Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

Eerste minimeeting!

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Op welke data zullen wij de meeting houden?
Op 27 dec
Eerste minimeeting!  Vote_lcap8%Eerste minimeeting!  Vote_rcap
 8% [ 1 ]
Op 3 jan
Eerste minimeeting!  Vote_lcap92%Eerste minimeeting!  Vote_rcap
 92% [ 12 ]
Totaal aantal stemmen : 13
 
Enquête gesloten

AuteurBericht
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptywo okt 28, 2015 7:46 pm

Eerste minimeeting

Hey allemaal,
binnenkort zullen wij de eerste minimeeting van Separa organiseren!

Wanner?:
De data hier van zal vallen in de kerst vakantie. Maar staat nog niet vast. Er zijn twee mogelijke opties. Daar zullen wij jullie over laten stemmen.

Waar?: Hoogstwaarschijnlijk word het gehouden in dierenpark rhenen. Mocht dit veranderen dan zullen we dat meteen mede delen. We verzamelen bij de ingang van het park.

Hoe laat?:We verzamelen om kwart voor 11:45 bij de ingang van het park. En gaan om 12:00 uur naar binnen. Om 16:45 staan we weer bij de uitgang.

Vervoer:Het dierenpark bevind zich vlak bij station Rhenen. Als er mensen zijn die met de trein gaan kunnen ik en Mindo wel een tijd en plaats aan geven om op het station te wachten en elkaar daar te treffen. Dan lopen we vanuit daar naar het dierenpark toe. Als er tegen die tijd kortingsacties zijn voor trein kaartjes dan zullen we dit bij dit topic vermelden.

Prijs?:De prijs voor het trein vervoer is verschillend van af waar je Rhenen reist.
De dierentuin kaartjes zijn online goedkoper dan aan de kassa. Wij raden dan ook aan om de tickeds van te voren al op de site http://www.ouwehand.nl/Basis.aspx?Tid=110&Lid=49&Lit=TEKST&Hmi=114&Smi=145&STIJL=3&Act=2285
Kaartjes op de site kosten € 20,50 p.p.
Kaartjes aan de kassa kosten € 21,50 p.p.

Wat moet ik mee?:
Het is handig om:


  • Een flesje drinken mee te nemen.
  • Wat bolletjes/ broodjes mee te nemen ( eten in het park is namelijk duur)
  • Een paraplu en/of regenjas mee te nemen, je weet namelijk maar nooit wat het weer gaat doen.
  • Een rugzakje mee te nemen. Een die goed zit. Want anders word het te vervelend om er de hele dag mee rond te moeten zeulen. Rugzakjes zijn handig om waardevolle spullen in op te kunnen bergen.
  • Geld. Voor de zekerheid.  Niet meer dan 25 euro raad ik aan. Het handig om iniedergeval wat geld bij je te hebben.  


We raden aan waardevolle spullen thuis te laten, niet te veel geld mee te nemen en telefoons op een plaats te bewaren waar ze niet snel weggepakt kunnen worden. Neem ook niet te veel spullen mee. Een zware rugzak is geen slim plan.
We stellen ons zelf niet aansprakelijk voor tijdens de meeting zoekgeraakte of gesloten eigendommen.

Huisregels:
~We respecteren elkaar en blijven aardig tegen elkaar.
~ We luisteren naar de Admins en Mods.
~We komen niet zomaar aan andermans spullen.
~We blijven bij elkaar.
~Je neemt geen alcohol of drugs mee, zelfs al ben je boven de 18!
We hopen dat iedereen hier zich aan zal houden en zijn bijdragen levert aan een gezellige meeting zonder problemen.

Veiligheid: We kunnen het ons goed voorstellen dat zo'n eerste meeting vragen oproept bij ouders. We vinden het echter geen probleem als ouders bij de meeting blijven om te kijken of het wel pluis is. Ouders mogen zelf kiezen of ze er een klein tijdje bij blijven of de gehele meeting. Ook als ouders vragen over de meeting mogen ze die gerust stellen. Ook een skype call om te laten zien dat wij echt bestaan van te voren mag. Ik zelf (Dax) vind het goed als ouders er over met mijn ouders willen spreken voor de zekerheid. Opties en vragen kunnen jullie in de commends plaatsen.

Ik wil mee!:Als je het na het lezen van dit alles leuk lijkt om naar de meeting te gaan dan kun je het volgende lijstje invullen en hier onder posten. Vragen stellen mag altijd ^-^


Code:

Naam:
Bekenste Account:
Leeftijd:
Ik kan: zeker/ misschien
Ik neem iemand met mij mee: ja,..../ nee.



Gaan zeker (6)
-(Mindo) Elena/Kip
-(Dax) Dorian
-(Lenessia)Meike
-(Eris)Aimée
-(Callem)Xxx_mara360noscopethug420_xxX
-(Lyall) Boet

Gaan misschien(4)
-(Callie)Marieke{alleen op 3 jan} {neemt moeder mee}
-(Kitt)Anne
-(Jückle)Laura
-(Baleno)Juno [pond]






We hopen jullie daar te zien!

Groeten,

het team.
 
NIEUWS
♦.♦


Laatst aangepast door Dax op wo okt 28, 2015 10:09 pm; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Hunter
Ex Teamlid
Aantal berichten : 357
Woonplaats : Viking land

Character sheet
Age: 23
Species: Shapeshifter ( Fire Lion)
Partner:: There is just one person that destoys the walls around my heart, and will be able to steal it
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptywo okt 28, 2015 8:06 pm

Zou de tijd verzet kunnen worden naar 11:00 uur? Dit ivm met de mensen die ver moeten reizen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Baleno
Aantal berichten : 33
Woonplaats : Gallifrey

Character sheet
Age: Old
Species: Unicorn
Partner:: I have nun
Baleno
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptywo okt 28, 2015 8:18 pm

Hunter schreef:
Zou de tijd verzet kunnen worden naar 11:00 uur? Dit ivm met de mensen die ver moeten reizen.

Hier ben ik t ook wel mee eens ^^"
Terug naar boven Ga naar beneden
Diabolic Esper
Soulless
Aantal berichten : 642

Character sheet
Age: 24 years
Species: Time Tracer Demon
Partner:: I can see every tear you've cried. I can see all the fears you face. I’ll be right here now and heal the brokenness within. Let me love you 'till the world ends.~Dax ღ
Diabolic Esper
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptywo okt 28, 2015 9:21 pm

Ugh.. Kerstvakantie is zooooo vol gepland QAQ
Ik wil het niet missen qq
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptywo okt 28, 2015 10:10 pm

Tijd is aangepast ^^7
Is dat te laat of gaat het zo?
Terug naar boven Ga naar beneden
Baleno
Aantal berichten : 33
Woonplaats : Gallifrey

Character sheet
Age: Old
Species: Unicorn
Partner:: I have nun
Baleno
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptywo okt 28, 2015 10:10 pm

jaa! beter!
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyza okt 31, 2015 8:09 am

Ik wil super graag proberen te gaan :3 als mn ma het toestaat..verwacht me dan maar xD
Terug naar boven Ga naar beneden
Lenessia
Aantal berichten : 46
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: just a few months
Species: giant fruit bat (like, realy gigantic)
Partner:: nope
Lenessia
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyza okt 31, 2015 8:38 am

Naam: Meike^^
Bekenste Account: Lenessia
Leeftijd: 13.. dacht ik?
Ik kan: misschien, maar mijn ouders vinden ditsoort dingen leuk, dus waarschijnlijk wel
Ik neem iemand met mij mee: denk het niet, tenzij ik iemand in de trein tegenkom^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Callie
Ex Teamlid
Aantal berichten : 135
Woonplaats : Dit forum is mijn thuis~

Character sheet
Age: 21 years
Species: Half-elf
Partner:: Gimme that can't sleep love~
Callie
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyza okt 31, 2015 10:50 am

Naam: Marieke
Bekenste Account: Callie
Leeftijd: 17
Ik kan: zeker, zo lang het op 3 januari is
Ik neem iemand met mij mee: Als het me lukt om Johnno mee te slepen :'D ((En mijn moeder komt ook mee))


Laatst aangepast door Callie op di nov 03, 2015 1:51 pm; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyza okt 31, 2015 1:05 pm

Naam: Boet/Lyall
Bekenste Account: Lyall
Leeftijd:15
Ik kan: zeker. 27 dec of 3 jannuari maakt niet uit.
Ik neem iemand met mij mee: nee. of ik moet toevallig iemand tegenkomen in de trein naar rhenen. als mensen de weg niet weten vanaf dat station wil ik daar best wel wachten en met die mensen meelopen naar het dierenpark ^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Kitt
Aantal berichten : 303
Woonplaats : ..

Character sheet
Age: 15
Species: Neko
Partner:: How beautiful true love may be, its always less than true friendship
Kitt
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyzo nov 01, 2015 9:33 am

Naam: Anne
Bekenste account: Kitt
Leeftijd: 12
Ik kan: misschien, als mijn moeder het goed vind. de beide datums maken niet uit.
Ik neem iemand met mij mee: Mijn ouders willen misschien eerst even kijken of ze het vertrouwen, maar verder niet echt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyzo nov 01, 2015 10:35 am

Naam: Laura
Bekendste accunt: Jückle
Leeftijd: 15 jaartjes
Ik kan: ik denk het wel, maar ik moet nog thuis vragen. Ik denk dat beide datums kunnen
Ik neem iemand met me mee: mijn mam en zusje gaan zelf dan ook rondlopen in het park, maar niet bij ons hoor. Gewoon om me af en toe eens smsje te sturen of het goed gaat en te kijken ofdat jullie te vertrouwen zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Callem
Ex Teamlid
Aantal berichten : 110
Woonplaats : In een Gelders dorpje

Character sheet
Age: 17 years
Species: Witch
Partner:: Love is the most dangerous type of magic, I don't want to get involved with it
Callem
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyzo nov 01, 2015 9:06 pm

Naam: Xxx_mara360noscopethug420_xxX
Bekenste Account: Callem
Leeftijd: 15
Ik kan: zeker
Ik neem iemand met mij mee: Als ik met de auto ga, dan gaan die mensen die mij brengen wss hun eigen weg. Als ik met de trein ga, dan niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyzo nov 01, 2015 9:35 pm

Heb iedereen erbij gezet! c:
Vergeet niet te stemmen, want we zullen binnenkort wel de echte datum gaan kiezen!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Eris
Aantal berichten : 58

Character sheet
Age: 45 Years
Species: Draconequus
Partner:: My partner will be my enemy,
Eris
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptydi nov 03, 2015 10:24 am

Naam: Aimée (Aimwolf/Aimweij)
Bekenste Account: Eris
Leeftijd: 16
Ik kan: zeker
Ik neem iemand met mij mee: ja, waarschijnlijk mijn vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptydi nov 03, 2015 10:28 am

Ik kan en mag gaan! :3 in hoeverre is het een cosplay meeting? (Dus zoals je account gaan) want in de skypegroep zeiden een paar dat ze gecosplayed gingen ;3
Terug naar boven Ga naar beneden
Mindo
Admin || Black One
Aantal berichten : 492
Woonplaats : Haarlem

Character sheet
Age: 18 years I've survived
Species: Shapeshifter
Partner:: ?
Mindo
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptydi nov 03, 2015 9:21 pm

Heb jullie op zeker gezet! c:

Het is officieel geen cosplay meeting, maar je bent volledig vrij om je karakter te cosplayen! Daar ben je gewoon vrij in. Als je cosplayed, is dat helemaal prima en leuk! Maar het is niet verplicht, natuurlijk!
Terug naar boven Ga naar beneden
https://separa.actieforum.com
Callie
Ex Teamlid
Aantal berichten : 135
Woonplaats : Dit forum is mijn thuis~

Character sheet
Age: 21 years
Species: Half-elf
Partner:: Gimme that can't sleep love~
Callie
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptydi nov 03, 2015 11:24 pm

Callie schreef:
Naam: Marieke
Bekenste Account: Callie
Leeftijd: 17
Ik kan: zeker, zo lang het op 3 januari is
Ik neem iemand met mij mee: Als het me lukt om Johnno mee te slepen :'D ((En mijn moeder komt ook mee))
Het is me niet gelukt Johnno over te halen, so... Ik zal hem waarschijnlijk niet meeslepen naar de meeting...
Terug naar boven Ga naar beneden
Baleno
Aantal berichten : 33
Woonplaats : Gallifrey

Character sheet
Age: Old
Species: Unicorn
Partner:: I have nun
Baleno
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptydo nov 05, 2015 6:23 pm

Naam:Juno [pond]
Bekenste Account: Baleno
Leeftijd:13
Ik kan: zeker/ misschien
Ik neem iemand met mij mee: Ligt eraan als mijn moeder wantrouwig is
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria
Aantal berichten : 58
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: Will tomorrow ever come? Will I make it through the night? Will there ever be a place for the broken in the light?
Species: Elf, and I'm the Dark One
Partner:: Maybe it's a dream; maybe nothing else is real, But it wouldn't mean a thing if I told you how I feel
Victoria
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptydo nov 05, 2015 8:28 pm

GUESS WHO?! ik mag!! (moet/mag je je char cosplayen trouwens?(of ook iemand anders?)) als iemand met de trein over station zwolle komt, misschien kunnen we dan iets samen plannen^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Jückle
Aantal berichten : 125
Woonplaats : België, Antwerpen

Character sheet
Age: 9 years
Species: Dragon
Partner:: i give you my most beautiful Diamond, my heart.
Jückle
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyvr nov 06, 2015 6:50 pm

ik heb een drakenhoofd gemaakt voor op mijn schouder vast te pinnen en ga denk ik nog horens maken en kom groen schubben gesminkt deels i think :3 dus ik kom een beetje gecosplayed. (ik kom met de auto)
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria
Aantal berichten : 58
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: Will tomorrow ever come? Will I make it through the night? Will there ever be a place for the broken in the light?
Species: Elf, and I'm the Dark One
Partner:: Maybe it's a dream; maybe nothing else is real, But it wouldn't mean a thing if I told you how I feel
Victoria
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyvr nov 06, 2015 7:33 pm

mag ik ook de Doctor cosplayen? (zo niet doe ik het waarschijnlijk toch :p)
Terug naar boven Ga naar beneden
Dax
Grey One
Aantal berichten : 614
Woonplaats : Oosterblokker

Character sheet
Age: 18 Years
Species: Shapeshifter: Panpas vos
Partner:: I don't remember..
Dax
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyvr nov 06, 2015 7:38 pm

^Van mij mag je c:
Terug naar boven Ga naar beneden
Victoria
Aantal berichten : 58
Woonplaats : Gallifrey, in the consterlation of Kasterborus

Character sheet
Age: Will tomorrow ever come? Will I make it through the night? Will there ever be a place for the broken in the light?
Species: Elf, and I'm the Dark One
Partner:: Maybe it's a dream; maybe nothing else is real, But it wouldn't mean a thing if I told you how I feel
Victoria
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyvr nov 06, 2015 8:09 pm

yes xD dat neem ik aan als een ja, nu even een fez zoeken^^
Terug naar boven Ga naar beneden
Saoirse
Aantal berichten : 32
Woonplaats : Epe

Character sheet
Age: 6 years
Species: Selkie
Partner:: The sea
Saoirse
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Emptyvr nov 06, 2015 10:12 pm

Dan ga ik als amy >3
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: Eerste minimeeting! Eerste minimeeting!  Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
Eerste minimeeting!
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 2Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: Newspaper :: Meetings-
Ga naar: