialiteit om snel te kunnen verdwijnen dus hij liep met Mindo onder een stel bomen door en ze waren uit het core peace center. ‘tis nog iets verder.’ Zei Lyall naar achter terwijl hij doorliep in de richting waar hij heen wilde. Mindo volgde hem en vroeg. ‘’waar is dat plaatsje?’’ Lyall grinnikte en zei. Op een plek hier niet ver vandaan. Nog even lopen. Na inderdaad nog even gelopen te hebben stopte Lyall aan de rand van de weg en draaide zich om naar de kant van de vallei. ‘Hier is het.’ Zei hij triomfantelijk. ‘ooof, eigenlijk is het iets meer naar benede. Hier.’ Hij stapte op een steen die wat lager lag van de weg en wees voor zover je het kon zien in het donker een pad aan wat richting het bos leed. ‘Het is maar een klein sprongetje dus je red het makkelijk.’ Hij stak zijn hand uit zodat Mindo die vast kon pakken en veilig de overkant kon halen. ‘Daarna is het nog alleen maar hier naar beneden en dan is er een grote steen verborgen achter de bomen waar je een geweldig uitzicht hebt.’ vooral nu de maan zo dichtbij staat. Dacht Lyall. Daarom wilde hij rond een bepaalde tijd hier zijn. Dan stond de maan perfect op zijn dichtste bij en scheen het maanlicht over de hele vallei heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyza nov 07, 2015 11:22 pm

Enkele wezens kwam hun huizen al uit om te kijken wat er aan de hand was. Ze maakten kennelijk een hoop lawaai, want hun gezichten stonden op onweer. Als ze niet snel weg gingen, konden ze nog wel eens pittig in de problemen komen. Het was namelijk ten strengste verboden om hier te vechten, heck, dit was the core peace center. Hmm.
Gelukkig leek Lyall dat ook door te hebben, hij leidde haar onder een stel bomen door en samen verdwenen ze in de duisternis, weg van The Core Peace center. Mindo strompelde een beetje en dreigde af en toe te vallen, maar wist op de één of andere manier toch op de been te blijven en met Lyall mee te gaan. ‘tis nog iets verder.’ Vertelde de jongen en Mindo volgde hem braaf en probeerde een beetje een beeld te vormen van de omgeving, maar het was te donker. ‘’waar is dat plaatsje?’’ vroeg ze hem, hopend dat het niet al te ver weg meer zou zijn. Haar benen voelden moe. Lyall wees naar een donker pad dat richting een bos leed. Mindo focuste zich en wist het nachtzicht van haar dierlijke vorm te krijgen, waardoor ze nu redelijk kon zien in het donker. De jongen liep door en Mindo volgde hem op de voet, totdat ze stopten aan de rand van de weg. Een vallei strekte zich voor hen uit. Ietwat bewonderend keek ze ernaar, het was nog redelijk verlicht door de maan. ‘Hier is het.’ Sprak Lyall triomfantelijk.  ‘ooof, eigenlijk is het iets meer naar benede. Hier.’ De jongen stapte soepeltjes op een wat lager gelegen steen, Mindo zelf had wat moeite met haar voeten goed neer te zetten, maar het lukte. Ze probeerde een pad te onderscheiden, die Lyall aanwees. Het leed naar een bos. ‘Het is maar een klein sprongetje dus je red het makkelijk.’ Mindo was dankbaar voor de hand die Lyall uitstak en pakte hem dan ook aan. Met wat hulp sprong ze soepeltjes op de grond en wist haar evenwicht te bewaren.  "Bedankt," sprak ze met een kleine glimlach op haar gezicht. ‘Daarna is het nog alleen maar hier naar beneden en dan is er een grote steen verborgen achter de bomen waar je een geweldig uitzicht hebt.’ Nieuwsgierig liep Mindo naar beneden, de instructies van Lyall volgend. Al snel vond ze steen waar Lyall het over moest hebben. Ze liet zichzelf ietwat wankelend zakken op de steen en keek naar het uitzicht, dat simpelweg prachtig was. "Wow," Bracht ze uit, waarna ze ging zitten en haar armen om haar benen heen sloeg. "Het is inderdaad prachtig."Sprak ze tegen Lyall, die haar waarschijnlijk wel was gevolgd. "Hoe heb je dit ontdekt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2015 5:45 pm

toen hij Mindo naar beneden hielp met zn hand zei ze glimlachend ‘’bedankt.’’ Mindo liep al in de richting die hij had aangewezen teerwijl Lyall nog even wankelde op de plek waar hij had gestaan. ‘phew, dat was close.’ Bijna was Lyall de vallei in gekukeld. Dat zou ook stom zijn dacht hij toen hij weer veilig van de afgrond af stond. Hij liep Mindo langzaam achterna die bijna bij de steen was aangekomen. Hij kwam net aan op de plaats toen hij Mindo ‘’wow.’’ Hoorde roepen. ‘’het is inderdaad prachtig.’’ ‘Dat dacht ik al dat je dat zou vinden.’ Zei Lyall met een grijns op zijn gezicht. Gelukkig vond ze het mooi en waren ze dus niet voor niks hierheen gekomen. Lyall keek richting de maan en voelde de mysterieuze kracht die het afgaf. Hij sloot voor een paar seconden zijn ogen tot Mindo vroeg: ‘’hoe heb je dit ontdekt?’’ vroeg ze daarna nieuwsgierig. ‘tsja.’ Begon Lyall. ‘ik heb denk ik een gevoel voor mooie dingen ontdekken.’ Hij zei het met een brede grijns op zijn gezicht. Eindelijk begon Lyall wat soepeler te raken in flirten. Waarom struggelde ik in het begin zo erg. Vroeg hij zich af. ‘ik heb het ontdekt toen ik eigenlijk vluchtte voor een groep mensen die me had verraden. Toen ontdekte ik dat je hier in de nacht prima uit zicht zit en het ook nog eens mooi is. Als ik moet nadenken of wat dan ook kom ik hier naar toe.’ Dit was sinds een paar maanden echt Lyall’s plekje geworden en voor zover hij wist hadden alleen nog vogels dit plekje gevonden. Hij liet zich rechts naast Mindo neerzakken en samen keken ze de door de maan belichte vallei in. Een paar honderd meter beneden hun hoorde hij een wolf huilen. Lyall was daar gewend aan geraakt. Het was altijd dezelfde wolf die vooruit op de groep liep om een prooi te zoeken. Waarna ongeveer 10 seconden later de roedel zou antwoorden. Lyall huilde voor de grap terug. Hij zei iets als ‘geluk met jagen.’ En de huil verstomde meteen. Lyall grinnikte een beetje in zichzelf want hij wist precies wat er nu door de wolf heen zou gaan. ‘’wat? Een andere wolf? Waar? Wat doet hij hier? Op ons territorium? Help.’’ Zoiets zou het wel zijn. Hij voelde zich bijna schuldig voor de simpele wolf in verwarring brengen maar het zou wel goedkomen. Lyall kreeg jeuk aan zijn linker oor en die begon wat spastische trekjes te krijgen. Lyall gromde geërgerd want het krabben zou lang duren en het zag er belachelijk uit, dus deed hij het maar niet en liet zijn oor heen en weer bewegen. Lyalls voelde op eens een vlaag van vermoeidheid over zich heen en sukkelde bijna in slaap. Zijn hoofd viel langzaam naar links toen zijn jeukerig wolven oor tegen een vossen oor van Mindo aan tikte. Dat maakte hem weer meteen wakker en liet hem weer een klein beetje rood worden. Wakker blijven Lyall, straks mag je slapen, nadat je Mindo hebt thuisgebracht. Nu nog even wakker blijven. ‘ehh sorry.’ Bracht Lyall uit na een paar seconden. Hij ondersteunde zichzelf door zon handen naast zich neer te leggen op de steen en hij keek weer recht voor uit. Waarom was zelfs dat kleine beetje contact met haar zo fijn. Piekerde hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyzo nov 08, 2015 10:31 pm

Mindo liet haar ogen over de omgeving glijden. Ze had haar dierlijke zicht eigenlijk niet eens nodig, de maan was zo goed als vol en verlichtte de velden die zich voor hen uitstrekten. Het was een wonderbaarlijk gezicht, hoe het gras lichtelijk heen en weer wiegde op het briesje en hoe de bomen in de verte zilverkleurig waren door het licht van de volle maan. Terwijl ze nog steeds voor zich uit keek, vertelde ze Lyall dat het inderdaad prachtig was. ‘Dat dacht ik al dat je dat zou vinden.’ Vertelde Lyall. Mindo keek even glimlachend naar hem om, waardoor ze de grijns op zijn gelaat kon zien. Ze vroeg zich hardop af hoe hij dit hier had gevonden, gezien deze steen redelijk verdekt was opgesteld. Je moest er echt naar zoeken, wilde je het vinden. ‘tsja.’ Begon Lyall. ‘ik heb denk ik een gevoel voor mooie dingen ontdekken.’ Vervolgde hij ietwat flirterig. Mindo vroeg zich af of hij het over haar had, of hij haar daadwerkelijk ‘mooi’ vond. Zijzelf deed dat namelijk niet , met haar oude, versleten kleren en haar bruine haren die alle kanten op piekten. Inmiddels had ze het ook opgegeven, mooi zijn was ook niet belangrijk meer. Ze had wel betere dingen aan haar hoofd, zoals genoeg eten weten te verzamelen. Het was ook al eeuwen terug sinds ze een jurk had gedragen. Het was simpelweg niet meer belangrijk.
Ah wel, ze besloot het als een compliment op te vatten. ‘ik heb het ontdekt toen ik eigenlijk vluchtte voor een groep mensen die me had verraden. Toen ontdekte ik dat je hier in de nacht prima uit zicht zit en het ook nog eens mooi is. Als ik moet nadenken of wat dan ook kom ik hier naar toe.’ Mindo glimlachte vaagjes. De frisse buitenlucht zorgde ervoor dat ze iets helderder in haar hoofd werd, al was de alcohol duidelijk nog niet uit gewerkt. "Hebben die verraders je toch nog wat goeds opgeleverd." Grinnikte ze zachtjes.
Lyall liet zich rechts van haar op de steen zakken, waarna ze beiden naar het uitzicht staarden. Mindo dacht erover om wat naar hem toe te schuiven, en dan misschien tegen hem aan te leunen. Maar ze durfde het niet echt, niet wetend hoe Lyall zou reageren. Ook wilde ze niet weer zo'n akward momentje creëren.
Een huil doorkliefde de nachtelijke hemel en meteen rechtte Mindo haar oren. Het was een wolf, maar geen eenzame. Ze kon hem half verstaan, genoeg om erachter te komen dat ze op jacht waren. Lyall huilde voor de grap terug, wat de wolf kennelijk in de war maakte. "Arme stakker, die snapt er niets van." Merkte ze grijnzend op. Er viel een korte, maar niet ongemakkelijke, stilte waarin beiden een beetje wegdommelden. Mindo schrok echter weer wakker toen hun oren elkaar lichtelijk raakten. Wat verrast keek ze naar Lyall, die al even verward leek. Een kleur kwam op haar wangen. "Ehh sorry" bracht hij na eventjes uit, waarna hij weer normaal ging zitten. Mindo twijfelde, al was dat niet zichtbaar voor Lyall. Uitendelijk schoof ze toch wat naar de jongen toe, zodat ze lichteljk tegen hem aanleunde. "Het is frisjes." Murmelde ze als goedkoop excuus. Zo koud had ze het eigenlijk helemaal niet, het voelde gewoon fijn om tegen zijn warme lichaam aan te leunen. Zoiets had ze normaal nooit gedurfd, maar de drank liet haar grenzen een beetje vervagen. Haar hart sloeg zonder een goede reden op hol en ze hoopte dat Lyall dat niet door had. Hij was zo dichtbij dat ze zijn ademhaling kon horen. Het verwarde haar, al helemaal omdat ze geen idee had hoe hij zou reageren. Misschien zou hij haar wel wegduwden, dat zou eigenlijk niet zo vreemd zijn. "Eh, waar woon je eigenlijk?" Vroeg ze hem om zichzelf af te leiden. "Ik bedoel, ik weet dat je in grijs woont, maar waar? Heb je een huisje ergens?" Ze staarde strak voor zich uit, durfde hem niet in zijn blauwe ogen aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2015 5:03 pm

‘ik heb het ontdekt toen ik eigenlijk vluchtte voor een groep mensen die me had verraden. Toen ontdekte ik dat je hier in de nacht prima uit zicht zit en het ook nog eens mooi is. Als ik moet nadenken of wat dan ook kom ik hier naar toe.’ Wow. Dacht Lyall. Dat moet best filosofisch geklonken hebben. Hier komen om te denken. ‘’hebben die verraders je toch nog wat goeds opgeleverd.’’ Grinnikte Mindo tegen hem. ‘yup dat hebben ze zeker.’ Zei Lyall ook met een grinnik. Hij ging naast Mindo zitten en waarna ze in stilte naar het verbazingwekkend mooie landschap keken. Ja ze hebben echt wat moois op geleverd. Dacht Lyall tevreden. Ze hoorden een wolf huilen en Lyall huilde terug om de stakker in verwarring te brengen. "Arme stakker, die snapt er niets van." Zei Mindo grijnzend met iets van medelijden in haar stem. Lyall merkte nu pas hoe moe hij was en hij sukkelde een beetje in slaap. Tot hun oren elkaar lichtelijk raakten en ze allebei even opschrokken. ‘eh sorry.’ Zei hij meteen wat beschaamd. Na een tijdje voor zich uit te hebben gestaard, al het oogcontact met Mindo vermijdend, schoof het meisje opeens tegen hem aan en leunde tegen zijn zij aan. ‘’het is frisjes.’’ Mompelde ze waarschijnlijk als een excuus of zoiets. ‘Ik weet het.’ Zei Lyall en hij legde een arm om haar heen, haar nog wat dichter tegen hem aan drukkend. Niet hard maar gewoon gezellig. Vond hij. Hij voelde waar het lichaam van het meisje tegen hem aanleunde iets hard en snel kloppen en wist na even nadenken dat dat haar hart wel moest zijn. Lyall’s longen begonnen een tevreden heel zacht gegrom te produceren wat wolven alleen maakten als ze helemaal op hun gemak waren. Gek, ik ben maar een shifter. En toch heb ik zoveel wolvelijke trekjes. Dacht Lyall peinzend. Hij zette de gedachte van zich af omdat hij het meteen wilde weten als Mindo een vraag stelde of iets zei, zodat hij geen verward antwoord zou geven. Hij voelde het lijf naast zich trillen toen Mindo vroeg: ‘’Eh, waar woon je eigenlijk.’’ Lyall was toch even verbaast. Van alles wat ze zou kunnen vragen was dit een best logische vraag geweest, maar toch had hij het nu niet verwacht. "Ik bedoel, ik weet dat je in grijs woont, maar waar? Heb je een huisje ergens?" Lyall had vanaf het begin van dat hij merkte dat er een klik tussen hun was eraan gedacht dat hij een echt antwoord moest geven op de vraag die wel zou moeten komen. Maar hij had nog niet echt een goed antwoord kunnen bedenken. Wat kon hij zeggen? Hij kon lastig zeggen; ja ik ben dakloos want ik ben uit m’n huis getrapt nadat ik de huur niet meer kon betalen. Dan zou hij pas een goed figuur slaan zeg. Dacht Lyall sarcastisch. ‘eh nou zie je..’ begon hij. ‘ik heb een soort van meerdere huizen.’ Oke goed nu moest hij nog een verklaring voor dat antwoord bedenken. Anders zou ze denken dat hij echt meerdere huizen bezat en misschien zelfs rijk was ofzo. ‘of nouja.. eigenlijk maar 1 echt huis. Maar meerdere verblijf plaatsen.’ Nu begon hij weer de zwerver kant op te gaan dacht hij. Waarom kan ik niet gewoon een legit antwoord bedenken zonder het zo lastig te maken. Dacht hij verward. Het moet de drank zijn. Het kan niet anders. Dacht hij maar snel om iets anders de schuld te geven. ‘ik woon meestal gewoon onder de sterren hemel bij een meer ergens in the woods of eternity. Gewoon omdat het er echt prachtig is en door het bladerdak het ook waterdicht is. Maar soms overnacht ik ook bij een goede vriend van me. Hij heeft me weten over te halen.’ Zei hij met een grijnsje erbij aan Dax denkend. Hij merkte dat het meisje wat hij omarmde strak voor zich uitstaarde, vastbesloten hem niet aan te kijken. ‘En jij’ vroeg hij daarna zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2015 10:25 pm

Ze haalde rustig adem, steeds diep in en uit, in de hoop haar hartslag wat te kalmeren. Het sloeg helemaal nergens op, ze voelde zich nooit zo... Zo zwak, zo meisjesachtig. Het hoorde gewoon absoluut niet bij haar, maar Lyall wist die wat zachtere kant van haar naar boven te krijgen, zoals bijna niemand dat kon. Of het was de drank, dat wist ze niet zeker.
Tot haar verbazing, en blijdschap, liet Lyall het gebeuren. Hij duwde haar niet weg, nee, sterker nog, hij sloeg een van zijn armen om haar heen. "Ik weet het." Sprak hij en trok haar nog wat dichter tegen hem aan. Mindo durfde lichtelijk met haar hoofd tegen zijn schouder te leunen, zoals ze vroeger als klein meisje bij haar eerste vriendje had gedaan. Dat leek eeuwen geleden, een verleden die niet meer belangrijk was, en dat was het ook niet. Enkel Lyall was nu belangrijk.
Mindo voelde hoe ze een beetje aan het insukkelen was en probeerde verwoed er een beetje bij te blijven. Ze vroeg hem dan ook waar hij woonde, ergens een beetje uit het niets, maar ze was bang dat als ze niet aan de praat bleven, ze in slaap zou donderen. "Eh nou zie je..." Begon Lyall. "Ik heb een soort van meerdere huizen.' Ietwat nieuwsgierig draaide ze haar hoofd naar hem om. Was hij misschien rijk? Maar dat leek haar stug, gezien hij beweerde dat hij een dief was. Bovendien kon hij de laatste pul mede niet eens betalen, dus leek het haar sterk dat hij wel meerdere huizen kon betalen. Gelukkig volgde er snel een uitleg, maar niet een zeer duidelijke.‘of nouja.. eigenlijk maar 1 echt huis. Maar meerdere verblijf plaatsen.’ Een frons kwam op haar gezicht. ‘ik woon meestal gewoon onder de sterren hemel bij een meer ergens in the woods of eternity. Gewoon omdat het er echt prachtig is en door het bladerdak het ook waterdicht is. Maar soms overnacht ik ook bij een goede vriend van me. Hij heeft me weten over te halen.’Zachtjes grinnikte ze en keek weer voor zich uit, een ietwat vreemd, maar vredig gevoel in haar. "Onder de sterren hemel blijft het mooiste huis wat er is, als is het lastig in de winter." Sprak ze wat bedenkelijk. Zij had ook een tijd zonder huis gezeten, het was zo slecht nog niet. Als dier kon ze het lang vol houden, maar haar menselijke gedaante had het er wat moeilijker mee. "En jij?" Tja, die vraag kon ze terug verwachten. Ze keek weer strak voor zich uit. "Oh, tja. Ik heb een klein huisje weten te bemachtigen, midden in The Narthodahl Forest." Ze glimlachte vaagjes. "Het is niet veel, maar het is genoeg. Bovendien ligt het heel erg afgelegen, het is amper te vinden. Niemand weet echt dat het bestaat." Ze grinnikte zachtjes. Ze had het huisje gevonden toen ze een keer verdwaald was. Het was waarschijnlijk van een oude jager geweest, die het had verlaten. Het was bijna volledig van hout en was in een niet al te beste staat toen ze het vond. Maar met hard werken had ze het wat verstevigd en bewoonbaar gemaakt en tot nu toe redde ze het er prima.
Ietwat twijfelend beet ze op haar lip. Tot op heden had ze niemand naar haar huisje gelaten, gezien het geheim moest blijven voor de buitenwereld en haar belagers. Maar Lyall leek een uitzondering. "Je zou eens langs moeten komen, dan maak ik wel thee." Ze glimlachte vaagjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptyma nov 09, 2015 10:54 pm

Lyall zat wat dromerig voor zich uit te staren. Hij voelde zich geweldig. Mischien kon het echt wel wat worden tussen hem en Mindo. Hij wilde dat dit moment, zo tegen elkaar zitten en naar de maan kijken. Nooit over zou gaan. Dus zo voeld het om verlieft te zijn. Dacht Lyall. Het was een raar gevoel. Hij voelde zich blij, maar ook heel gespannen. Hij probeerde wat te relaxen en trok Mindo nog iets dichter bij zich. Het meisje legde lichtjes haar hoofd op zijn schouder en haar lange vossen oren kriebelden door zijn haar. Ze stelde de vraag waar hij woonde en Lyall gaf heel vaag andwoord. Ach het maakte toch niet uit waar ze het over hadden. Dat ze met elkaar waren was belangrijk. Dacht Lyall.
'En jij.' Vroeg Lyall nadat hij was uitverteld."Oh, tja. Ik heb een klein huisje weten te bemachtigen, midden in The Narthodahl Forest." Andwoorde het meisje. En hij voelde dat Mindo een glimlachje tevoorschijn toverde. Nooit geweten dat een glimlachje mij zo blij kon maken. Dacht Lyall terwijl er een grijns op zijn gezicht ontstond. Even was er weer een stilte en toen vervolgde het meisje na een tijdje, alsof ze zat na te denken wat ze wilde zeggen:"Je zou eens langs moeten komen, dan maak ik wel thee." Lyall zei meteen nadat ze was uitgepraat. 'Dat klinkt als een geweldig plan. Graag zelfs.' 2e afspraakje zat in de pocket dacht Lyall dol gelukkig. 'Maar eerst telt vanacht nog.' Lyall zou nu een grote stap nemen. Hij wist zelf nauwelijks wat hij deed. Of het een oud aangeboren reflex was. Hij legde zijn rechter hand onder mindos kin, draaide haar hoofd naar zich toe. En hij kwam met zijn hoofd naar voren....
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydi nov 10, 2015 8:41 am

Ze koesterde dit moment. Het leek volmaakt in ieder opzicht. Lyall voelde warm aan, en ze voelde hoe zijn borst op en neer ging terwijl hij rustig ademhaalde. Het was zo'n veilig gevoel, als ze niet uit keek zou ze zo vredig in slaap vallen.
Lyall vroeg haar waar zij dan woonde, waarop ze hem de plaats van haar onderkomen onthulde. Dat was redelijk bijzonder, gezien zij tot op heden de enige was die er vanaf wist, voor zover zij het wist iniedergeval. Het was echt haar plaatsje, een kleine, veilige haven waar ze naar terug kon keren. Het was alles behalve volmaakt, integendeel, maar het was genoeg. Ze nodigde Lyall na enige twijfel uit om ook eens langs te komen, om dan thee te drinken. "Dat klinkt als een geweldig plan. Graag zelfs." De glimlach op haar gelaat werd zodanig nog breder. Dat was mooi, het verduidelijkte dat dit niet een alleen voor één nacht gelde, dat ze elkaar morgen weer zouden vergeten. Dat zou gelukkig nu niet meer het geval zijn. "Maar eerst telt vanacht nog" Vervolgde de jongen. Mindo wilde op hem reageren, maar plots voelde ze zijn hand onder haar kin. Ietwat verrast liet ze toe dat Lyall haar gezicht naar hem toe draaide... En haar hart sloeg een slag over toen hij naar voren leunde en ze erachter kwam wat hij wilde. Even rees paniek in haar op, paniek omdat ze niet goed wist wat te doen. Maar dat moment van twijfel duurde maar een enkel paar secondes. Nee, Lyall zou ze wel willen kussen.
Ze leunde dan ook naar voren en beantwoordde hem ietwat voorzichtig. Het voelde onwijs vreemd, de gedachte was ook eigenlijk gestoord. Zij, diegene die altijd haar hart altijd had afgeschermd va iedereen, kussend met een jongen die ze deze zelfde nacht nog had ontmoet. Maar ach, wat deed het er toe. Het voelde zo goed, vertrouwd.
Ze maakte zich los van hem, en keek hem met vonkelende ogen aan. Zijn diep blauwe ogen vingen het licht van de maan, waardoor het twee eindeloze poelen leken. Deze nacht kon niet beter "Dat was onzin." Ze knipperde eens met haar ogen, waarna een glimlach op haar gezicht verscheen en pretlichtjes in haar ogen vonkelden. "Do it again,"
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydi nov 10, 2015 3:40 pm

Nadat hij antwoord had gegeven op Mindo’s vraag of hij misschien eens langs zou willen komen om thee te drinken in haar huis antwoordde hij dat hij dat graag wilde. ‘maar eerst telt vannacht nog.’ Waar hij de zin vandaan haalde of wat hij wilde doen wist hij zelf ook niet. Het was als een reflex voor hem. Het moment leek er gewoon perfect voor. de maan die half onderging. De stilte van de nacht. Hij draaide het meisje haar hoofd langzaam naar zich toe en hij kwam naar voren met zijn hoofd. Terwijl zijn ‘vraag’ beantwoord werd dacht hij na hoe krankzinnig dit alles eigenlijk was. Het had een meisje vertrouwd wat hij nog minder dan een dag kende. hij had samen met haar gedronken en ze waren samen dronken geworden. Hij had haar 1 van zijn geheimste plekjes laten zien. Zij had hetzelfde gedaan. En vervolgens zat het met dat zelfde meisje waar hij nauwelijks wat van afwist te zoenen. Het moest niet veel gekker worden. Of wel als het net zo goed voelt als dit dacht Lyall met een grijns. Mindo trok terug en ze keek hem even verbouwereerd aan. ‘’dat was onzin.’’ Zei ze. ‘de beste die ik in tijden heb meegemaakt.’ Antwoorde Lyall daar op. Hij bekeek het meisje voor zich nog eens. Haar kleren waren dan misschien haveloos en haar haar zat niet strak gekamd maar dit was sowieso het perfecte meisje voor hem. De haren gaven haar een wat wildere look en wat had je nou een nette kleren als je een dief was. Haar ogen waren nog wel het mooist, goudgele ogen met een twinkeling erin. ‘’do it again.’’ Zei het meisje plots. Even was Lyall verward maar daarna werd zijn grijns breder en hij kwam weer naar voren om haar te kussen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydi nov 10, 2015 11:16 pm

Als haar ouders haar nu hadden gezien, hadden ze van haar gewald. En misschien maakte dat het des te beter. Ze hadden haar opgevoed met het idee dat ze een nette, lievelijke en intelligente vrouw zou worden, die net als haar familie een goede baan zou krijgen, met een rijke man zou trouwen en een aantal kinderen zou krijgen. Haar ouders hadden waarschijnlijk nooit kunnen bedenken dat ze hier zou zitten, stom dronken en zoenend met een jongen van grijs die net als haar een dief was.
Ze trok zich terug van zijn kus, waarna haar geel-gouden ogen hem wat verbrouwerd aankeken. "Dit was onzin," Bracht ze naar de waarheid uit, terwijl een grote glimlach haar gezicht versierde. "De beste die ik in tijden heb meegemaakt." Zijn woorden brachten een lichte blos op haar wangen, maar dit keer vond ze het niet erg. Zijn aanraking liet haar zich warm voelen. Ze vertelde hem het nog eens te doen, waarop hij ietwat verward keek, maar vervolgens grijnsde en nogmaals naar voren leunde. Opnieuw roerden zij in elkaars keel gat, een vreemde sensatie dat haar op een of andere manier een gevoel van geluk bezorgde.
Toen ze zich weer losmaakte, viel haar op dat de zon al weer bijna op kwam. De maan stond bijzonder laag aan de hemel. Zachtjes grinnikte ze wat verbaasd. "Het is alweer bijna ochtend," Bracht ze wat overdonderd uit. Het maakte haar ietwat somber, wetend dat ze binnenkort weer moesten gaan. Ze koesterde deze nacht en had gehoopt dat hij nooit over zou gaan. Maar alas, dat was onmogelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptywo nov 11, 2015 5:56 pm

Na nog een tijd gezoend te hebben ging Lyall op de steen liggen, kijkend naar niet de zon die onderging maar de maan. Gebeurt ook niet vaak. Dacht hij. Treurig dat deze geweldige nacht weer over is. Oof bijna. Hij had Mindo nog belooft haar thuis te brengen. Zou hij vragen of hij daar mocht overnachten? Nee dat zou hij niet kunnen maken. In elkaar keelgat roeren op een rots voor de maan, Dat was een ander verhaal natuurlijk. ‘’het is alweer bijna ochtend.’’ Zei Mindo ook wat verbaast. ‘ja.’ Was het enige wat Lyall even kon uitbrengen. ‘ik moet onderhand is gaan bedenken waar ik de dag door ga brengen om te pitten.’ Grinnikte hij meer tegen zichzelf dan echt tegen Mindo. Hij ging weer rechtop zitten en sloot zijn armen om Mindo’s middel. Hij kwam met zijn hoofd wat dichterbij Mindo’s oor en vroeg zacht en misschien een beetje onzeker: ‘ik neem aan dat dit alles niet alleen maar voor vandaag gelde, ik bedoel…’ hij viel stil en hoopte dat ze begreep wat hij bedoelde. Het voelde meer dan geweldig om het gevoel verlieft te hebben en hij zou het zo zonde vinden als het zou verdwijnen samen met deze nacht. Dit meisje lijkt ook zo perfect. peinsde Lyall in zichzelf. Hij keek over Mindo’s schouder heen de vallei in en kon met zijn scherpe wolvenogen langzaam de vallei in beweging komen, wat vroege vogels geluiden daar, een everzwijn wat tegen een boom aan beukt voor territorium daar. De wolven waren niet meer te horen. Die hadden zich de rest van de nacht stil gehouden. Waarschijnlijk was de aanval mislukt en hadden ze nu een lege maag. Best treurig voor hun. Dacht hij. Ik moet ook weer wat geld bij elkaar scharrelen. Bedacht Lyall zich grimmig. Hunter en hij hadden de buit van hun zwendeltje verdeeld en onze Lyall hier had vannacht alles opgemaakt aan drankjes voor hemzelf en Mindo. Het was het meer dan waard tho. Vond hij. Zwaar hopend dat ze zou instemmen met hem dat dit niet voor alleen vandaag was, wachtte hij op haar antwoord terwijl hij heel lichtjes met zijn hoofd op haar schouder leunde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptywo nov 11, 2015 8:51 pm

Haar ogen keken toe hoe de zon langzaam boven kwam. Over minder dan een uur zou de wereld ontwaken, zouden de normale wezens weer naar hun werk gaan. Het was eigenlijk een ietwat treurige gedacht. Deze nacht was een van de beste die ze in tijden had gehad, en deze was echt. Of leek echt. Lyall leek oprecht een goede jongen, vriendelijk, grappig en simpelweg alles waar ze naar verlangde. Voor het eerst sinds tijden leek de nacht te kort.
Ze maakte een opmerking over dat de ochtend die al bijna weer was aangebroken, waarop Lyall simpel 'ja' antwoordde. ‘ik moet onderhand is gaan bedenken waar ik de dag door ga brengen om te pitten.’Hij grinnikte half tegen zichzelf. Mindo twijfelde even, maar had geen tijd om een voorstel te maken. Lyall ging weer rechtop zitten en sloot zijn armen om haar middel. Mindo liet haar hoofd op zijn borst rusten, een kleine glimlach op haar gezicht. ‘ik neem aan dat dit alles niet alleen maar voor vandaag gelde, ik bedoel…’ Sprak Lyall zachtjes en bijna onzeker. Een gevoel van geluk borrelde in haar op, gelukkig, hij wilde hetzelfde. "Nee, dat geldt het niet." Mompelde ze, nu toch wel voelend hoe moe ze was. "Weetje," Begon ze ietwat twijfelachtig, waarna ze voor zich uit keek. Een klein deel van de zon was inmiddels al boven de horizon uit gekomen, en wierp een goudachtige gloed op het landschap. "Als je een plaats om te overnachten nodig hebt, je kan op zich wel bij mij slapen."Sprak ze wat onzeker. "Alleen als je wilt natuurlijk... Het is nog wel een klein eindje hier vandaan, maar daar kunnen we ongestoord slapen." Stilletjes wachtte ze op zijn antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydo nov 12, 2015 3:00 pm

‘ik neem aan dat dit alles niet alleen voor vandaag gelde, ik bedoel…’ had Lyall zacht tegen Mindo gezegd. ‘’nee dat geld het niet.’’ Was haar antwoord erop wat ze een beetje tegen hem mompelde. Was dat een goed teken dat ze mompelde of niet? Vroeg hij zich af. Nah hij moest daar maar geen aandacht aan besteden. Waarschijnlijk was ze gewoon moe. Hij ook trouwens. Normale mensen zouden allang in slaap zijn gevallen na zoveel alcohol in 1 nacht. Toch kon hij het niet laten om even haar gevoel te checken met zijn wolven ogen. Hij sloot zijn ogen en toen hij ze weer openden was de wereld weer grijs. Behalve het lichaam onder hem. Het is nog steeds niet duidelijk welke soul color dat is. Twijfelde Lyall een beetje in zichzelf. Er zit iets in wat het niet een normale black soul color maakt. Hij zag ook dat er geen verstoorde emoties maken dus hij nam aan dat ze gewoon mompelde omdat ze moe is. Ik moet is niet zo zeiken. Dacht Lyall met een grijns. ‘’weetje.’’ Vroeg het meisje ietwat onverwachts. Ze tilde haar hoofd van zijn borst en keek voor zich uit in het nu goude landschap voor hun. Lyall sloot weer zijn ogen om ze terug te veranderen. "Als je een plaats om te overnachten nodig hebt, je kan op zich wel bij mij slapen." ze zei het op een wat onzekere toon alsof ze bang was dat hij nee ging zeggen. Lyall daarentegen zat verbouwereerd te luisteren wat ze net had gezegt. Heeft ze nou zojuist mn gedachten geleze? Vroeg hij zich toch verbaast af. "Alleen als je wilt natuurlijk... Het is nog wel een klein eindje hier vandaan, maar daar kunnen we ongestoord slapen." Lyall wachtte nog even om te kijken of ze was uitgepraat. Het liefst had hij vol enthousiasme geschreeuwd. Ja daar zat ik nou precies aan te denken! Maar hield het suptiel en zei: ‘Dat lijkt me een geweldig plan. Laten we gaan en leid de weg.’ zei de man met een grijns. Hij trok zijn armen nog even samen als een kleine hug voordat hij opstond en zijn hand bij Mindo hield zodat ze makkelijk kon opstaan. Tenslotte was Mindo misschien nog wat wankel. hij zei met een flinke grijns op zijn gezicht: ‘Na u.’
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydo nov 12, 2015 9:03 pm

Ietwat twijfelend wachtte ze op antwoord. Natuurlijk hoopte ze dat het een ' ja' zou zijn, en ergens verwachtte ze het ook wel. Maar hoe moest ze het zeker weten? Bovendien zouden ze op hun hoede moeten blijven, gezien hij Grijs was en dus eigenlijk niet in het Zwarte gebied moest komen. Ah ja, momenteel kon het haar allemaal een worst wezen. ‘Dat lijkt me een geweldig plan. Laten we gaan en leid de weg.’ Haar ogen lichtte op en met een brede glimlach keek ze hem weer aan, blij dat hij mee zou gaan. Het was eigenlijk best wel belachelijk, ze nam een jongen mee die ze deze nacht pas had ontmoet. Ach wat, het voelde als het goede ding om te doen.
Zijn armen trokken zich nog even om haar samen, als een kleine hug. Daarna stond Lyall op en stak zijn hand naar haar uit. Mindo pakte deze dankbaar aan en heiste zichzelf met zijn hulp omhoog. Even bleef ze wankelend staan. Door snel op te staan, werd ze eraan herrinerd dat ze eigenlijk teveel alcohol op had. "Ai, heb volgensmij net een glaasje teveel mede gehad." Grinnikte ze met een grimas op haar gezicht. Dat beloofde een fikse kater te worden.
"Na u," Prevelde Lyal. Mindo liet zich dat geen twee keer zeggen. Met kleine moeite verranderde ze naar haar dierlijke vorm, en verwachtte dat Lyall hetzelfde zou doen. "We moeten proberen niet te veel aandacht te trekken..." Dat zou nog leuk worden. Ah ja, ze was al iets helderder doordat ze was geshift, kennelijk kon haar dierlijke brein beter met die overvloed van alcohol overweg. Mindo draaide zich om en begon met een klein drafje richting haar huis te lopen.

Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Emptydo nov 12, 2015 9:53 pm

Na het aanbod of hij bij Mindo wilde slapen werd hij weer helemaal gelukkig. de nacht zou dus wel voorbij gaan. maar hij werd gewoon verlengd met een dag. geweldig. was het enige wat hij kon denken. 'na u.' zei hij. Mindo veranderde in enkele seconden in haar vossen vorm en verwachtte waarschijnlijk dat Lyall dat ook zou doen. hij hoopte dat hij niet misvormd zou raken tijdens het shiften en dat het in 1 keer goed ging. heel even dacht hij dat het fout was gegaan maar gelukkig. daar stond zijn angstaanjagende Direwolf. met gloeiende rode ogen Huilde hij de ochtend tegemoet. het was zo luid dat tot nog toe slapende vogels wakker schrokken en weg vlogen. heerlijk. vond Lyall met een grijns. Mindo vertrok al en Lyall kwam snel naast haar met een drafje. Lyall kon het niet laten. 'Wedstrijdje?' vroeg hij met een luidde grom.

topic uit~
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Autumn is my least favourite season Autumn is my least favourite season - Pagina 2 Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Autumn is my least favourite season
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 2 van 2Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: City of Peace :: Core peace Center-
Ga naar: