Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

New friends to make [Seth]

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 5:16 pm

Er waaide een heerlijk fris briesje door het territroium, deze liet de bladeren van het bos heerlijk ritselen. De bladeren onder zijn poten kraakten en leken te schreeuwen onder zijn gewicht. Nee, ze leken te lachen. Jückle vond dat het op lachen klonk, ja, blaadjes die lachten dat klonk goed! Vrolijk toverde hij een glimlach op en sprong van tak naar tak in de boom, behendig met zijn vliezige gele vleugels bijsturend. Maar een ritseling in de bladeren onder hem wekte zijn interesse. En met twinkelende oogjes keek hij naar beneden. Daar liep iemand. Voorzichtig daalde hij, met behulp van zijn goeie nagels, af langs de boom en sprong op het meeveerende baderhoopje. Van vanachter de boom keek hij de nieuweling geinterreseerd aan.

kleine rpg les:
-schrijf in hij/zij vorm
-geen powerplay of godmod (dus jij mag niet zeggen wat Jückle doet, beschrijf enke jouw karakter en zijn handelingen en gevoeles of gebeurtenissen in de omgeving die niets met Jückle te maken hebben)
-langer dan 4 regels typen zodat je post niet te kort is.

Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 6:17 pm

Seth was er even tussen uit gekropen, hij had ruzie met zijn broer Jake over hun vader en oudere broer Sam. Hij schopte in de bladeren, die ritselen wegvlogen. "Waar zijn jullie?" mompelde hij zacht. Zuchtend liep hij verder. Waar zouden plots zijn? Verloren gelopen tijdens de jacht op eten? Seth schudde zijn hoofd. Zijn vader kent het bos beter dan ons allemaal, dat gebeurt niet. Toch kon hij het idee niet uit zijn hoofd halen. Plots hoorde hij een takje breken boven hem, hij spitste zijn oren en draaide zich om. "Wie is daar?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 6:33 pm

Jückle werd betrapt, hij was niet stil genoeg geweest godnammit! Maar dat nam zijn glimlach niet weg, de jonge draak keek met een glimlachje voorbij de boom, je kon nu enkel zijn hoofdje zien. "Hallo." zei hij, nog wat behoedzaam. Hij had dit wezen nog nooit eerder gezien, maar dat betekende niet dat hij hem niet moest vertrouwen. "Ik ben Jückle!" zei hij enthousiast en met een sprongetje sprong hij vanachter de boom vandaan en kwam behoedzaam dichterbij. De blaadjes ritselden zachtjes onder zijn geschubde poten en er bleef een enkel blaadje aan zijn klauw hangen. "Wie ben jij?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 6:43 pm

Seth zette een stap achteruit, niet zeker of de groene draak te vertrouwen was. Hij struikelde over een wortel van een boom en viel naar achteren, stootte zijn hoofd tegen een tak en viel op de grond. "auw, verdorie!"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 7:04 pm

De half vos, half mens stapte achteruit. Geschrokken sprong Jückle naar voren "Wacht!" maar het was te laat, het wezen viel en belande pijnlijk op een tak. "Gaat het?" Voorzichtig boog hij voorover over de jongen zijn hoofd en besnuffelde hem. Zijn warme adem dampte over het hoofd van de jongen. "Dat is een lelijke beul." Jückle had het nog eerder gezien dat iemand viel, dat was Mick geweest, zijn beste vriend.. die hij nu nog amper zach. Mickey was eens lelijk gevallen van een berg en had wel drie volle dagen in coma gelegen..
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 7:21 pm

"Het gaat wel...niets aan de hand. Ik heb erger gehad." Zei Seth, wrijvend over zijn achterhoofd. voorzichtig krabbelde hij overeind." Ik ben Seth trouwens, Seth Forest." Even keek hij om zich heen. Jake was vast naar hem opzoek. Of zijn overbezorgde zus, Fox. Ze vond het nooit leuk hem alleen het bos in te laten gaan, en al zeker niet nu hun vader en Sam al meer dan 2 weken spoorloos verdwenen waren. Hij vond het vervelend, hij was heus wel oud genoeg, hij zou niet verdwalen. Hij enige dat er kon gebeuren was dat hij over een wortel of zelfs over zijn eigen staart zou struikelen, zo onhandig dat hij was. Seth richtte zijn aandacht weer op de groene onbekende draak. "Dus uhm, Jückle toch?" Hij wachtte niet op een antwoordt. "Was je me aan het volgen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 7:29 pm

Juckle zette een stap achteruit en ging zitten, zijn vleugels spreidde hij even geeuwend uit en hij keek het vosmens nieuwsgierig aan. "Ben je dan ook van een berg gevallen?" Vroeg hij, misschien kende deze vosmens wel Mickey! Zo'n soort mensen kenden elkaar toch wel? Soort zoekt soort hé? Dit vosmens stelde zich voor als Seth, Seth forest. "Hey Seth forest!" zei hij met zijn gebruikelijke glimlach, terwijl hij hem toch nog maar een laatste bezorgde scan gaf. "Ja, Jückle is de naam. Maar je mag me Joekel noemen." Hij lachte soepeltjes "Omdat ik toch zo groot ben." Jückle was amper zo groot als een doorsnee hond zoals een labrador. "Nee hoor.." zei hij, met totaal onschuldige blik. Oké heel even toen hij Seth had opgemerkt, maar dat was niet lang!
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 7:42 pm

"hmm" Seth dacht even na en haalde dan zijn schouders op. "Oké dan!" Wat kwam hij hier dan wel doen? was hij hier toevallig ook? Zat hij ook ergens mee? of was hij iemand kwijt? Als dat zo was, had hij dat waarschijnlijk wel gezien. Want je kunt niet bepaalt om zo'n grote draak heen kijken. vooral niet als het een volwassen draak is. Deze zag er nog jong uit, niet volwassen. "Zoek je iemand jückle? of wat doe je hier zo alleen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 8:19 pm

Jückle sprong lachend overeind uit zitstand toen Seth hem geloofde, hij was aardig! Ik bedoel maar.. Dat waren niet zoveel menselijken. Zoals Hunter of dat diabolo-meisje. Hij hoorde een vogel fluiten ergens in een boom boven hem en nieuwsgierig keek hij op. Hij vloog op en keek naar het vogeltje. "Nou.. Ik mis mickey.." Hij keek naar zijn poten waarna hij weer neerkwam op de grond en keek naar Seth. "Ik heb hem al lang niet gezien, het bos steld me tot rust.."
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 8:31 pm

"Ik weet hoe het voelt...Mijn broer en vader zijn nu al een paar weken verdwenen...We hebben geen idee waar ze zijn. Ik snap niet wat er gebeurt zou kunnen zijn...Daarom ben ik hier, om na te denken, en omdat we ruzie hadden thuis..." Seth zuchtte. "Ik hoop dat er niets erg is gebeurt met hen." Seth raaptte een blaadje van de grond en begin daar aan te prutsen. "Wie is Mickey? Wat is er met hem gebeurt?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 9:05 pm

Jückle keek naar zijn poten terwijl hij het aanhoorde van zijn broer en vader. Hopelijk kwam dat goed.. "Waar zouden ze kunnen zijn? Waar waren ze het laatst? Waarover ging de ruzie?" Vroeg hij met een beetje pijn in zijn stem. Maar hij vrolijkte zichzelf wat op, hij zou Mickeywil vunden! En dan zouden ze terug beste vrienden zijn, toch? "NouMickey was mijn beste vriend.. Maar hij vond dat ik me te kinderachtig gedroeg en we hadden zo een ruzietje en u heeft hij me achtergelaten.." Ookal viel dit hem zwaar te zeggen, stond er toch een glimlach op zijn gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyvr nov 13, 2015 9:17 pm

"Die ruzie? Wel, ik wou op zoek gaan naar hen, maar Jake wil niet dat ik alleen ga, vind me te onvolwassen...Ik werd kwaad. Ik wil gewoon dat ze terug komen." Hij zuchtte en keek naar het blaadje dat hij in zijn hand had. Helemaal versnippert door het gepruts. Jückle vertelde hem over Mickey. Kinderachtig? Maar de groene draak leek zo aardig. Waarom zou je je beste vriend daarvoor achterlaten? Seth begreep het niet. Hij mag toch zichzelf zijn? of niet dan? "Dan is hij geen echte vriend." onderbrak hij Jückle. Het was niet de bedoeling om hem zo te onderbreken, het kwam zijn mond uit voor hij het wist. Hij keek de draak recht aan. "Echte vrienden accepteren je zoals je bent, en als hij je daarvoor achterlaat is hoe dat niet."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyza nov 14, 2015 5:01 pm

Jückle keek hem vreemd aan, "Maar jij moet al boven de zestien zijn!" zei hij, gebruik makend van zijn kleine wezenkennis. "Ben je dan nog niet oud genoeg?" Hij wist dat je je kleur kreeg op je vijfiende door aan een test mee te doen hier in Separa. Dan kwam het aan het licht, was je white, grey of black? En als het je niet meezat eindigde je nog altijd uiteindelijk als soulless.. Dat waren de monsters.. de verbannen wezens, hen vermoorden leverde je geld op. Maar dat kon Jückle niet schelen, hij ging niemand vermoorden of uitsluiten. Jückle was echter zeer verbaasd bij de woorden die uit Seth zijn mond stroomden. "Mickey is wel een vriend!" verdedigde hij Mickey verbouwereerd, kon Seth gelijk hebben? Hij keek Seth recht aan, met iets van smeekbede in zijn blauwe ogen.

Extra: omg meid ik keek even met tranen in mijn ogen naar Jückle, hij is niet kinderachtig.. hij is mijn beste vriend. <'3
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyza nov 14, 2015 6:10 pm

"Als hij je vriend is, waarom laat hij je dan achter omdat je volgens hem kinderachtig bent? Sorry hoor, maar dat noem ik geen echte vriend. Vrienden accepteren je zoals je bent, helpen je als je in de problemen zit, of als je met iets zit." Seth haalde even diep adem. "Sorry, het zijn mijn zaken niet natuurlijk, maar dat is wat ik erover denk."
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyza nov 14, 2015 6:32 pm

Jückle werd getroffen door de waarheid van Seths woorden. "Dat deed Mickey ook altijd.. Tot ik ouder werd." hij keek naar zijn poten "Hij heeft gelijk! Ik ben ook kinderachtig!" Hij keek opzij, en speelde kort met een blaadje die aan zijn klauw hing. Zuchtend keek hij naar de vele bladeren op de grond. "Heb jij veel broers of zussen?" vroeg hij, geinterreerd. Hij probeerde subtiel het onderwerp te verplaatsen naar iets anders omdat hij zich gekwetst voelde door Seth, Mick was wel een echte vriend..
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyza nov 14, 2015 7:55 pm

"je voelt je ongemakkelijk he?" Seth zuchtte, keek naar zijn voeten. "Het spijt me, ik had niet zo over je vriend moeten praten, dat was fout van me." Seth keek op toen Jückle hem over zijn broers en zus vroeg. "Ik heb drie broers, Felix, de oudste, is een paar maanden geleden vertrokken, omdat er wat tussen Jake en hem was gebeurt. Ik weet niet precies wat, hij wilt het me niet vertellen. Sam, hij is nu al een paar weken samen met mijn veader verdwenen...En Jake, hij was vroeger erg aardig, voordat er wat tussen hem en Felix gebeurt was. En mijn zus heet Fox, ze is best wel aardig, ze lijkt op mama" Seth glimlachtte even en keek de draak dan aan. "Heb jij broers of zussen?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptyzo nov 15, 2015 12:36 pm

Jückle haalde met een lachje zijn schouders op toen Seth hem doorhad. "Maakt niet uit, ik kan het begrijpen." Hij had het vosmens al lang vergeven, immers kende deze Mickey ook niet zoals hij hem kende. Hij was samen met Mickey opgegroeid. "Mickey was als een broer voor me. Verder nee.. altijd alleen geweest." Hij keek met een lachje naar de lucht "En op een dag zal ik weten waar Tikre en Sarah zich bevinden en dan vlieg ik met ze mee in de lucht!" zei hij vol overtuiging. "Maar hé waar kom je vandaan? Ik heb je nog niet eerder in Separa gezien?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Seth
Aantal berichten : 9
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 17
Species: Shapeshifter
Partner:: Chip Martin
Seth
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Emptydo maa 18, 2021 12:32 pm

"Wie zijn Tikre en Sarah?" Hij tilte zijn hoofd wat. "En ik kom van Starlake, niet veel mensen kennen deze plek. Waarschijnlijk omdat het moeilijk is voor buitenstaanders om over de grens te geraken door de doom die zich rond geheel Starlake bevind." vertelde hij. Starlake was jaren terug vervloekt geweest, waardoor de mensen die zich toen in stad bevonden niet meer weg konden, ze zaten vast. De doom was er nog steeds, maar mensen zaten alleszins naar meer vast in de stad zoals eerst het geval was, maar het probleem was ver van volledig opgelost. Buitenstaanders konden Starlake niet zien. "Waar kom jij vandaan? Ben jij hier opgegroeid?"
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: New friends to make [Seth] New friends to make [Seth] Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
New friends to make [Seth]
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: White Territory :: The forest of beauty-
Ga naar: