Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Het Nieuwe Jaar Is Daar -open-

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Saxon
Aantal berichten : 5
Woonplaats : Hellevoetsluis

Character sheet
Age: 18 (mentaal 3)
Species: Shapeshifter
Partner:: -
Saxon
BerichtOnderwerp: Het Nieuwe Jaar Is Daar -open- Het Nieuwe Jaar Is Daar -open- Emptydo dec 31, 2015 10:37 pm

Saxon maakte zijn weg naar een café in de World Harbour. Hij was eerlijk gezegd toch redelijk nerveus. Dankzij Dax had hij hier zijn eerste optreden als poëet om het komende nieuwe jaar in te luiden. Hij had het helemaal voorbereid.
Snel pakte hij het papiertje met daarop zijn tekst uit zijn jaszak en las het nogmaals door. Daarna vouwde hij het weer keurig op en stopte het terug terwijl hij de Harbour doorkeek. Op zoek naar het café dat Dax had genoemd. Dax zou er ook zijn, dus dat maakte het al een stuk minder eng, wetende dat zijn vriend voor hem klaar zou staan.
Het spotte het café en liep erop af. Er was al een goede sfeer te zien toen hij de deur opende en achter zich dichttrok. Na een paar stappen keek hij weer achterom om te zien of deze deur hem ook met rust liet. Dat deed het ook.
Saxon zag Dax al zitten en snelde naar hem toe. Een vochtig doekje voor desinfectie was het eerste dat uit zijn jas verscheen om de stoel en tafel te behandelen voordat hij zenuwachtig op de stoel neerzat.
"Hoi Dax, ik ben heel nerveus, maar ik heb heel goed geoefend." zei hij. Ditmaal was zijn toon wat zachter door zijn zenuwen. Hij wilde het wel heel graag. Als dit was wat erbij hoorde als poëet, dan zei het zo en had Saxon het er echt voor over, gelovende dat het wel zou wennen.
Hij was benieuwd wanneer hij moest beginnen. Tot nog toe zat het café niet heel erg vol. Het was ook niet echt rustig meer te noemen, maar propvol zat het niet. Het kon gezien worden als een klein publiek, maar niet voor iemand met de mentale instelling van een 3-jarige.
Nogmaals vouwde hij het papiertje uit nadat hij het weer uit zijn zak had getoverd en nam het nogmaals een paar keer door. Als hij straks aan de beurt was het nieuwe jaar in te huldigen, dan moest dat wel uit zijn hoofd en niet voorgelezen vanaf een kladblaadje.
Saxon was nerveus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Het Nieuwe Jaar Is Daar -open- Het Nieuwe Jaar Is Daar -open- Emptydo dec 31, 2015 11:53 pm

Het Nieuwe Jaar Is Daar

Daar zat hij dan. In het café op nieuwjaarsavond te wachten op iemand waarvan hij deed alsof hij z'n vriend was. Alleen maar om zo een kans te hebben zijn eigen verleden uit te kunnen wissen. Tja, soms konden dingen raar lopen in het leven. Maar gelukkig had het deze keer niet alleen maar nadelen. Nee, Dax had een slim plannetje uitgevoerd. Hij zou Saxon laten optreden hier. Voor geld. En het maakte niet uit hoe slecht de beste knul het zou doen. Het volk hier had namelijk al een behoorlijke slok op. En zouden dus plat gaan om alles. En alles wat Saxon zou zeggen zou geweldig gevonden worden. Dus dat dat geld binnen zou komen zat wel goed. En het was niet zo'n klein beetje ook. Intussen kwam de jongeman het café binnengelopen. Dax was enigszins wel opgelucht dat Saxon was komen opdagen. Het had namelijk gekund dat de jongen het uiteindelijk toch te eng zou vinden en het zou ontlopen. Maar dat was dus niet het geval. Beter zo. Hij glimlachte naar zijn maatje terwijl die, zo nu en dan omkijkende naar de deur, zijn weg naar het tafeltje waaraan Dax zat vervolgde. Eenmaal de stoel en de tafel schoon ging Saxon zitten. "Hoi Dax, ik ben heel nerveus, maar ik heb heel goed geoefend."Zei de jongeman. Dax glimlachte vriendelijk. "Ik ben blij dat je er bent. Het is goed van je dat je geoefend hebt en ik weet zeker dat je het kan."Zei hij op geruststellende toon. Inmiddels was het toch echt wel tijd geworden voor hem beide om naar voren te komen. Dax stond op en wenkte zijn vriend om hem te volgen. Hij liep richting de bar en eenmaal daar zetten hij Saxon er voorzichtig bovenop. "Het is bijna tijd Saxon. Je mag het van af hier voorlezen. Maar geen zorgen, ik blijf hier staan. En als je het niet meer weet dan ben ik er voor je." Zei hij met een knipoog. Inmiddels keek de rest van het café verwachtingsvol hun richting op. Vanaf nu was het aan Saxon. Maar Dax vertrouwde er op dat het goed zou komen.


|Mood: Expectantly |Words: 357 | Company: Saxon |
DAX
♦.♦
Terug naar boven Ga naar beneden
Het Nieuwe Jaar Is Daar -open-
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» ░D░a░i░l░y░ ░R░o░u░t░i░n░e░-Open-
» Let me go! {open}
» Please help [open]
» Once In A While (open)
» Gone (open)

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: City of Peace :: World Harbour-
Ga naar: