Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Team Search

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Team Search Team Search Emptyvr sep 11, 2015 4:01 pm

Team Search

       Nu Separa geopend is zal het aantal leden hopelijk toe nemen. Om iedereen te kunnen blijven helpen en de gezellige sfeer op het forum te behouden wilde wij het team uitbreiden. Wij zijn op zoek naar twee moderators. Deze twee mensen dienen over de volgende desbetreffende eigenschappen te beschikken:


  • Je moet actief zijn.
  • Je moet behulpzaam zijn.
  • Je moet geduld hebben.
  • Je moet je fouten kunnen toegeven.
  • Je moet goed overleggen met de rest van het team. Nooit zomaar zelf een grote beslissing nemen.
  • Je moet onpartijdig en gepast kunnen handelen bij conflicten.


Interesse? Vul dan het volgende lijstje in en post deze hier onder.


Code:

[b]-Naam:[/b]
[b]-Leeftijd: [/b]
[b]-Al eerdere ervaring gehad met Moderator/Administrator taken?:[/b]
[b]-Motivatie: [/b]


Alvast bedankt. We kijken uit op een goede samenwerking.
-Het Team.

         
NIEUWS
♦.♦
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Aantal berichten : 24

Character sheet
Age: 17 Human years
Species: Centaur
Partner:: You can't love me
Ruby
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyvr sep 11, 2015 6:34 pm

-Naam: Julya
-Leeftijd: 17
-Al eerdere ervaring gehad met Moderator/Administrator taken?: Ja, op het the hobbit forum, maar dat is nooit echt heel actief geworden. Ik heb nog niet heel veel ervaring.
-Motivatie: Ik vind dit een hele gave site, en wil graag helpen om deze site leuk en actief te houden! En ik wil graag ook ervaring opdoen!

Terug naar boven Ga naar beneden
Callem
Ex Teamlid
Aantal berichten : 110
Woonplaats : In een Gelders dorpje

Character sheet
Age: 17 years
Species: Witch
Partner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it
Callem
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyvr sep 11, 2015 7:45 pm

-Naam: Mara (O_o)
-Leeftijd: 15
-Al eerdere ervaring gehad met Moderator/Administrator taken?: jup ^^ Ik was moderator op verschillende forums en heb ook redelijk goede basiskennis over het administratie gebeuren :3
-Motivatie: Stiekem doe ik dit geheel uit eigen belang. Ik houd heel veel van Callem, en ik wil dat haar leefomgeving en het forum daar omheen daarom ook blijft bestaan. (Jup, zo schrijf je een motivatie Cx)
Terug naar boven Ga naar beneden
Legolas
Aantal berichten : 35
Woonplaats : Stadje in Overijssel

Character sheet
Age: 25 years
Species: Elf
Partner:: The beginning of love is to let those we love be perfectly themselves, and not to twist them to fit our own image. Otherwise we love only the reflection of ourselves we find in them
Legolas
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyvr sep 11, 2015 8:20 pm

-Naam: Julia
-Leeftijd: 22
-Al eerdere ervaring gehad met Moderator/Administrator taken?: Ja, ik ben administrator geweest van meerdere sites. De bekendste was Lost animals.
-Motivatie: I like it here en ik wil helpen om het actief te houden. Dus vandaar, gheghe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jack
Aantal berichten : 28
Woonplaats : In my jar of dirt

Character sheet
Age: As old as the seven seas
Species: Human - Pirate
Partner:: The problem is not the problem. The problem is your attitude about the problem. Understand? Aye cap'n. Good.
Jack
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyza sep 12, 2015 9:07 am

-Naam: Daan {Daniëlle}
-Leeftijd: 15
-Al eerdere ervaring gehad met Moderator/Administrator taken?: Helaas niet. Maar dat is dan ook de reden dat ik het echt heel graag wil proberen. Ik heb wel eens een kleinschalig eigen forum gehad met iemand anders, maar dat liep jammer genoeg al snel dood.
-Motivatie: Ik wil echt wat ervaring opdoen wat dat betreft, maar vindt Separa ook echt een leuke site en ben wel echt van plan hier actief te gaan worden met Jack. Daarbij vindt ik het altijd leuk om anderen te helpen etc.
Terug naar boven Ga naar beneden
Norya
Ex Teamlid
Aantal berichten : 116

Character sheet
Age: 14
Species: Shapeshifter, ziener
Partner:: try > fail
Norya
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyza sep 12, 2015 12:35 pm

-Naam: Djoeks
-Leeftijd: 15
-Al eerdere ervaring gehad met Moderator/Administrator taken?:Ja, ik was mod of Infinity, maar toen was ik minder actief, verder ben ik wel admin geweest op een paar kleine sites en mod op een of ander disney forum, het stelde niet veel voor, maar was wel gezellig en ik heb mijn taak daar wel volbracht tot de site dood lag.
-Motivatie: Ik hou van helpen :3 Ik kan beter rpg'en als een mens-achtig wezen dan met een dierlijk wezen, dus dit zal er voor zorgen dat ik veel actiever blijf. Ik denk dat ik best goed kan uitleggen cx Bovendien is deze site echt ge.wel.dig. Awesomeness to the max met geweldigheid en alle wezens toegestaan, perfection world.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyzo sep 13, 2015 8:09 pm

Beste leden,

We zijn blij met de grote hoeveelheid aanmeldingen. We hebben er lang over na gedacht en zijn uiteindelijk tot de volgende keuze gekomen. Als het forum drukker word, zijn drie moderators beter. Als een van hen het druk heeft met school kunnende andere twee zijn/haar afwezigheid opvangen. Vandaar dat we drie moderators gekozen hebben.

-Legolas
-Norya
-Callem

Het is ons opgevallen dat jullie allemaal in de motivatie hebben gezet om ervaring op te doen. Wij willen die vraag niet verpesten. En daarom zullen wij Jack & Ruby tot leerling benoemen. Jullie hebben de zelfde rechten als mods. En kunnen zo hopelijk veel ervaring op doen. Mochten er moderators uit het team stappen vanwege bijvoorbeeld te weinig tijd door school dan zullen jullie hun plaatsen innemen.


Gefeliciteerd & van harte welkom bij het team!
Terug naar boven Ga naar beneden
Norya
Ex Teamlid
Aantal berichten : 116

Character sheet
Age: 14
Species: Shapeshifter, ziener
Partner:: try > fail
Norya
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyzo sep 13, 2015 9:26 pm

Yay!! Dankjulliewel!! Ik ben er echt blij mee!
Terug naar boven Ga naar beneden
Callem
Ex Teamlid
Aantal berichten : 110
Woonplaats : In een Gelders dorpje

Character sheet
Age: 17 years
Species: Witch
Partner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it
Callem
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyma sep 14, 2015 11:19 am

Yaash! Thanks both Smile))
Terug naar boven Ga naar beneden
Ruby
Aantal berichten : 24

Character sheet
Age: 17 Human years
Species: Centaur
Partner:: You can't love me
Ruby
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Emptyma sep 14, 2015 12:48 pm

Yay! Bedankt!
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Team Search Team Search Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Team Search
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Newspaper :: Nieuws-
Ga naar: