Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

a new journey

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Gabriel
Aantal berichten : 3
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: 17
Species: Fireangel
Partner:: not yet..
Gabriel
BerichtOnderwerp: a new journey  a new journey Emptyvr dec 18, 2015 4:28 pm

Gabriel liep door het bos opzoek naar haar ketting ze wist zeker dat ze die hier ergens had laten vallen. ze was moe en haar voeten deden pijn. hoe houden mensen het vol om constant te lopen ik vlieg liever. omdat ze naar de grond keek had Gabriel de tak recht voor haar niet gezien. zo belande ze tussen de bladeren en het sneeuw, vies, koud en nat. ze krabbelde overeind, en trok haar mantel dichter om zich heen. ze liep veder en ondertussen duwde Gabriel haar lange blonde krullen uit haar gezicht. ze gaf het op tijd om terug naar huis te gaan. maar Gabriel had een probleem, ze had geen idee waar ze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: a new journey  a new journey Emptywo jan 06, 2016 2:13 pm

Een katachtige gedaante liep geruisloos tussen de bomen. Ze had nog wat vers mos nodig voor haar bed, maar dat viel moeilijk te vinden met al dat sneeuw. Gelukkig had Kitt ooit een afdakje van hout gevonden, en daar lag een voorraad mos die ze een tijdje terug -toen het nog niet sneeuwde- had aangelegd. Ze was dus op weg naar die voorraad toen ze luid gekraak hoorde. Het was erg dichtbij. Het was waarschijnlijk een dier, maar voor de zekerheid ging Kitt toch nog maar even kijken. Ze liep naar de bron van het geluid toe. Het was een meisje met lange blonde krullen, en haar kleding was een beetje vies van de half vergane bladeren onder de sneeuw. "Gaat het?" vroeg Kitt haar terwijl ze naar het onbekende meisje toe liep.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriel
Aantal berichten : 3
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: 17
Species: Fireangel
Partner:: not yet..
Gabriel
BerichtOnderwerp: Re: a new journey  a new journey Emptydo jan 07, 2016 3:22 pm

gaat het? Gabriel keek op en zag een meisje met katten oren en rood haar. ze was opgelucht dat ze iemand had weten te vinden. ze was zo blij dat ze het meisje wel een knuffel had kunnen geven, hallo! ik ben verdwaalt toen ik naar iets zocht, mijn naam is Gabriel. met een blije glimlach en een uitgestoken hand begroeten ze de roodharige neko.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: a new journey  a new journey Emptyza jan 09, 2016 10:20 am

Het blonde meisje keek op en er was opluchting van haar gezicht af te lezen. Ze was waarschijnlijk verdwaald. "hallo! ik ben verdwaalt toen ik naar iets zocht, mijn naam is Gabriel." zei ze met een blije glimlach en stak haar hand uit. Kitt glimlachte terug en schudde de hand. "Hoi, ik ben Kitt." stelde ze zich nu voor haar beurt voor. "Waar woon je?" Vroeg ze haar. Misschien kon ze helpen, maar dan moest ze wel weten waar ze heen moest.. Kitt keek naar boven. De zon stond al redelijk laag. Wat zou ze doen, een totale vreemde helpen met het vinden van de weg terug, of het mos halen en de vreemde hier laten? Nee, ze kon haar niet achterlaten. Dat zou ze hier doodvriezen. Kitt richtte haar blik weer op het meisje en wachtte geduldig op antwoord.



OOC: let je er wel op dat je 4 volle regels post? en misschien is het wat handiger om aanhalingstekens te zetten als iemand iets zegt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gabriel
Aantal berichten : 3
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: 17
Species: Fireangel
Partner:: not yet..
Gabriel
BerichtOnderwerp: Re: a new journey  a new journey Emptyma jan 11, 2016 10:16 pm

Het meisje glimlachte terug en schudde Gabriels uitgestoken hand. "hoi ik ben kitt. Stelde ze zich voor. "waar woon je?" Gabriel was verbaast dat de vreemdeling zo aardig tegen haar was. Kitt was haar kans om de weg naar huis te vinden! Toen merkte ze op dat het katten meisje haar vragend aan keek, wachtend op een antwoord, snel herstelde ze zich en beantwoorde Kitts vraag. "Ik woon in temple town, heb je enig idee hoe ik daar kan komen? ik ben berijd er voor te betalen ik heb genoeg geld!" Dankzij haar hellende gaven, en haar nood om iedereen en alles om zich heen te helpen, was ze erg succesvol als geneeskundige in de stad. En dat baantje betaalde goed, zo kon ze een mooi huis in het centrum van de stad betalen. Met grote hoopvolle blauwe ogen keek Gabriel haar redder aan. Hoppend op een gunstig antwoord van kitt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: a new journey  a new journey Emptyvr jan 22, 2016 9:57 pm

Kitt wist dat Gabriel een vreemde was, maar ze was verdwaald en koud, dus het beste was wel om haar te helpen. Plus, ze werd moe van wantrouwen. het meisje met de gouden haren aarzelde even, terwijl ze in gedachten leek te verzonken. Al snel herpakte ze zich weer en antwoordde op Kitts vraag. "Ik woon in temple town, heb je enig idee hoe ik daar kan komen? ik ben berijd er voor te betalen ik heb genoeg geld!" Kitt keek een beetje bedenkelijk. Geld.. Dat was wel handig.. "Er is hier wel een stad in de buurt ja, maar ik heb geen idee of dat 'Temple Town' is." zei ze uiteindelijk. "Maar het is best ver weg, dus ik zal je er wel heen brengen." vervolgde ze. Aan een richting zou het meisje niet genoeg hebben, in de schemering zou je snel verdwaald raken. En misschien zou ze nu meer geld krijgen. "Over hoeveel geld heb je het?" vroeg ze haar. Kitt wist niet verschrikkelijk veel over geld maar ze wist wel ongeveer wat de waarde ervan was. Met licht vonkelende ogen keek ze Gabriel weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: a new journey  a new journey Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
a new journey
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» Pokémon Journey

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: RPG Training :: RPG Training-
Ga naar: