Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team

Hallo en welkom op Separa!
Als je hier nieuw bent, raden we je aan even de regels en de informatie door te nemen,
ben je hier al bekend, dan welkom terug! Smile

-Het team




 
IndexPortalZoekenLaatste afbeeldingenRegistrerenInloggen

Deel

You can't call Grey a color (Lyall)

Vorige onderwerp Volgende onderwerp Ga naar beneden
AuteurBericht
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptydi okt 27, 2015 10:05 pm

Ciara keek haar ogen uit terwijl ze langs de marktjes liep. Overal zag je heerlijk eten liggen. Alleen had ze geen geld bij zich. Niet dat het uitmaakte. Ze ging toch niks kopen. Toch liep ze elk kraampje af om te kijken wat voor lekkers er allemaal was. Nadat ze de kraampjes allemaal was afgelopen liep ze naar een pleintje waar zich inmiddels een heleboel mensen hadden verzameld. Allemaal mensen die door elkaar stonden. Zowel White Ones als Black Ones en zelf Grey Ones. Hier maakte het niet uit. Er hing zo een vredige sfeer en eigenlijk voelde dat wel fijn. Ciara besloot wat dichterbij te komen en ging bij de andere mensen staan. De mensen hadden zich verzameld om andere mensen die een muziekstukje aan het spelen had. De instrumenten klonken mooi door elkaar heen en met een neutraal gezicht keek ze toe. Ondertussen had ze niet door hoe mensen zich naast en achter haar gingen verzamelen.

beetje slappe post dus hoop dat je er iets mee kan @boet
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 4:23 pm

Lyall zat zich te verwonderen hoe het toch kon dat dit plein altijd zo verschrikkelijk druk is toen hij opeens ergens een bandje hoorde. ‘he das leuk zei hij zacht voor zichzelf.’ Er gebeurde toch nooit wat anders dan geschreeuw over aanbie3dingen op dit plein dus alle afleiding was welkom. Zijn dag kon niet beter want toevallig had hij nog genoeg eten om die avond heerlijk luxe te kunnen eten. Hij kwam dichterbij het bandje toen ontdekte met zijn wolvenogen dat hij tussen eigenlijk alleen maar black en white kleurige soul color personen stond. ‘great, alleen maar mensen die me niet mogen.’ Dacht Lyall met een grimas op z’n gezicht. Toen gebeurde er iets onverwachts. Een pijn die hij al een tijdje niet meer had gevoeld, niet meer sinds hij Dax weer voor het eerst had gezien. Iemand trapte op zijn staart! Lyall probeerde een krijs in te houden maar er kwam toch nog een soort zielig wolven grommetje uit zijn keel. Hij keek geschrokken in de richting waar de trap op zijn staart had plaatsgevonden. Hij zag daar een meisje staan dat ik ietwat verbaast zijn kant opkeek. Lyall keek nu eerder geërgerd dan echt boos toen hij zag wie op zijn staart had gestaan. Dat hij had gekermd omdat zon klein persoontje op zijn staart had gestaan, in plaats van de grote bruut die hij had verwacht. ‘kijk uit je doppen.’ Zei Lyall zachtjes haar richting op. Het zou kunnen dat ze het niet had gehoord omdat de menigte los ging op de muziek maar misschien had ze het toch gehoord. Een black soul color, peinsde Lyall. Nouja whatever.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 4:34 pm

Geschrokken keek ze op toen ze naast zich een zielig grommetje hoorde. Ze keek naar waar het geluid vandaan kwam, waar een jongens stond. 'Kijk uit je doppen,' hoorde ze de jongen zachtjes mompelen, wat duidelijk tegen haar was. Ciara snoof lichtjes. Wat had ze fout gedaan. 'Wat zei je?' vroeg ze fel terwijl ze de jongen recht aankeek. Ze doet helemaal niks fout en al gelijk moet ze opletten op haar lompe gedrag. Ze stond hier toch echt gewoon stil om te luisteren naar deze muziek. Tot deze zak achter haar stond. 'Ik sta hier gewoon hoor.' vervolgde ze terwijl ze met een kille blik keek met wie ze te maken had. Eigenlijk was hij een stuk groter dan dat zei was en hij zag er ook sterker uit. Maar dit maakte Ciara niks uit. Ze zou niet zomaar beledigd worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 5:21 pm

''wat zei je?'' vroeg het meisje ook nog eens brutaal. 'ik sta hier gewoon hoor.' vervolgde ze driftig. Lyall was van plan meteen door te lopen maar dit kon hij gewoon niet hebben. als mensen wat fout deden en vervolgens deden of er niks aan de hand was. 'nooit geleerd niet te liegen over je fouten.' vroeg Lyall schamper zijn schouders ophalend. hij draaide zich weer naar het meisje. Nouja, Lyall had totaal geen zin in ruzie met random onbelangrijke mensen. hij schudde zijn staart even op een neer om te checken of die nog 100% werkte ne zei daarna compleet uit het niets. nouja laat maar, of je het was of niet. het maakt niet uit. ik schrok alleen maar. daarna vervolgde hij met zijn bekende grimme lachje: 'wat vind jij van dit bandje?' dang dacht hij. lachen deed echt pijn sinds zijn groote litteken over zijn gezicht. nouja alles beter dan helemaal dood, dacht hij dan maar. hij maakte met zijn armen een vredesmakend gebaar zodat het meisje tegenover hem hopenlijk niet meer al te boos zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 5:29 pm

'nooit geleerd niet te liegen over je fouten.' vroeg de jongen toen. Ciara keek hem niet begrijpend aan. Waarom dacht hij nou dat ze iets fout had gedaan. 'Ik lieg niet. Heb jij nooit geleerd om mensen niet zomaar te beledigen?' vroeg ze brutaal terug. Bijna was hij ook nog weggelopen. Nou lekker zeg. Toen draaide hij zich weer om. Je zag aan hem dat hij hier geen zin had, maar Ciara zou haar gelijk krijgen. 'wat vind jij van dit bandje?' vroeg hij toen, overgaand op een totaal ander onderwerp. Hij lachte er een beetje bij, al leek dit meer zeer te doen. 'Wel oké, totdat ik ineens gepiep in mijn oren hoorde,' doelend op het gejank van hem. Ciara richtte haar ogen weer op de band die rustig doorspeelde. Tenslotte lette toch niemand op op haar en de jongen. Gelukkig maar want ze wilde geen pottenkijkers.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 6:51 pm

''ik lieg niet, heb je nooit geleerd om me....'' blablabla dacht Lyall. hij luisterde al niet eens meer want ze zou toch alleen maar stekelige opmerkingen maken. toen hij geen irritant gekwetter meer hoorde vroeg hij wat ze van het bandje vond. ''wel oké, tot ik ineens gepiep in mijn oren hoorde.'' moet jij nodig zeggen dacht Lyall terwijl hij probeerde die piepstem van haar te vergeten. 'kijk. kunnen we even opnieuw beginnen? sorry voor het vals beschuldigen Enzo, ik kon ook niet echt weten wie er op mn sta....' hij werd overstemt door een gast met een gigantische trompet en het maakte hem duizelig hoeveel lawaai eruit kwam. 'anyway' wou Lyall vervolgen terwijl hij even zn oren checkte of die niet uit elkaar gebarsten waren van het schelle geluid. 'wat doe jij hier op de markt?' vroeg Lyall tenslotte maar omdat er niet echt wat anders gezegd kon worden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 7:04 pm

'kijk. kunnen we even opnieuw beginnen? sorry voor het vals beschuldigen Enzo, ik kon ook niet echt weten wie er op mn sta.... probeerde de jongen net te zeggen toen hij overstemt werd door een trompet. Zodra de man met de trompet zijn uithaal eenmaal had gedaan, bleef er een piep achter in Ciara's oren. Wat was dat naar zeg. Vervolgens sprak de jongen weer verder en vroeg aan haar wat ze hier op de markt deed. 'Ehm, eten bekijken en er daarna achter komen dat ik geen geld op zak heb.' zei ze terwijl ze kort haar schouders ophaalde. 'En wat doe jij hier?' kaatste ze de vraag terug. Vervolgens vroeg ze zich af hoe de jongen eigenlijk heten. Waarom zou ze het hem niet meteen vragen? 'Wat is je naam eigenlijk?' vroeg ze dan ook vlak na haar eerste vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 7:13 pm

op zijn vraag andwoorde het meisje voor hem: ''ehm, eten bekijken en er daarna achter komen dat ik geen geld op zak heb.'' zei ze al schouder ophalend. ''en jij?'' die vraag viel te verwachten dus had hij al een andwoord klaar. 'ik zat es te kijken of er nog wat vermaak hier was voordat ik eten zou gaan inslaan.' meteen daarop volgde nog een vraag. namelijk wat zijn naam was. op die vraag gaf hij minder graag andwoord. van mensen die hij wat beter kende durfde hij wel zijn naam toe te vertrouwen. maar dit meisje was van black en hij vertrouwde haar nog niet helemaal, dus nam hij voor nu maar even een schuilnaam. 'Diwolf is de naam.' andwoorde de lange jongen vol zelfvertrouwen. 'mag ik dan ook meteen jouw naam weten?' vroeg hij om het niet raar te laten klinken dat hij alleen zijn 'naam' zei.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo okt 28, 2015 7:29 pm

'ik zat es te kijken of er nog wat vermaak hier was voordat ik eten zou gaan inslaan.' beantwoordde hij haar vraag. Ze knikte alleen even, alsof ze het antwoord goedkeurde. Vervolgens vroeg ze naar zijn naam. 'Diwolf is de naam.' antwoordde hij op haar tweede vraag. Ciara herhaalde de naam nog een paar keer in haar hoofd zodat ze deze beter opsloeg. 'mag ik dan ook meteen jouw naam weten?' Natuurlijk kon ze verwachten dat hij haar naam ook wilde weten. 'Hmm, daar moet ik heel even over na denken hoor,' zei ze op een ietwat plagerig toontje. Natuurlijk zou ze haar naam gewoon geven. Hij kon het niet tegen haar gebruiken of zo. Alleen was het gewoon leuk om te doen alsof ze haar naam niet ging geven. Heel even bleef ze nog stil terwijl ze deed alsof ze nadacht. 'Vooruit dan maar, de naam is Ciara.' antwoordde ze uiteindelijk.
Even onderzocht ze Diwolf, iets wat ze nog niet gedaan had. Hij had zijn oren nog op zijn kop zitten en zijn staart zat er ook nog. 'Ben jij een Grey One?' vroeg ze toen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyza okt 31, 2015 12:17 am

Zijn obvious vraag werd beantwoord op een nog obviouser antwoord. '’Hmm, daar moet ik heel even over na denken hoor,'’ zij ze dan ook. Tsja denk maar hard dan heh? Dacht Lyall in zichzelf. Hij was nog wel slim genoeg om te weten als hij dat zei ze weer zou exploderen. ‘'Vooruit dan maar, de naam is Ciara.'’ Vervolgde ze. ‘Ciara.’ Herhaalde Lyall voor zichzelf. Hij vond dit meisje kennelijk genaamd Ciara wel interessant. Even keek Ciara hem heel raar aan door hem af te speuren van top tot teen. Ze bleek tot een conclusie gekomen te zijn toen ze heel zeker vroeg: ‘'Ben jij een Grey One?'’ ‘tsja, zo noemen ze misvormde shifters tegenwoordig heh.’ Antwoorde hij luchtig met een klein lachje er doorheen. ‘en jij bent zo zwart als de nachtlucht.’ Merkte hij droog op. Laat haar maar even zich afvragen hoe ik dat weet. Dacht hij grinnikend. ‘zeg zal ik je anders wat geld geven zodat je toch je eten kan inslaan enzo?’ Lyall had heel opeens een aardige bui en vond het zo zielig om haar nu weer helemaal naar huis te laten lopen om geld te halen. ‘of anders iets drinken in een dichtbijzijnd cafe ofzo.’ Het leek hem wel gezellig. Hij had toch de rest van de dag niks te doen dus waarom niet proberen zijn contactenlijst wat te vergroten door deze ciara wat beter te leren kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyza okt 31, 2015 11:55 am

‘tsja, zo noemen ze misvormde shifters tegenwoordig heh.’ beantwoordde Diwolf haar vraag luchtig. Ciara haalde kort haar schouders op als een soort antwoord of instemming. ‘en jij bent zo zwart als de nachtlucht.’ vervolgde hij toen. Ciara keek hem aan terwijl ze haar wenkbrouw iets optrok en hem argwanend aankeek. 'Is mijn karakter zo slecht dan?' vroeg ze hem. Hoe kon hij weten dat ze zwart was? Ze had ook een Grey-One kunnen zijn, want die konden ook best bot zijn. Het kon niet alleen door haar gedrag en houding zijn dat hij wist dat ze een Black-One was. ‘zeg zal ik je anders wat geld geven zodat je toch je eten kan inslaan enzo? vroeg Diwolf plots. Nee, ze zou het niet aannemen. Ze zou nooit of te nimmer geld aannemen van een Grey-One, of White-One. Daar was ze gewoonweg te trots voor. Ze kon zelf haar eten wel verzamelen. Ze was van Black. Dan wist je toch dat ze gewoon voedsel of geld stal van anderen? ‘of anders iets drinken in een dichtbijzijnd cafe ofzo.’ stelde hij vervolgens voor. Hmm, dat was een ander aanbod. Heel even dacht Ciara na of ze dit aanbod zou afslaan of ermee ging instemmen. 'Iets te drinken lijkt me wel een goed idee.' antwoordde ze vervolgens na een korte stilte. Iets drinken kon geen kwaad. Ze nam aan dat Diwolf zou betalen en zelf kon ze er alleen maar van profiteren. Het was niet erg om wat te drinken met een Grey-One als je op een plek als deze was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyza okt 31, 2015 12:54 pm

‘ 'Is mijn karakter zo slecht dan?'’ vroeg het meisje aan hem. Zijn antwoord daarop luidde: ‘nah je karakter misschien niet maar je soul color wel. Zijn eerste aanbod werd hard afgeslagen maar het aanbod om ergens wat te drinken in een bar ofzo vond ze wel goed. Ze antwoorde daarom ook met: ‘’Iets te drinken lijkt me wel een goed idee.’’ ‘mooi. How about in die bar daar?’ hij wees naar een bar 10 meter van hun af dat niet overvol zat en er ook betaalbaar uitzag. Als ze er maar niet meer achter zou zoeken. Dacht hij weer een beetje grimmig. Opeens begon de wereld een beetje te draaien en pas een volle seconde later hoorde hij alleen nog maar een piep in zijn oren. Hij keek verbaast rond terwijl alles wazig werd en na nog een paar seconden merkte hij wat er gebeurde. En gek was met een trompet vlak voor hem gaan staan om daarna met alle kracht uit diens longen erop te blazen. Even overviel Lyall een razernij. Kon die asshole niet even uitkijken waar hij ging blazen. Lyall’s intuitie nam het van hem over en hij sloeg met al zijn kracht de trompet uit de arme stakker zijn armen. Maar daar was het nog niet klaar mee. Hij kreeg weer de rode gloed in zijn ogen en er verscheen een rode waas voor zijn ogen. Ik moet stoppen voordat ik aandacht trek. Dacht Lyall ergens verweg in zijn gedachtes, maar wat er echt gebeurde was dat hij de persoon optilde en een paar meter verderop neersmeet. Vervolgens pakte hij de trompet boog die helemaal om en gooide het hoopje koper afval naar diens hoofd. Zo. Ergens kalmeerde hij weer en hij merkte hoeveel aandacht hij had getrokken. Overal om hem heen was het stil gevallen en iedereen keek hem aan. Lyall trok zijn kraag omhoog en liep richting de bar. Na 2 meter in die richting te zijn gelopen keek hij achterom en zei rustig tegen het meisje dat nu vast wel wat geschrokken was: ‘kom.’ Daarna liep hij weer verder naar de bar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyza okt 31, 2015 4:28 pm

‘nah je karakter misschien niet maar je soul color wel.' beantwoordde Diwolf haar vraag. Ietwat verbaasd keek ze hem aan. Ze snapte het nog niet maar liet het maar zo. Tenslotte kon ze nu wel een drankje van hem krijgen en misschien dat ze het dan uit hem kon krijgen. Diwolf wees een bar aan en ze knikte dat die bar goed was. Het maakte Ciara allemaal niet veel uit. Plons klonk er een hard geluid en ze schrok zich een ongeluk. Als ze een hysterisch meisje was geweest was ze nu een gat in de lucht gesprongen en keihard gaan gillen. Maar nee, zo was ze niet. In plaats daarvan deed ze een paar passen achteruit en kreeg toen door dat er een gozer op zijn trompet stond te blazen, vol in hun horen. Idioot, dacht ze grimmig. Diwolf had het ook door, maar zijn reactie was een tikkeltje anders dan die van haar. Kwaad dat hij was stormde hij op de man af. Hij sloeg de trompet uit zijn handen en tilde de man op alsof het niks was om hem vervolgens neer te smijten. Met nog meer verbazing keek ze naar de jongen die haar net nog zo vriendelijk had aangeboden om ergens wat te drinken. Ondertussen ging hij gewoon verder met het ombuigen van de trompet en die naar de man zijn hoofd te smijten. En toen was er alleen nog maar stilte. Verwonderd keek Ciara naar Diwolf. Dit had ze nou totaal niet zien aankomen. Het hele plein was stil en keek zijn kant op. Een grijnsje vormde zich op haar gezicht. Ja, ze mocht hem nu wel.
Alsof er niks aan de hand was trok hij zijn kraag ietsje op en liep richting de bar terwijl hij haar meeseinde mee te komen. Braafjes volgde ze hem terwijl ze nog een blik wierp op de arme man en zijn kapotte trompet. Lekker voor hem.
Ze liep achter Diwolf aan en plantte zichzelf vervolgens op een barkrukje om al snel weer de jongen aan te kunnen kijken. 'Dat had ik nou niet verwacht,' sprak ze terwijl ze hem aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyza okt 31, 2015 5:36 pm

Lyall was de deur van de bar doorgegaan terwijl hij nog steeds tientallen ogen op zijn rug gericht voelde. Net toen hij wou gaan zitte snelde Ciara hem voorbij en ging op de kruk zitten waar hij van origine op wou gaan zitten. Hij haalde zijn schouders op en ging op de kruk ernaast zitten. Ze grijnsde hem aan en zei: ‘’dat had ik nou niet verwacht.’’ Die opmerking negerend vroeg hij meteen: ‘wat voor drinken wil je hebben?’ vreemd, normaal was hij nooit zo bot. Dacht hij van binnen. Toen de barman naar hun toekwam zei Lyall meteen doe mij maar een Mede zonder extras. Normaal was hij geen fan van de alcoholistische honingdrank maar hij had er nu gewoon behoefte aan. Beside hij voelde zich toch al vreemd dus waarom dan niet ook wat vreemds drinken. De barman knikte is en keek toen Ciara belangstellend aan. De barman vroeg: ‘’en jij meissie? Wat trakteert deze aardige jongeman jouw vandaag. Lyall kon het niet laten om de opmerking: ‘tis niet dat dit vaker gaat gebeuren.’ Te maken. Lyall stop. Zei hij tegen zichzelf. Maar zijn wolvenkant wou niet stoppen. Ergens voelde hij zich nog steeds vol adrenaline gepompt worden. Ach het gaat over een paar minuten wel weer weg. Dacht hij uiteindelijk maar
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptydi nov 03, 2015 5:06 pm

Diwolf negeerde haar opmerking compleet, maar Ciara ging er niet verder op in. Hij was waarschijnlijk gewoon even zijn zelfbeheersing verloren. Dat was heel normaal. ‘wat voor drinken wil je hebben?’ vroeg hij ietwat bot. Voordat Ciara antwoordt kon geven kwam er al een barman aangelopen en ze wachtte haar beurt af. De barman knikte even naar Diwolf om zich vervolgens op haar te richten. ‘’en jij meissie? Wat trakteert deze aardige jongeman jouw vandaag?'' vroeg hij toen. ‘tis niet dat dit vaker gaat gebeuren.’ Hoorde ze Diwolf naast zich zeggen. 'Voor mij ook een mede, alstublieft.' vroeg ze beleefd en ze schonk de man een glimlach. Ze kreeg een brede grijns terug en vervolgens liep hij weg. Ze wilde de drank wel eens proberen eigenlijk want ze had het nog nooit gedronken. Als zie iets van alcohol dronk dan was het een wijntje geweest. 'Heb jij wel eens een Mede gedronken?' vroeg ze toen aan Diwolf. Misschien had hij de drank wel al eerder gedronken en hoopte ze maar dat hij het haar kon aanraden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo nov 04, 2015 1:49 pm

nog voordat Ciara antwoord kon geven kwam de barman al aangelopen die het aan de leegte van zijn bar te zien, toch niet zo druk had. ze namen allebei Mede. ''heb jij wel eens mede gedronken?'' vroeg ze na een tijdje aan hem. 'ja.' was daarop zijn antwoord. als ze meer had verwacht jammer dan. daar kwam de man alweer aan met hun pullen Mede. Lyall wilde eerst een slok nemen maar de barman bleef wachten totdat hij genoeg muntjes in de hand van de aanhalerige man had gelegd. 'best.' gromde Lyall zachtjes en hij gooide wat muntjes in de ander zijn hand. Lyall pakte de pul op en hij voelde de warmte van de Mede door het hout heen. zonder verder nadenken nam hij een slok en werd hij even licht in zijn hoofd en zag hij voor een seconde niks behalve wit licht. voordat hij besefte wat er gebeurde morste hij een deel van zijn mede over de bar heen en voelde hij zich suddenly weer normaal. van de eerst nog zo humeurige Lyall was niks meer over en daar was gewoon weer de stille naiive jongen die hij altijd was. 'wow.' mompelde hij. 'dat voelde raar.' hij was nog nooit op zon manier weer van persoonlijkheid gewisseld en hij moest even bekomen van de impact die het op hem had gemaakt. hij pakte een bardoek die iets links van hem over de bar lag en maakte daarmee het deel van de bar schoon wat hij vies had gemaakt met de Mede. vervolgens vroeg hij aan Ciara wat ze van de Mede vond. puur om even de aandacht af te leiden van hem en weer een conversatie op te starten want de laatste minuten verliepen niet zo soepel door zijn zogezegte wolven-side.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo nov 04, 2015 5:05 pm

Ciara haar harde karakter werd al wat zachter, totdat ze Diwolf een vraag had gesteld. Deze werd alleen kortaf geantwoord met een ja, en haar harde kant was alweer terug. De barman kwam al snel met de Mede aanlopen en Ciara nam de pul aan. Ze klemde haar handen er stevig omheen om de warmte over te brengen naar haar handen. De barman wachtte tot hij zijn muntjes had gekregen en met een grom gaf de jongen deze aan de man. Ciara had al een slok genomen van haar Mede toen Diwolf ineens wat van de drank over de bar heen morste. Met een opgetrokken wenkbrauw keek Ciara hem aan. Hoe kwam dat ineens? Hij had niet de pul omgestoten dus hoe heeft hij dat nou weer voor elkaar gekregen. Ze hoorde hem zachtjes ene wow mompelen om er vervolgens achteraan te mompelen dat dat raar was. Met een vage blik keek ze de jongen aan. Wat bedoelde hij allemaal? Echter leek hij niet op haar te reageren en pakte een doekje om de bar schoon te maken. Toen alles weer schoon was vroeg hij wat ze van de Mede vond. Na een korte stilte antwoordde ze pas terwijl ze hem nog steeds raar aankeek. 'Lekker.' antwoordde ze kort voor ze weer een slokje nam. De warme honingdrank was erg lekker. Lekkerder dan verwacht. Maar ze had honing altijd al heerlijk gevonden en dus was Mede echt geweldig. Natuurlijk ging ze dat niet enthousiast aan Diwolf vertellen. Nee, kort antwoord geven was voor hem blijkbaar voldoende. 'Alles goed verder?' vroeg ze toen, hem nu neutraal aankijkend. Waarschijnlijk zou hij zich toch niks aantrekken van haar blik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyvr nov 06, 2015 6:31 pm

‘’lekker.’’ Klonk het uit de mond van het meisje naast hem. ‘mooi’ was zijn reactie daar op. Dit was meer een check voor hemzelf geweest om te weten of hij echt weer helemaal zichzelf was. Wat gelukkig ook het geval was. Atleast leek ze het ook echt lekker te vinden. ‘’alles goed verder?’’ vroeg ze daarna. Wel neutraal kijkend maar hij hoorde de argwaan in haar stem. ‘ach waarom ook niet,’ zei hij maar. ‘ik zit in een warme bar terwijl het buiten redelijk koud is en dan ook nog met goed gezelschap. Dus ja je kan wel zeggen dat alles goed gaat.’ Vervolgde hij nonchalant. Hij nam nog een slok van zijn Mede en zag dat hij bijna leeg was. Zo te zien was Ciara ook niet zuinig geweest en hij vroeg dus: ‘wil je zo nog een pul?’ gewoon een simpele vraag. Hij liet wel alvast de barman weten dat hij nog een glas wilde. Ze zou dan altijd als de man hier stond nog kunnen bepalen of ze wel of niet wilde. Uit zijn ooghoek zag hij een dobbelspel langzaam maar zeker luidruchtiger en onrustiger worden en hij dacht bij zichzelf. Hmm daar kunnen we straks nog wel wat lol aan beleven. Dacht hij tevreden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyvr nov 06, 2015 7:33 pm

‘’alles goed verder?’’ Had ze aan Diwolf gevraagd. Hij had zo ineens bot gereageerd op haar waardoor ze al gelijk weer in haar argwanende staat was gevallen. ‘ach waarom ook niet,’ antwoordde hij. Ciara snapte er nu al helemaal niks meer van. En ze was ook zeker niet blind. ‘ik zit in een warme bar terwijl het buiten redelijk koud is en dan ook nog met goed gezelschap. Dus ja je kan wel zeggen dat alles goed gaat.’ ging hij nonchalant verder. Ze wist nou niet of ze dit ook als een compliment moest opvatten. Eerst doet hij vriendelijk, dan weer bot en vervolgens weer vriendelijk. Godsamme, had die gozer last van stemmingswisselingen ofzo? ‘wil je zo nog een pul?’ vroeg hij toen. Het meisje keek even naar haar eigen pul die ze vasthad in haar hand. Eigenlijk was ze nogal verbaasd dat deze bijna leeg was. Ze was zeker niet zuinig geweest. 'Ehm nee bedankt, één drankje is genoeg hoor. We moeten niet hebben dat je teveel geld door mij verliest.' antwoordde ze, zijn aanbod afslaand. Diwolf had de barman al geroepen en hij kwam al aangelopen. Ach, ze had op tijd haar keuze kunnen maken. Ook was ze weer wat vriendelijker geworden. Ze ging heel erg snel mee in de stemming van een ander. Ondertussen keek Ciara even om zich heen terwijl de jongen naast haar de bestelling zou opnemen. Ze zag hoe mensen bezig waren met het spelen van een bepaald dobbelspel. Ze vielen nogal op door hun luidruchtige gedrag. Ze had geen idee wat voor dobbelspel het was. Iets waar ze eigenlijk wel nieuwsgierig naar was. Ach, misschien kon ze zo even gaan kijken. 'Weet jij wat voor spel ze daar aan het doen zijn?' vroeg ze aan Diwolf, ogend op het spel wat ze net had ontdekt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyzo nov 08, 2015 6:46 pm

toen hij vroeg of ze nog een pul wilde zei ze: ‘’Ehm nee bedankt, één drankje is genoeg hoor. We moeten niet hebben dat je teveel geld door mij verliest.’’ ‘Ach. Voor vandaag heb ik nog genoeg om te overleven hoor. Maar als je niet wilt, dan niet.’ Lyall haalde zijn schouders op. Hij zou haar niet dwingen om er nog 1 te nemen. Alleen als ze het zelf wilde. De barman kwam er weer aan en hij bestelde nog een pul Mede. ‘Laatste kans.’ Vroeg hij met een glimlach aan Ciara. Ze bleef bij haar besluit en terwijl hij uitlegde dat hij er maar 1 wilde zag hij uit zijn ooghoek dat Ciara ook zat te kijken naar de luidruchtige mensen die een dobbelspel zaten te spelen. Of nouja spelen, ze bedrogen elkaar om de seconde. ‘may the best cheater win.’ Grinnikte Lyall in zichzelf, zo zacht dat niemand behalve hij het hoorde. ‘'Weet jij wat voor spel ze daar aan het doen zijn?'’ vroeg Ciara aan hem. ‘nou voor zover je het een spel kan noemen is het letterlijk dobbelen. Maar als je goed kijkt verwisselen alle 3 de spelers om de beurt de dobbelstenen naar eigen gemaakte dobbelstenen verwisselen. Na het nog een tijdje te hebben aangekeken trok hij zich er niet veel meer van aan. Tot het moment dat het zo rumoerig werd dat ze zelfs met drank gingen smijten. Lyall balde zijn hand tot een vuist van ergernis maar hield zich nog in. Zolang ze niet aan hem zaten was er niks aan de hand. Hij nam nog rustig en slok en vroeg aan Ciara: ‘dus, nadat onze pullen op zijn en onze wegen scheiden. Wat ga jij dan doen?’ Lyall was zich wat meer gaan interesseren in het meisje tegenover hem. Ze zag er opzich aardig uit. Maar haar soul color had al laten zien dat schijn bedriegt. Nou betekende een black soul color niet meteen dat je heel onaardig en onbetrouwbaar was. Hij dacht aan Mindo en hun geweldige avond samen. Er moest snel een 2e keer komen vond hij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyza nov 14, 2015 5:13 pm

‘nou voor zover je het een spel kan noemen is het letterlijk dobbelen. Maar als je goed kijkt verwisselen alle 3 de spelers om de beurt de dobbelstenen naar eigen gemaakte dobbelstenen verwisselen' Ciara knikte even. Inmiddels waren er flessen tevoorschijn gekomen en ze deden er niet voorzichtig mee. ‘dus, nadat onze pullen op zijn en onze wegen scheiden. Wat ga jij dan doen?’ vroeg hij plots. God, daar moest ze even over nadenken hoor. Haar leven was niet zo interessants. Ze zwierf maar wat rond de straten en pikte hier en daar wat mee. En altijd ontmoette ze wel weer nieuwe vrienden en vijanden. Na nog even stil te zijn geweest antwoordde ze pas. 'Ik heb eigenlijk geen idee. Gewoon doen wat ik altijd doe. Rondzwerven.' antwoordde ze simpeltjes. Nou, dat nadenken had dus ook niks opgeleverd. En weer een paar seconde verloren van haar leven. Ineens bedacht ze zich dat ze misschien nog wel naar het bal ging. 'Misschien ga ik nog wel naar het bal.' voegde ze er aan toe. 'En wat ga jij doen?'vroeg ze hem, nu recht aankijkend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Lyall
Aantal berichten : 331
Woonplaats : Utrecht

Character sheet
Age: 18 Winters
Species: Shapeshifter (Direwolf}
Partner:: Well, igues you cant blame gravity for falling in love with each other. ♡Mindo~
Lyall
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptyza nov 14, 2015 7:49 pm

Na zijn vraag wat ze zou doen als heen wegen weer scheden antwoordde ze: ‘'Ik heb eigenlijk geen idee. Gewoon doen wat ik altijd doe. Rondzwerven.'’ ‘Klinkt interessant.’ Grijnsde Lyall. ‘'Misschien ga ik nog wel naar het bal.'’ Wat? Het bal? Kwam er een bal aan? Lyall stelde deze 3 vragen razend snel in zijn hoofd en smeedde het tot 1 plan. Hij moest nog 1 belangrijk ding weten van haar. ‘Wanneer is dat bal?’ vroeg hij dan ook aan haar. Zijn plan was om Hunter en Dax in te lichten om daarna eens wat te gaan raiden. Even hun zakken weer vullen met geld. En zou het fout gaan, och er waren genoeg black soul colors, die kan je altijd de schuld geven. ‘’en wat ga jij doen?’’ vroeg het meisje aan hem. ‘Ik ga eens kijken of ik mn meisje kan opzoeken.’ Grinnikte Lyall. Hij had wel zin om weer eens bij haar, zijn Mindo te zijn. ‘En misschien ook wel naar dat bal…’ hij liet er even een stilte vallen tot hij vervolgde. ‘dat weet ik nog niet zeker. Eerst eens de… omstandigheden checken.’ Het zou een vaag antwoord zijn maar dat maakte niet uit. Hij had al helemaal in gedachten hoe hij dit zou doen. Hij wou tevreden nog een slok Mede drinken tot hij uit zijn ooghoek iets naar beneden zag vallen.. op zijn staart! Een milliseconde voordat het glas erop viel waren Lyalls gedachten: hier gaan we weer. Toen de pijn tot Lyall doordrong voelde hij bloed in zijn mond. Blijkbaar had hij om een gil in te houden op zijn lippen gebeten. Maar zo snel ging een lip toch ook weer niet kapot? Ah hij snapte al wat er aan de hand was. Door de pijn was een deel van hem geshift. Zijn staart was een stukje gekrompen en uit zijn mondhoeken kwamen nu hoektanden. Ik lijk vast wel op een vampier nu. Dacht Lyall half grinnikend half nog pijn inslikkend van zijn staart. Hij draaide zich om naar de persoon die het had gedaan en zag een geschrokken man kijken. Hij had een dienblad bij zich met nog 1 glas. Hij pakte het simpelweg op en smeet het kapot tegen de muur. Daarna zei hij rustig en casual: ‘die betaal jij mijn vriend, en de troep ruim jij ook maar op.’ De man had blijkbaar verwacht dat Lyall wilde vechten maar nu keek hij alleen maar nors omdat hij weer wat munten kwijt was aan dat glas en hij waarschijnlijk van de barman het glas en de drank moest opruimen. Lyall draaide zich weer rustig om en keek Ciara aan. ‘Zo regel je dat in een bar.’ Zei hij grijnzend tegen haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ciara
Aantal berichten : 41

Character sheet
Age: 17 years
Species: Shapeshifter : wolf
Partner:: With all the blood I lost with you, it drowns the love I thought I knew
Ciara
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Emptywo nov 18, 2015 5:15 pm

‘Klinkt interessant.’ antwoordde Diwolf nadat Ciara antwoord had gegeven op zijn vraag. Ach, misschien ging ze nog naar het bal, had ze ook aan hem verteld. ‘Wanneer is dat bal?’ vroeg hij toen. Eh, dit wist ze niet. 'Weet ik niet precies, maar binnen de komende dagen,' antwoordde ze. Het was sowieso binnen een week en het zou zich bevinden hier, ook in het Core peace Center. Vervolgens vroeg Ciara wat hijzelf ging doen. ‘Ik ga eens kijken of ik mn meisje kan opzoeken.’ antwoordde hij. Ciara knikte even. Ook een goed plan. Zelf was ze een happy single. Ze wilde liever geen vriendje. Ze was niet zo'n soort persoon en tenslotte was ze snel uitgekeken op de meeste jongens. ‘En misschien ook wel naar dat bal…’ vervolgde hij. Ciara wachtte af want hij leek nog meer te willen zeggen en even viel er een korte stilte. ‘dat weet ik nog niet zeker. Eerst eens de… omstandigheden checken.’ zei hij vaagjes. Ze keek hem even niet-begrijpend aan maar ze vroeg er verder niet aan. Dat ging haar niet aan. Ze schrok op van een glas dat viel. Alleen was Diwolf de ongelukkige en moest er glas op zijn staart terecht komen. Pijnlijk. 'Gaat het een beetje?' vroeg ze, wel gemeend. Het was gewoon uit beleefdheid om te vragen. Naast hun stond een duidelijk geschrokken man met een dienblad in zijn hand met daarop nog een glas. Diwolf pakte het glas op en smeet het tegen de muur. Waarschijnlijk omdat hij nu pissed was. Ciara grinnikte even kort en vond dit allemaal wel grappig. ‘die betaal jij mijn vriend, en de troep ruim jij ook maar op.’ sprak hij de ober toe met een kalme stem. Dat kon nooit veel goeds betekenen. De man keek ietwat nors voordat deze vertrok. Vervolgens keek Diwolf haar weer aan. ‘Zo regel je dat in een bar.’ zei hij grijnzend en ze grinnikte even. 'Ja, en dat lijk jij goed door te hebben.' grijnsde ze.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud
BerichtOnderwerp: Re: You can't call Grey a color (Lyall) You can't call Grey a color (Lyall) Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
You can't call Grey a color (Lyall)
Vorige onderwerp Volgende onderwerp Terug naar boven
Pagina 1 van 1
Soortgelijke onderwerpen
-
» The Grey Soul Colour
» Grey Ones aanmeld topic
» Arno Victor Dorian Grey
» You can't catch me (Lyall)
» Long time not seen [Lyall]

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: City of Peace :: Core peace Center-
Ga naar: