Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Just everything

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Just everything Just everything Emptyzo jun 05, 2016 1:58 pm

Hey,

ik ben opzoek naar alles eigenlijk. Omdat ik hier weer opnieuw ga beginnen.


  • Ik ben onder andere opzoek naar topics voor:
    ~Dax
    ~Ollie
    ~Taru
    ~Thomas

  • Verder zoek ik voor Taru een een vriend die qua gehechte band gelijk staat aan de band die hij had met zijn tweeling broer Torak.
    Nu Torak inactief is zie ik geen andere optie dan in het verhaal van Taru te verwerken dat hij dood/vermist is. In het begin hoeven ze elkaar niet perse te mogen. Mij lijkt het juist wel wat als pas na enkele struggels hun band sterker word.
    Ik zou graag willen dat deze vriend:
    ~Ongeveer de zelfde leeftijd als Taru heeft.
    ~Een sterk/pittig karakter heeft. Hij mag best bot zijn zo af en toe maar niet totaal harteloos.
    ~NIET INACTIEF RAAKT. Dit klinkt als van vanzelfsprekend maar ik wil echt de zekerheid dat deze vriend geruime tijd actief blijft. Taru is mij erg dierbaar en het zou moeilijk zijn om bij wijze van spreken vijf keer overnieuw te moeten beginnen.

  • Ik ben opzoek naar een groep trouwe vrienden voor Dax.  
    Dax heeft een tijd buiten Separa gevangen gezeten en keert nu weer terug. Hij is van zijn vloek ( de drang om onredelijke moordenaars te vermoorden) verlost maar heeft daarbij wel spijtig genoeg grote delen van zijn geheugen verloren. Wat hij zich nog wel herinnerd is dat hij voorheen in het grijze gebied een groep vrienden had gecreëerd die dankzij elkaar wisten te overleven en zich samen tegen de andere zielkleuren verzetten. Hij wil opnieuw zo'n groep samenstellen.
    De groep:
    ~Bestaat uit wezens die voor wat voor reden dan ook naar Grijs zijn verbannen.
    ~Bestaat uit generieke en opgewekte karakters. Er mogen best een paar bittere karakters tussen zitten maar dat mag niet de sfeer van de groep bepalen.
    ~Bestaat uit actieve leden die vooral goed met elkaar communiceren over ideeën voor de groep. Het zou namelijk een beetje een rommeltje worden als iedereen zijn eigen gang zou gaan.

  • Een opdrachtgever of loyale vriend voor Olivier.
    Olivier is geen persoon dat zomaar een beetje ergens rond zou blijven hangen zonder reden. Dat zit niet in zijn karakter en daarbij word het waar hij vandaan komt ook nog eens als een schande gezien. Hij moet dus een goede reden hebben om te blijven. Dat kan zijn een opdrachtgever die hem opdrachten laat uitvoeren in ruil voor geld. Op deze manier is hij nuttig bezig en is het geen probleem om te blijven. Of een loyale vriend waardoor de vriendschap zwaarder weegt dan de schande en Olivier in Separa zal blijven rond hangen. Beide kan natuurlijk ook.
    De opdrachtgever:
    ~Moet redelijke opdrachten geven met daarachter goede redenen.
    ~Moet zich enigszins vriendelijk tegenover Olivier blijven gedragen.
    De vriend:
    ~Moet actief blijven.
    ~Een gepast karakter is wel zo handig.

  • Een maatje of opdrachtgever voor Thomas:
    Nu maakt het voor Thomas niets uit of hij een reden heeft om hier te blijven of niet. Ik zet deze hier meer neer omdat ik denk dat jullie er wellicht wat mee kunnen.
    Thomas houd van brute opdrachten waarbij er veel martelen en bloedvergieten aan te pas komt. Hoe aardig of onaardig zijn opdrachtgever tegen hem kan hem niets schelen. Het gaat Thomas om het plezier van het martelen en de hoeveelheid geld die hij er mee binnen sleept. Thomas heb je al snel te vriend mits je hem maar accepteert zo als hij is. Dit kan echter wel een uitdaging zijn. Ik waarschuw bij deze Thomas is nogal overdreven, energiek, sarcastisch en daardoor erg irritant.



Dat was het. Ik hoop dat jullie er wat tussen kunnen vinden dat jullie aanspreekt. Voel je vrij om vragen te stellen en/of ideeën te opperen. Ik kijk uit naar een leuke samenwerking c:

Groetzels,

Dax.

Terug naar boven Ga naar beneden
Sylphide
Aantal berichten : 22
Woonplaats : Gallifrey

Character sheet
Age: 16 Summers long I've ventured this world
Species: Huldra
Partner:: I know I'm pretty, but, shut up!
Sylphide
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Emptyma jun 06, 2016 5:43 pm

welp, ik ga proberen Sylphide actief te krijgen, en vrienden zouden daar erg bij helpen, maar ik weet niet of je dr wil >.<
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Emptyma jun 06, 2016 6:22 pm

@Meike : sure iedereen is welkom ^-^ ~> je doelt op het vriendengroepje van Dax right?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylphide
Aantal berichten : 22
Woonplaats : Gallifrey

Character sheet
Age: 16 Summers long I've ventured this world
Species: Huldra
Partner:: I know I'm pretty, but, shut up!
Sylphide
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Emptyma jun 06, 2016 8:31 pm

jupp^^ now I'm happyyyyyyy
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Emptyma jun 06, 2016 8:36 pm

@Meike: Yashh daar heb ik juist veel mensen voor nodig. Top dat je mee wilt doen! Topicje Dax x Sylphide doen? c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylphide
Aantal berichten : 22
Woonplaats : Gallifrey

Character sheet
Age: 16 Summers long I've ventured this world
Species: Huldra
Partner:: I know I'm pretty, but, shut up!
Sylphide
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Emptydi jun 07, 2016 9:06 am

yawhoor^^ wil jij maken?
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Emptydi jun 07, 2016 7:06 pm

@Meike: Sure, komt goed ^^7
Terug naar boven Ga naar beneden
Sylphide
Aantal berichten : 22
Woonplaats : Gallifrey

Character sheet
Age: 16 Summers long I've ventured this world
Species: Huldra
Partner:: I know I'm pretty, but, shut up!
Sylphide
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Emptywo jun 08, 2016 8:55 am

ik zie het wel verschijnen ^O^
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Just everything Just everything Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Just everything
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Trade Market :: Topic search-
Ga naar: