Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

A new place, a new home

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Rain
Aantal berichten : 17

Character sheet
Age: 100
Species: Dragon
Partner:: You can take it, but dont break it.
Rain
BerichtOnderwerp: A new place, a new home A new place, a new home Emptyma feb 08, 2016 3:49 pm

Donkere wolken dreven hoog aan de hemel. Ze gingen dreigend voorbij zijn tijdelijke schuilplaatst. Vele kilometers had hij gereisd om de wereld.te kunnen zien. Verschillende monniken waren zijn pad gevolgt, maar een voor een hadden ze hun reis moeten staken. Aangezien Rain zich in onbevolkte gebieden had opgehouden om zijn achtervolgers te slim af te wezen. Hij had zelf niets tegen het menselijke ras, maar de long wilde niet langer op gesloten zitten in de tempel van hoop. Steeds weer mensen hun voorhoofd aan te raken of wonden te genezen. Het was vervelend gaan worden en de verhalen die de mensen.met zich mee brachten hadden zijn nieuwsgierigheid gewekt gehad. De zin in avonturen te beleven was met de dag groter geworden. Nu kon hij eindelijk rustig slapen en reizen. De eerste regendruppels vielen naar beneden, maar Rain lag hier prima. Zijn vacht was dik genoeg tegen de kou en natheid. Ze waren vettig en vielen zo over elkaar dat het water niet door tot zijn huid kon komen. Zelfs niet wanneer hij zou gaan zwemmen. Rain had zo gezegdmt een ijsberen vacht. In de zomer minder dik en wollig als in de zomer maar toch had hij nog steeds een droge huid als de opper haren nat zouden zijn. Rustig lag hij ergens onder een bergbladeren te dromen in het bos. De nacht gleed voorbij en de sterren verloren het van de zonne stralen die zich weer tussen de wolken door liet zien. Het gefluit van vogels wekte hem in een goed humeur. Rain draaide zijn lange lijf uit en rekte zich helemaal uit voor een luide geeuwuit zijn muil ontsnapte. Zijn maag was leeg en hij vond wel dat het tijd was voor een lekker maaltje. Hij zetten zich af en kronkelde tussen de bomen door opzoek naar een herten kudde. Ze bleven uit.
, misschien een paar lekkere vissen uit een nageleden beekje zou ook goed zijn. Rain dook naar beneden en landen soepeltjes zoals een kat altijd op zijn pootjes landen zou. Zijn snuit draaide zich meteen even rond en hij legde het grote 50 kilo wegende juweel even naast zich neer om er daarna zijn staart om heen te wikkelen. Je wist maar nooit. Zijn ogen zagen een groepje vissen en na ze voor iets langer in het oog te hebben gehouden schoot zijn koo naar voren en hapte naar de vissen. Hij had een dikke vis vast en gooide deze zo dat de vissenkop zijn bek in zou glijden. Dit herhaalde Rain nog drie keer voor hij een geluid van een brekend takje hoorde. Alert keek de regenboog draak op en was best benieuwd naar wie dat zou zijn?
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: A new place, a new home A new place, a new home Emptyma feb 08, 2016 8:32 pm

Lenessia had ver gevlogen, de hele dag. hoe was ze hier ook alweer gekomen?
ze had besloten te vertrekken.. om op reis te gaan. ze wou een ontdekkingsreiziger worden. dus ze vertrok, heel vroeg in de ochtend. ze vloog hoog, ver van haar oude territorium, naar de andere kant van de wereld, zo leek het. toen ze de donkere wolken zag wist ze dat ze zou moeten landen. gelukkig zag ze bijna meteen een dikke, oude boom, en zette ze een vlugge landing in.
zo dus, vliegend. een druppel koud water drong door haar dikke vacht, en Lenessia kroop nog dichter op de stam van de boom. ze hing hier al een poosje, en ze was al aardig nat. hoewel ze dicht bij de stam, onder een paar lagen bladeren hing, drong het water overal doorheen. ze schudde haar snuit, kroop dichter tot een balletje, en probeerde in slaap te vallen.

's ochtends kon ze goed zien waar ze was. het was een soort stad, maar dan vol met bomen! misschien kunnen die tweepoters toch nog iets! dacht ze bij zichzelf, terwijl ze zich uitschudde. ze keek onder zich en kreeg de schrik van haar leven. onder haar zag ze een riviertje met wat vissen, maar waar ze echt van schrok was de reusachtige schubbige figuur die de vissen ophapte. voorzichtig fladderde ze op, om eens even te gaan kijken. als echte ontdekkingsreiziger kon ze niet bang zijn! ze was aardig groot voor een vleermuis, met haar drie meter! maar, vergeleken met dit reptiel niet echt.. ze keek eens goed, en ontdekte naast het wezen een reusachtig glimmend object. maar dit trok haar interesse niet zo erg als het wezen zelf. terwijl ze rustig naar het wezen toe fladderde, knalde ze met haar vleugelpunt tegen een tak aan, waardoor deze brak. het wezen keek haar aan, en Lenessia stortte bijna neer van schrik. watistiegroooooot! schoot er door haar gedachten, terwijl ze snel een paar meter hoogte won. ''uhm.. hallo!'' zei ze toen in haar rustige, lage stem, niet zeker wat te doen. zouden grote reptielen vleermuizen eten? nee toch? eigenlijk wou ze daar liever niet achter komen. ze was best bang voor het wezen, maar, als ontdekkingsreiziger mocht ze dat niet laten zien! ''ik geloof dat ik je heb ontdekt!'' ging ze toen verder, benieuwd naar hoe oud het wezen eigenlijk zou zijn. vast wel duizend jaar, veel ouder dan zij, met haar paar maanden! ''nu kan ik je soort een naam geven.'' legde ze uit. ''en omdat je een reptiel bent -en soorten vaak naar hun ontdekker worden genoemt- noem ik je soort de Lenessius Reptillius!'' nu zou iedereen vast heel trots op haar zijn geweest thuis, als ze ze niet was kwijtgeraakt natuurlijk. ''heb je een naam?'' vroeg ze toen nieuwsgierig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain
Aantal berichten : 17

Character sheet
Age: 100
Species: Dragon
Partner:: You can take it, but dont break it.
Rain
BerichtOnderwerp: Re: A new place, a new home A new place, a new home Emptyma feb 08, 2016 11:50 pm

Het was een van de grootste vleermuizen die hij ooit gezien had. Rain bekeek het dappere diertje dat dichterbij kwam en toen ze begon te spreken moest Rain even heel goed luisteren. Ze sprak met een vreemde tongval, maar verder was het wel goed te verstaan, maar Rain liet haar uit praten en moest zijn lachen heel erg inhouden toen ze zei dat ze hem ontdekt had?! Maar hij wachten netjes tot ze uit gesproken was en kon zich daarna niet langer in houden. 'Ha ha ha, Sorry, maar voor een ontdekking ben je echt veelste laat mijn beste. Mijn Latijnse benaming is Et iris erat draconem. Of te wel Regenboog draak. Maar ik vind je gevonden naam wel grappig als leuk verzonnen.' lachte Rain eerst voor hij zijn kop schudden en de grote vleermuis weer aan keek. 'Mijn naam is Rain en ik kom uit het verre Asien, waar mijn soort ook wel Lungs worden genoemd doordat we zo lang lichaam hebben en jij?' stelde Rain zichzelf voor en hij krulde zich rond de grote paarse edelsteen terwijl hij zijn blik niet van de grote vleesmuis af haalde. Het interesseerde hem wel dat zo'n klein diertje zo dapper was om hem te zeggen dat hij ontdekt was. Het was grappig, maar hij wilde haar niet beledigen natuurlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: A new place, a new home A new place, a new home Emptydi feb 09, 2016 2:46 pm

helaas bleek ze niet iets nieuws te hebben gevonden. 'Ha ha ha, Sorry, maar voor een ontdekking ben je echt veelste laat mijn beste. Mijn Latijnse benaming is Et iris erat draconem. Of te wel Regenboog draak. Maar ik vind je gevonden naam wel grappig als leuk verzonnen.' lachte de draak. hij ging alweer verder voor ze kon antwoorden. 'Mijn naam is Rain en ik kom uit het verre Asien, waar mijn soort ook wel Lungs worden genoemd doordat we zo lang lichaam hebben en jij?' ze knikte langzaam, natuurlijk had ze niet iets nieuws ontdekt, dat zou wel heel snel zijn! ''ik ben Lenessia, en ik ben een Reusachtige Vleerhond! dat komt omdat ik groter ben dan normale vleerhonden. een vleerhond is een soort vleermuis.'' legde ze uit, terwijl ze met haar vleugels klapperde. ''mijn ras eet bijna alleen maar fruit, daarom worden we ook wel fruitvleermuizen genoemd. maar in de winter eten we ook heel vaak vlees, omdat er dan heel weinig fruit is.'' zo hé, dat was een hele mond vol. plotseling viel haar blik op de grote paarse edelsteen die in de krul van de draak lag. ''hoe oud bent u?'' vroeg ze toen, nieuwsgierig naar zijn leeftijd. ''want ik dacht dat draken heel oud konden worden. ikzelf ben nog maar heel klein hoor, nog maar een stuk of wat maanden.'' dat klopte, ze was nog maar een jaartje ofzo. maar binnenkort zou ze haar zielkleur te horen krijgen, en dan zou ze niet meer overal heen kunnen.. misschien zou ze weg kunnen vliegen? ze zouden haar niet kunnen tegenhouden! terwijl ze zo verder dacht, vloog de vleermuis steeds lager. toen ze doorhad dat ze laag vloog, maakte ze een salto in de lucht en vloog ze weer wat hoger. toen bedacht ze dat ze helemaal niet wist wat Asien was. ''wat is Asien?'' vroeg ze toen, terwijl ze haar oren spitste, benieuwd naar het antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Rain
Aantal berichten : 17

Character sheet
Age: 100
Species: Dragon
Partner:: You can take it, but dont break it.
Rain
BerichtOnderwerp: Re: A new place, a new home A new place, a new home Emptydi feb 09, 2016 5:30 pm

Hij zag hoe de vleerhond zijn best deed. Rain knikte bij haar eerste woorden. Van alle tempel bezoekers had hij wel eens van vleerhonden.gehoord, maar ze nog nooit gezien. 'Dat is begrijpelijk. Normaal eet ik gewoon vis, maar een hert, gems of knaagdieren zijn ook welkom op mijn menu. Maar vleerhonden zullen mij niet als een.bedreiging hoeven zien.' grapte Rain op het einde en zag hoe ze een salto maakte. Soms vroeg hij zich wel eens af of die vleugels nooit moe werden? Lenessia keek even naar de ronde edelsteen. Die zou ze vast niet op kunnen tillen of ze moest een goed spier gestel hebben? Haar vraag over zijn leeftijd werd gesteld en nog voor Rain kon antwoorden zei Lenessia zelf al dat ze zelf niet zo oud was. 'Ik ben 100 lentes. Maar je hebt gelijk er zijn ook draken die heel oud worden. Zolang ze niet door andere rassen gedood worden. Of door een strijd om terretioria.' zei Rain en krabte zich even achter zijn oor met zijn voorpoot. Lenessia was op een goede manier nieuwsgierig en dat vond hij wel leuk. Toen het vleerhondje voor hem aangezien Rain zelf zo groot was, vroeg wat Asien was glimlachte hij vriendelijk naar haar. 'Asien is een verzamelnaam voor een kleine selectie van landen bij elkaar. Oorspronkelijk kom ik uit Japan. Maar je hebt ook China, Vietnam, Nepal, Thailand en nog een paar andere landen. De meeste ben ik nog niet door heen gereist.' legde Rain even uit. Hij sprak naar waarheid, wat hij er niet bij vertelde was dat Rain daar niet heen gekunnen.hand omdat hij zijn achtervolgers zo snel mogelijk had willen afschudden. 'En jij? Waar kom jij of jouw soort eigenlijk vandaan?' vroeg Rain met een nieuwsgierige vonkeling in zijn ogen. Misschien wist ze het en misschien ook niet, maar daar kwam Rain zo wel achter.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: A new place, a new home A new place, a new home Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
A new place, a new home
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Place for my head [Pterra]
» Place of the devil [Diabolic Esper]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: White Territory :: Lost City-
Ga naar: