Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Aankomende veranderingen Separa

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Darayvian
Admin || Soulless
Aantal berichten : 102
Woonplaats : Earth, Solar System, Orion Arm, Milky Way, Local Group, Virgo Cluster, Local Supercluster, Universe

Character sheet
Age: Older than your whole family tree
Species: Primordial Demon [Chaos & Destruction]
Partner:: I'll tell you about my demons while you tell me about yours. Maybe they'll get along well enough to fall in love and leave us alone.
Darayvian
BerichtOnderwerp: Aankomende veranderingen Separa Aankomende veranderingen Separa Emptydo jun 30, 2016 4:25 pm

Beste Separa veteranen en nieuwe zielen,

Zoals sommige van jullie misschien al door hebben gehad heeft Separa de afgelopen weken/maanden al een aantal veranderingen ondergaan. Dorian en Safrina zijn uit het team gestapt en Elena heeft mij gevraagd of ik er weer terug in wilde komen. Samen met haar ben ik aan de slag gegaan aan een nieuwe lay-out en het opfrissen/aanpassen van de informatie topics. Hoewel de nieuwe lay-out nog niet volledig af is, hebben we vanwege omstandigheden besloten om de eerste veranderingen binnenkort al in te stellen. Houdt er dus rekening mee dat de aankomende weken alles even heel chaotisch zou kunnen worden en scheef zou kunnen staan. De rest zal op z'n tijd wel worden toegevoegd en als alles eenmaal af is gaan we weer promoten.

De eerste veranderingen zullen zaterdagavond/zondag verschijnen. Als er dingen zijn aan de momentele lay-out die je graag zou willen bewaren, heb je in ieder geval vandaag, vrijdag en zaterdagochtend/middag de tijd voor om die dingen op te slaan op je computertjes. Verder zal het forum niet in de bewerkingsstand gaan, dus als je wil kan je kijken hoe sommige dingen op magische wijze verschijnen en/of verdwijnen. Aan berichten zullen we voorlopig (nog) niet zitten, dus hier hoef je je geen zorgen over te maken. Mocht dit wel gebeuren zal er een mededeling worden geplaatst een paar dagen van tevoren. (De enige berichten die nu zullen verdwijnen zijn in de aanmeld topics voor zielkleuren)

- Het team

P.S. Als jullie het account van Elena (Mindo) actief zien staan is de kans relatief groot dat ik dat ben in plaats van Elena Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
Aankomende veranderingen Separa
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Separa's Landkaart
» recensie over Separa
» Toekomstig separa
» {Nabespreking}Separa meeting 03-01-2016!
» Toekomst van Separa (BELANGRIJK VOOR ALLE LEDEN)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Newspaper :: Nieuws-
Ga naar: