Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Best Maty

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Best Maty Best Maty Emptydo sep 17, 2015 5:12 pm

Vriend gezocht

Hey hey alleemaal,

Ik ben opzoek naar Dax zijn beste vriend. Ze kennen elkaar al sinds Dax voor de eerste keer van de boerderij weg liep en in het grijze gebied terecht kwam. Ze hebben veel steun aan elkaar gehad en zijn erg aan elkaar gehecht. Deze vriend heeft Dax alles geleerd wat nodig was om in het grijze gebied te kunnen overleven. Ze werken voor de zelfde handelaar en doen vaak klusjes samen. Zijn mooie praatjes en zijn zo nu en dan flirterige gedrag heeft hij van deze vriend overgenomen. De vriend van Dax zou mogelijk bij de brand in The forest of beauty  betrokken zijn geweest. Echter ontkennen de twee alles en weigeren er ook maar een woord over los te laten. Dit is de info die ik tot nu toe heb. Ideeën zijn altijd welkom. Voor naam of uiterlijk heb ik geen voorkeur. Wel zijn de volgende dingen van belang:

  • Het moet een jongen zijn.
  • Hij moet enkele jaren ouder zijn dan Dax.
  • Hij moet een Grey Soul Colour hebben.
  • Hij is Dax zijn grote voorbeeld dus het zou handig zijn als de twee qua karakter wel wat overeenkomsten hebben.
  • De belangrijkste van allemaal: Je moet actief zijn en actief blijven. We spreken hier namelijk van een vriend voor het leven. Waarschijnlijk zullen ze vele verhaallijnen samen mee maken. Een periode inactief kan gebeuren natuurlijk. Maar een maand of 3 niet kunnen posten, dan word het lastig. Het zou zonde en vervelend zijn als plotseling iemand anders de zelfde rol zou moeten vervullen.

    Als interesse hebt kun je gewoon hier onder posten. Er is niet echt zo iets als een lijstje om in te vullen. Alle ideeën zijn welkom. Als er meer aanmeldingen zijn vind ik het ook prima om er een soort vaste vrienden groep van te maken. Hopelijk word het wat.

    Groetzels,
    Dax.

Best Maty
♦.♦
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Ex Teamlid
Aantal berichten : 357
Woonplaats : Viking land

Character sheet
Age: 23
Species: Shapeshifter ( Fire Lion)
Partner:: There is just one person that destoys the walls around my heart, and will be able to steal it
BerichtOnderwerp: Re: Best Maty Best Maty Emptydi okt 06, 2015 8:51 pm

Hey!

Ik heb Hunter wel voor je!
Hunter is een persoon die zich over het algemeen helemaal niet snel aan iemand hecht. Pas in echte uitzonderingen -waarin mogelijk deze dus-. Wanneer hij iemand eenmaal toestaat in z'n hart, gaat hij letterlijk en figuurlijk voor die persoon door het vuur. Ontfermd hij zich over die persoon en lijkt in diens buurt een ander persoon.
Daarnaast is Hunter iemand die heel koel lijkt aan de buitenkant, maar al snel last heeft van een kort lontje. Hoewel hem dat in de problemen brengt, werkt hij zich er ook altijd weer uit. Niet zozeer met woorden, maar met geweld. Naar de buitenwereld spreekt hij niet veel, houd hij zich zeer gesloten, alleen zou hij iemand nooit meteen op een onaangename manier benaderen.

Dit is een deel, grof geschreven, van zijn karakter. De rest zou ik willen ontplooien in de rpg c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Best Maty Best Maty Emptydi okt 06, 2015 9:06 pm

Mij lijkt het goed Very Happy
Dax zijn vriendengroepje is al langzaam aan het ontstaan en Hunter lijkt mij een goede beste vriend voor Dax Very Happy
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Ex Teamlid
Aantal berichten : 357
Woonplaats : Viking land

Character sheet
Age: 23
Species: Shapeshifter ( Fire Lion)
Partner:: There is just one person that destoys the walls around my heart, and will be able to steal it
BerichtOnderwerp: Re: Best Maty Best Maty Emptydi okt 06, 2015 9:07 pm

Awesome!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Best Maty Best Maty Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Best Maty
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Trade Market :: Adoption & Family-
Ga naar: